آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر

مدیران باید با همه نوع مردم کار کنند ،حتی افرادی که ناسازگارند. یاد بگیرید چطور افراد ناسازگار را مدیریت و رهبری کنید.
و آنها را به سمت تغییر رفتاری مثبت هدایت کنید.در این دوره ، مربی اجرایی Marlene Chism ( مارلین چیسم )توضیح می دهد که چگونه رفتارهای دارای تعارض بالا و زبان غیرمسئولانه را تشخیص دهیم، آنها رو هدایت کنیم و ارتباط موثرتر برقرار کنیم
از کارمندان بخواهیم تغییر کنند ، و موانع فرهنگی که مدیریت و مقابله با رفتارهای پرتنش را دشوار می کند درک کنند
مارلین همچنین نکاتی را برای شرح صلاحیت ناسازگاری شما – با مورد خطاب قرار دادن و شفاف سازی فصیح رفتار ناخواسته در محل کار فراهم میکند -و سبب بهبود مهارتهای استراتژیک ارتباطات شما میشود .
سه داستان کاری در این دوره به شما کمک می کند تا ببینید چطور درسها درتنش های دنیای واقعی اعمال می شوند.

برنامه درسی دوره

معرفی :
کار با انسانهای ناسازگار 00:01:26
انسانهای ناسازگار: چه چیزهایی لازمه بدونید 00:02:46
تعریف شخصیت بسیار ناسازگار درمقابل رفتار بسیار ناسازگار 00:02:55
تشخیص رفتارهای ناسازگار 00:03:16
چالشی که شما قبل از تغییر دیدگاهتون ،هنگام قرار گرفتن در یک موقعیت پرتنش با آن برخورد میکنید:
تشخیص چهار نوع زبان غیر مسئولانه 00:03:14
به دست آوردن وضوح:
تشخیص رفتارهای پر ستیزه ،که نیازمنده تغییره 00:02:44
سه قانون درخواست تغییر رفتار 00:03:06
قدرت و موقعیت :
چگونگی تاثیر فرهنگ بر توانایی شما برای صحبت در باره رفتارهای پرتنش 00:03:11
داستان کار :چگونه ساختارهای قدرت هنگام پرداختن به تعارضات بالا بر استراتژی ارتباطی تأثیر می گذارند 00:02:44
شرح صلاحیت تضاد;
چگونگی مدیریت مقاوت هنگام پرداختن به ناسازگاری بالا 00:03:12
چگونه شجاعانه رفتارهای ناخواسته را در لحظه ، متهم کنیم 00:03:18
داستان کار: ظرفیتتان را برای تضاد بالا ،افزایش دهید 00:03:10
مهارت های استراتژیک ارتباطات :
برای افزایش اعتماد گوش کنید 00:03:19
مرزها و عواقب در تغییر رفتار پرتنش 00:03:07
داستان کار: زمانی که رفتار هایی پرتنش از بین رفت ، چه باید کرد 00:02:50

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : تشخیص چهار نوع زبان غیر مسئولانه

اگر یک کارمند یا همکار در زندگی تون هست که کشمکش های زیادی رو تجربه می کنن، به زبان اونا توجه کنید. من تقریباً تضمین می کنم که شما چیزهای زیادی درباره ی زبان غیرمسئولانه می شنوید. به محض یادگیری نحوه ی شناسایی این زبان، می تونید افراد رو به سمت دستیابی به نتیجه ای متمرکز و موثر هدایت کنید. با نگاهی به چهار نوع زبان سهل انگارانه شروع می کنیم، چون این رفتار اصلی کسی ست که باعث ایجاد کشمکش زیاد میشه. بعد نحوه ی تغییر زبان از غیر سهل انگارانه به سهل انگارانه رو بررسی خواهیم کرد. نوع اول، سرزنش کردن هست. سرزنش می تواند بزرگ باشه به اندازه ی اجتناب از انجام مسئولیت به خاطر یه اشتباه مهم، و یا کوچک باشه به اندازه سرزنش کردن ترافیک یا هوا به علت دیر رسیدن سرکار باشه. دومین زبان سهل انگارانه، عذرخواهی ست. عذرخواهی و سرزنش باهم ارتباط دارن. وقتی عذر خواهی می کنید، میگین که این اتفاق برای من افتاد اما من واقعاً هیچ انتخابی نداشتم. مثلاً، من فردی آن تایم هستم ولی موبایلم زنگ خورد. فرض اساسی اینه که چاره ای جز جواب دادن به تلفن نبود. نوع دیگه از زبان سهل انگارانه، فکر کردن به گذشته ست. یکی از خویشاوندانم دائماً در مورد گذشته ش صحبت می کرد، که چقدر در مقایسه با زمان حال، گذشته ی خوبی داشته. من از بودن کنار این فرد منفی گرا لذت نمی بردم. من همچنین می دیدم که دیگران برای برنده شدن در استدلال از رویدادهای گذشته استفاده می کردن. نوع چهارم این زبان، بی احترامی رو نشون میده. همه افراد دارای حساسیت های مختلفی هستن، اما بیایید با اون روبرو بشیم، ما در رسانه های اجتماعی، در مبارزات سیاسی و رسانه ها بی احترامی زیادی می بینیم. نکته اینه که ناسزاگویی، زورگویی، تهمت های نژادی و سبقت از دیگران کاری در زمینه ی حل مشکل یا تغییر افراد انجام نمیده. کسانی که از زبان بی احترامی استفاده می کنن، می تونن خطر بزرگی برای عملکرد ضعیف و کشمکش تیمی محسوب بشن. بی احترامی باعث ایجاد موانع میشه. حتی شوخی، طعنه و کنایه ی بیش از حد میتونه توهین آمیز باشه. حالا که چهار نوع زبان سهل انگرانه رو می شناسید، باید هنگام شنیدنش سریع پادرمیانی کنید. یک راه عالی برای شروع اینه که برای هر نوع زبان سؤال کنید. برای سرزنش، چه نقشی رو در موقعیت ایفا می کنید؟ برای عذرخواهی، چه انتخاب هایی می تونید داشته باشید؟ برای فکر کردن به گذشته، در چه چیزی زمینه ای می خواهید پیشرفت کنید؟برای بی احترامی، با دیدن مشکلات چه نتیجه ای می گیرید؟به یاد داشته باشید که در مورد زبان تون فکر کنید. اگر هر یک از جوانب رو رهبری کنید، مهمه که از زبان سهل انگارانه استفاده کنید تا بتونید یک الگو باشید. حالا، یک قسمت از این زبان که به صورت مرتب می شنوید رو انتخاب کنید و یکی از سؤالات رو امتحان کنید. مهارتی رو در زمینه ی هدایت گفتگو انتخاب کنید تا به نتیجه ای پیشرو مسئولیت پذیرتر، قابل احترام تر، توانمندتر برسید.

عنوان: آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Marlene Chism
مدت زمان: 44 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Marlene Chism درباره مدرس:

Marlene Chism یک مشاور، مربی اجرایی و نویسنده کتابهای (Stop Workplace Drama (2011), No-Drama Leadership (2015 و Stop Drama (in Your Healthcare Practice (2017 است. او با مدیران اجرایی و صاحبان کسب‌وکار کار می‌کند تا کارایی رهبری را بهبود بخشیده و فرهنگ را در محل کار تغییر دهد.

مارلن، به عنوان سخنگو، مخاطبان را از صنایع مختلف جذب می کند، و پیام او از نظم و ترتیب، هماهنگی و مسئولیت شخصی، الهام‌بخش مخاطبان جهانی می‌شود.

حوزه‌های تخصص او عبارتند از توسعه رهبری، مهارت‌های ارتباطی استراتژیک، و توقف نمایش در محل کار است. مأموریت شخصی او کمک به مردم در کشف، توسعه و رساندن استعدادهایشان، به جهان است.

مشهد سئو