درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است.
او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند.
پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با “United Airlines”، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد.
او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است.
او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است.
او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.
Drew Boyd
بهترین بازاریابان میدانند مشتریانشان چطور فکر و عمل میکنند.
توجه زیادی به رفتار مشتری دارند
درک رفتار مشتری میتونه کمکتون کنه که به ذهن مشتریتون رسوخ کنید و در بازاریابی، طراحی، بسته بندی ، توسع...
یکی از قسمتهای چالش برانگیز در زمینه بازاریابی، قیمت گذاری مخصوصا وقتی که بازاریابی برای سازمانها در مقابل مصرف کنند گان روزمره قرار میگیره.
در B2B جهانی،خریداران بدنبال ارزش بیشتری هستند و امیدو...
برندهای قوی و مناسب به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید.
چه برندی دارید و چه برند جدید ی را از ابتدا شروع می کنید ، این دوره ابزارها و ...
رشد فروش هم برای متخصصان فروش در ردیف اول و هم برای مدیران فروش ضروری است.
دو راه اصلی برای رشد وجود دارد.
شما می توانید در گروه فعلی خود رشد کنید ، یا می توانید به دنبال فرصتهایی خارج از گروه خ...
بازاریابی یه کسب و کار نیازمند مهارت است. روابط با مشتریان، متصدی فروش و فروشنده ها باید مدیریت شود. درباره ی قیمت ها و قرارداد باید مذاکره شود. کسب و کار باید پیشرفت کند. دریو بوید 30 سال در بازا...
به عنوان یک بازاریاب هر چقدر مشتریان و رفتار اونها رو بیشتر بشناسید ، توانایی شما در بازاریابی و فروش افزایش پیدا خواهد کرد.
با مشاهده این مجموعه آموزش می توانید با رفتار مشتریان آشنا شده و تطبیق...
در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور مدیریت کلان و رهبری تیم های بازاریابی را انجام دهید تا آن ها بتوانید به خوبی به وظایف خود عمل کرده و فروشهای موفق و مشتریانی وفادار برای کالا و خدمات مورد ن...
تفکر خلاق (Creative Thinking) مهارتی است که شخص با پرورش آن قدرت کشف راهحلهای جدید برای حل مسائل را در همه جنبههای زندگی پیدا میکند.
تفکر خلاق از جمله مهارتهایی است که موجب پیشرفت و رشد جامع...
مارکتینگ پلن - برای موفقیت در زمینه بازاریابی باید برنامه داشته باشید و طبق همان برنامه به پیش بروید ، با مشاهده این مجموعه آموزش ایجاد یک برنامه بازاریابی را خواهید آموخت و پس از آن یاد می گیرید ...