آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر

مدیران باید با همه نوع مردم کار کنند ،حتی افرادی که ناسازگارند. یاد بگیرید چطور افراد ناسازگار را مدیریت و رهبری کنید.
و آنها را به سمت تغییر رفتاری مثبت هدایت کنید.در این دوره ، مربی اجرایی Marlene Chism ( مارلین چیسم )توضیح می دهد که چگونه رفتارهای دارای تعارض بالا و زبان غیرمسئولانه را تشخیص دهیم، آنها رو هدایت کنیم و ارتباط موثرتر برقرار کنیم
از کارمندان بخواهیم تغییر کنند ، و موانع فرهنگی که مدیریت و مقابله با رفتارهای پرتنش را دشوار می کند درک کنند
مارلین همچنین نکاتی را برای شرح صلاحیت ناسازگاری شما – با مورد خطاب قرار دادن و شفاف سازی فصیح رفتار ناخواسته در محل کار فراهم میکند -و سبب بهبود مهارتهای استراتژیک ارتباطات شما میشود .
سه داستان کاری در این دوره به شما کمک می کند تا ببینید چطور درسها درتنش های دنیای واقعی اعمال می شوند.

برنامه درسی دوره

معرفی :
کار با انسانهای ناسازگار 00:01:26
انسانهای ناسازگار: چه چیزهایی لازمه بدونید 00:02:46
تعریف شخصیت بسیار ناسازگار درمقابل رفتار بسیار ناسازگار 00:02:55
تشخیص رفتارهای ناسازگار 00:03:16
چالشی که شما قبل از تغییر دیدگاهتون ،هنگام قرار گرفتن در یک موقعیت پرتنش با آن برخورد میکنید:
تشخیص چهار نوع زبان غیر مسئولانه 00:03:14
به دست آوردن وضوح:
تشخیص رفتارهای پر ستیزه ،که نیازمنده تغییره 00:02:44
سه قانون درخواست تغییر رفتار 00:03:06
قدرت و موقعیت :
چگونگی تاثیر فرهنگ بر توانایی شما برای صحبت در باره رفتارهای پرتنش 00:03:11
داستان کار :چگونه ساختارهای قدرت هنگام پرداختن به تعارضات بالا بر استراتژی ارتباطی تأثیر می گذارند 00:02:44
شرح صلاحیت تضاد;
چگونگی مدیریت مقاوت هنگام پرداختن به ناسازگاری بالا 00:03:12
چگونه شجاعانه رفتارهای ناخواسته را در لحظه ، متهم کنیم 00:03:18
داستان کار: ظرفیتتان را برای تضاد بالا ،افزایش دهید 00:03:10
مهارت های استراتژیک ارتباطات :
برای افزایش اعتماد گوش کنید 00:03:19
مرزها و عواقب در تغییر رفتار پرتنش 00:03:07
داستان کار: زمانی که رفتار هایی پرتنش از بین رفت ، چه باید کرد 00:02:50

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : تشخیص رفتارهای ناسازگار

چه اتفاقی میفته اگر من به شما بگم قدرتی دارید که می تونه تجربه تون رو هنگام برخورد با تحریکات و مشکلات دارای کشمکش زیاد تغییر بده؟ این قدرت استفاده نشده به تغییر چشم انداز شما گفته میشه. حالا بیایید در مورد نحوه ی تغییر دیدگاه مون صحبت کنیم، وقتی خودتون رو در موقعیت هایی با کشمکش زیاد قرار میدین. ما با یک داستان شروع خواهیم کرد. اگر در ترافیک هستید و چراغ قرمز به سبز تغیییر کرده، اما ماشین جلویی حرکت نمی کنه تا وقتی که چراغ دوباره قرمز بشه، چه فکری می کنیدچه احساسی دارید و چه کاری انجام میدین؟ شما ممکنه فکر کنید، چقدر نادان هست. شما ممکنه احساس عصبانیت و خشم کنید چون دیر حرکت میکنید، پس ممکنه بوق بزنید. ممکنه با صدای بلند حرفی بزنید، هی، چراغ چقدر باید سبز بشه؟اما فرد فقط در اونجا نشسته ست. بعد می بینید که یک آمبولانس به سمت تون میاد. متوجه شدید که فرد در اتومبیل دچار سکته قلبی شده ست. آیا این فکرتون رو تغییر خواهد داد؟ البته که تغییر میده. و افکار تغییر یافته تون باعث میشه احساس متفاوتی داشته باشید و رفتارهای شما هم تغییر کنه. ناگهان، رسیدن به موقع به محل کار اولویت نیست. زنده مون اون شخص اولویت تون هست. نکته اینجاست، نحوه مشاهده ی همه چیز نحوه پاسخگویی تون رو تغییر میده. ما انسان ها مثل ماشین هستیم.و مغز اوضاع رو تفسیر می کنه و الگوهای تفکر ایجاد می کنه. افکار مون، احساسات رو بوجود میاره. و براساس فکر و احساس، واکنش نشون میدیم یا پاسخ میدیم. آیا تا حالا دچار سوء تفاهم شدید و نتونستید شخص دیگه رو متقاعد کنید که اون چیزی که معتقد هست که واقعیت داره، فقط یک تفسیر بوده؟ این یک مثال عملی از این نظریه است . فرهنگ، تجربه گذشته، سن و دانش مون همه در کنار هم کار می کنن تا تجربه و تفسیر ما از یک رویداد یا شخص دیگه رو شکل بدیم. ما داستانهایی رو می سازیم که متناسب با جهان بینی خودمون هست. و همیشه شواهد و مدارک کافی وجود داره تا ما چیزهایی که بهشون فکر می کنیم رو باور کنیم. بنابراین چطور می تونید قدرت استفاده نشده تون در تغییر دیدگاه رو گسترش بدین؟ اینجا دو مرحله هست. مرحله ی اول. باور کردن هرچیزی که مغزتون بهش فکر میکنه رو کنار بزارید. مغزتون روزانه به بیش از 70،000 موضوع فکر می کنه و بیشتر این افکار منفی یا تکراری هستن. شما باید مغزتون رو آموزش بدین تا به افکار جدید فکر کند. در غیر این صورت، شما قربانی تنبلی در زمینه ی تفکر میشین. مرحله ی دو. از خودتون بپرسید، چه چیز دیگه ای ممکنه به همون اندازه درست باشه؟ مخصوصاً وقتی که انگیزه ی افراد رو قضاوت می کنید. سه احتمال دیگه رو انتخاب کنید و مهارت تفکر انتقادی تون به سرعت پیشرفت می کنه. شما متوجه خواهید شد که ما گاهی در کشف تفسیرها یا واقعیت های ممکن ا شتباه کردیم. سپس، بر اساس واقعیت ها پاسخ بدین. یک واقعیت قابل اثبات هست، اما یک تفسیر یا یک احساس می تونه ذهنی باشه. هنگام کار با موقعیت های دارای کشمکش زیاد یا افراد پردردسر، مهمه که اجازه ندین افکار، درک و احساسات از بین بره. نحوه مشاهده خودتون، وضعیت و شخص دیگه، تصمیم گیری و رفتارتون رو تعیین می کنه. قدرت چشم اندازتون رو برای موفقیت در آینده افزایش بدین.

عنوان: آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Marlene Chism
مدت زمان: 44 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Marlene Chism درباره مدرس:

Marlene Chism یک مشاور، مربی اجرایی و نویسنده کتابهای (Stop Workplace Drama (2011), No-Drama Leadership (2015 و Stop Drama (in Your Healthcare Practice (2017 است. او با مدیران اجرایی و صاحبان کسب‌وکار کار می‌کند تا کارایی رهبری را بهبود بخشیده و فرهنگ را در محل کار تغییر دهد.

مارلن، به عنوان سخنگو، مخاطبان را از صنایع مختلف جذب می کند، و پیام او از نظم و ترتیب، هماهنگی و مسئولیت شخصی، الهام‌بخش مخاطبان جهانی می‌شود.

حوزه‌های تخصص او عبارتند از توسعه رهبری، مهارت‌های ارتباطی استراتژیک، و توقف نمایش در محل کار است. مأموریت شخصی او کمک به مردم در کشف، توسعه و رساندن استعدادهایشان، به جهان است.

مشهد سئو