آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر

مدیران باید با همه نوع مردم کار کنند ،حتی افرادی که ناسازگارند. یاد بگیرید چطور افراد ناسازگار را مدیریت و رهبری کنید.
و آنها را به سمت تغییر رفتاری مثبت هدایت کنید.در این دوره ، مربی اجرایی Marlene Chism ( مارلین چیسم )توضیح می دهد که چگونه رفتارهای دارای تعارض بالا و زبان غیرمسئولانه را تشخیص دهیم، آنها رو هدایت کنیم و ارتباط موثرتر برقرار کنیم
از کارمندان بخواهیم تغییر کنند ، و موانع فرهنگی که مدیریت و مقابله با رفتارهای پرتنش را دشوار می کند درک کنند
مارلین همچنین نکاتی را برای شرح صلاحیت ناسازگاری شما – با مورد خطاب قرار دادن و شفاف سازی فصیح رفتار ناخواسته در محل کار فراهم میکند -و سبب بهبود مهارتهای استراتژیک ارتباطات شما میشود .
سه داستان کاری در این دوره به شما کمک می کند تا ببینید چطور درسها درتنش های دنیای واقعی اعمال می شوند.

برنامه درسی دوره

معرفی :
کار با انسانهای ناسازگار 00:01:26
انسانهای ناسازگار: چه چیزهایی لازمه بدونید 00:02:46
تعریف شخصیت بسیار ناسازگار درمقابل رفتار بسیار ناسازگار 00:02:55
تشخیص رفتارهای ناسازگار 00:03:16
چالشی که شما قبل از تغییر دیدگاهتون ،هنگام قرار گرفتن در یک موقعیت پرتنش با آن برخورد میکنید:
تشخیص چهار نوع زبان غیر مسئولانه 00:03:14
به دست آوردن وضوح:
تشخیص رفتارهای پر ستیزه ،که نیازمنده تغییره 00:02:44
سه قانون درخواست تغییر رفتار 00:03:06
قدرت و موقعیت :
چگونگی تاثیر فرهنگ بر توانایی شما برای صحبت در باره رفتارهای پرتنش 00:03:11
داستان کار :چگونه ساختارهای قدرت هنگام پرداختن به تعارضات بالا بر استراتژی ارتباطی تأثیر می گذارند 00:02:44
شرح صلاحیت تضاد;
چگونگی مدیریت مقاوت هنگام پرداختن به ناسازگاری بالا 00:03:12
چگونه شجاعانه رفتارهای ناخواسته را در لحظه ، متهم کنیم 00:03:18
داستان کار: ظرفیتتان را برای تضاد بالا ،افزایش دهید 00:03:10
مهارت های استراتژیک ارتباطات :
برای افزایش اعتماد گوش کنید 00:03:19
مرزها و عواقب در تغییر رفتار پرتنش 00:03:07
داستان کار: زمانی که رفتار هایی پرتنش از بین رفت ، چه باید کرد 00:02:50

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : تعریف شخصیت بسیار ناسازگار درمقابل رفتار بسیار ناسازگار

هرچند، متوقف کردن برچسب زدن به دیگران مهمه، یادگیری نحوه شناسایی و برچسب زدن رفتارهای اونا کاری عملی ست. تشخیص، توانایی جداسازی افراد از رفتارهای اوناست. به عبارت دیگه، فرد ممکنه اهل جر و بحث باشه، اما شما نباید اونو فردی خشن خطاب کنید. رفتارش به این شکل هست. شما می تونید به افراد در مورد نحوه ی متوقف کردن بحث، آموزش بدین، اما شما نمی تونید کسی رو آموزش بدین که خشن نباشه. اگر نمی دونید که چطور می تونید با الگوهای اختلال عملکرد آشنا بشین و کنار بیاین، خیلی راحت به سمت کشمکش های غیر ضروری کشیده میشوید. هرچند ده ها الگوی رفتاری وجود داره، اجازه بدین که پنج رفتار متداول رو شناسایی کنیم که در صورت عدم کنترل، میتونه برای شما و تیم تون مشکل ایجاد کنه. من به این پنج الگوی رفتارهای کشمکش آمیز با عنوان ABCs فکر می کنم. رفتارهایی که در ایجاد تضاد و اختلال در روابط نقش دارن. Aمخفف استدلال است. بعضی از افراد فقط باید حرف آخر رو بزنن. اگر با شخصی کار می کنید که مشاجره رو دوست داره، و برای همکاری با اون فرد ارزش قائل هستید، شما ممکنه اونا رو افرادی ناسازگارتلقی کنید، وقتیکه در حقیقت ممکنه شخص دیگه از بحث و جدل لذت ببره. این رفتار تا حدی ذهنی ست. بعضی از افراد فقط دوست دارن که بحث و گفتگو کنن، در حالی که این رفتار برای دیگران طاقت فرساست. کلمه B مخفف سرزش کردن است. کار کردن با افرادی که دائماً در حال سرزنش دیگران هستن، سخته، چون نمیخوان مسئولیت به عهده بگیرن. اونا همیشه با انگشت به دیگران اشاره میکنن. اگر مشکلی پیش بیاد، مقصر دیگران هستن نه اونا. به عنوان یک مدیر، این رفتاری ست که شما نمی تونید تحمل کنین. شما باید مراقب رفتار سرزنشگرانه باشید، چون این رفتار روی روحیه، کار تیمی تأثیر خواهد گذاشت. کلمه ی c مخفف انتقاد هست. کسانی که دائماً از دیگران انتقاد می کنن، با داستان های شخصی و تیمیه زیادی مواجه میشن. این انتقادها مثل ویروس گسترش پیدا میکنه و باعث ایجاد شایعات و سوء تفاهم میشه. D مخفف کلمه ی حالت دفاعی به خود گرفتن هست. این ویژگی باعث میشه که شخص دیگه غیر قابل دستیابی به نظر برسه. وقتی شخص دیگه به صورت منظم حالت دفاعی به خودش میگیره، درخواست تغییر یا دادن بازخورد سخت هست. همه ما این ویژگی رو نشون میدیم. نکته اصلی اینه که ببینیم آیا هر اختلاف نظر باعث میشه که حالت دفاعی به خودمون بگیریم یا نه. در نهایت، حرفE وجود داره، که مخفف کلمه ی احساسی ست. مهم نیست که آیا عصبانیت تون شدید و غیر منتظره ست یا بر اثر کوچکترین مشکل گریه می کنید. ما تلاش می کنیم که از افرادی که بیش از حد احساسی هستن، دوری کنیم، چون از برخورد با احساسات غیرمنتظره ی اونا می ترسیم. شاید شما برخی از این الگوها رو در کارمند، همکار یا مدیر اجرایی دیده باشید. اما شاید شما حتی چند الگو رو درون خودتون دیده باشید. حتی فردی ممکنه بیش از دیگران کشمکش رو تجربه کرده باشه یا بیش از دیگران باعث ایجاد کشمکش بشه، ما باید از برچسب زدن به این افراد اِجتناب کنیم. در عوض، به رفتارهایی توجه کنیم که میخوایم باهاشون مقابله کنیم.

عنوان: آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Marlene Chism
مدت زمان: 44 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Marlene Chism درباره مدرس:

Marlene Chism یک مشاور، مربی اجرایی و نویسنده کتابهای (Stop Workplace Drama (2011), No-Drama Leadership (2015 و Stop Drama (in Your Healthcare Practice (2017 است. او با مدیران اجرایی و صاحبان کسب‌وکار کار می‌کند تا کارایی رهبری را بهبود بخشیده و فرهنگ را در محل کار تغییر دهد.

مارلن، به عنوان سخنگو، مخاطبان را از صنایع مختلف جذب می کند، و پیام او از نظم و ترتیب، هماهنگی و مسئولیت شخصی، الهام‌بخش مخاطبان جهانی می‌شود.

حوزه‌های تخصص او عبارتند از توسعه رهبری، مهارت‌های ارتباطی استراتژیک، و توقف نمایش در محل کار است. مأموریت شخصی او کمک به مردم در کشف، توسعه و رساندن استعدادهایشان، به جهان است.

مشهد سئو