آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر

مدیران باید با همه نوع مردم کار کنند ،حتی افرادی که ناسازگارند. یاد بگیرید چطور افراد ناسازگار را مدیریت و رهبری کنید.
و آنها را به سمت تغییر رفتاری مثبت هدایت کنید.در این دوره ، مربی اجرایی Marlene Chism ( مارلین چیسم )توضیح می دهد که چگونه رفتارهای دارای تعارض بالا و زبان غیرمسئولانه را تشخیص دهیم، آنها رو هدایت کنیم و ارتباط موثرتر برقرار کنیم
از کارمندان بخواهیم تغییر کنند ، و موانع فرهنگی که مدیریت و مقابله با رفتارهای پرتنش را دشوار می کند درک کنند
مارلین همچنین نکاتی را برای شرح صلاحیت ناسازگاری شما – با مورد خطاب قرار دادن و شفاف سازی فصیح رفتار ناخواسته در محل کار فراهم میکند -و سبب بهبود مهارتهای استراتژیک ارتباطات شما میشود .
سه داستان کاری در این دوره به شما کمک می کند تا ببینید چطور درسها درتنش های دنیای واقعی اعمال می شوند.

برنامه درسی دوره

معرفی :
کار با انسانهای ناسازگار 00:01:26
انسانهای ناسازگار: چه چیزهایی لازمه بدونید 00:02:46
تعریف شخصیت بسیار ناسازگار درمقابل رفتار بسیار ناسازگار 00:02:55
تشخیص رفتارهای ناسازگار 00:03:16
چالشی که شما قبل از تغییر دیدگاهتون ،هنگام قرار گرفتن در یک موقعیت پرتنش با آن برخورد میکنید:
تشخیص چهار نوع زبان غیر مسئولانه 00:03:14
به دست آوردن وضوح:
تشخیص رفتارهای پر ستیزه ،که نیازمنده تغییره 00:02:44
سه قانون درخواست تغییر رفتار 00:03:06
قدرت و موقعیت :
چگونگی تاثیر فرهنگ بر توانایی شما برای صحبت در باره رفتارهای پرتنش 00:03:11
داستان کار :چگونه ساختارهای قدرت هنگام پرداختن به تعارضات بالا بر استراتژی ارتباطی تأثیر می گذارند 00:02:44
شرح صلاحیت تضاد;
چگونگی مدیریت مقاوت هنگام پرداختن به ناسازگاری بالا 00:03:12
چگونه شجاعانه رفتارهای ناخواسته را در لحظه ، متهم کنیم 00:03:18
داستان کار: ظرفیتتان را برای تضاد بالا ،افزایش دهید 00:03:10
مهارت های استراتژیک ارتباطات :
برای افزایش اعتماد گوش کنید 00:03:19
مرزها و عواقب در تغییر رفتار پرتنش 00:03:07
داستان کار: زمانی که رفتار هایی پرتنش از بین رفت ، چه باید کرد 00:02:50

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : انسانهای ناسازگار: چه چیزهایی لازمه بدونید

وقتی یکبار در فرودگاه منتظر پرواز بودم، یک مکالمه تلفنی رو شنیدم که ظاهراً مسافر صندلی مجاور در حال دلداری دادن همکارش بود که از همکار یا رئیسش ناراحت بود. اون گفت، "خب، اجازه نده که رفتارش باعث ناراحتیت بشه، همه میدونن که اون فردی خودشیفته ست. بیشتر ما اغلب این گفتگوها رو داریم، و واقعاً نمی دونیم که چطور با استفاده از اصطلاحاتی که برای متخصصان پزشکی مناسبه،مشکلات رابیشتر میکنیم. درست نیست که به شخصی برچسب HCP یا ناسازگار بودن بزنیم مگر اینکه شما یک درمانگر یا روانشناس باشید. بیایید بین تشخیص یک روانشناس و برچسب هایی که برای تعریف شخصی ناسازگاراستفاده می کنیم، تمایز قائل بشیم. روانشناسان پنج اختلال شخصیتی متمایز رو که با HCP یا ناسازگار بودن در ارتباط هست، نام میبرند. این اختلالات شامل اختلال شخصیت مرزی، خودشیفتگی، ضد اجتماعی، پارانوئید و هیستریونیک هستند . اگر در زمینه اختلالات شخصیتی تحقیق می کنید، رفتارها و صفاتی رو کشف می کنید که شامل الگوهای مداوم تفکر همه یا هیچ یا احساسات مدیریت نشده و ناتوانی در همدردی با دیگران هست. جایی که ما دچار مشکل میشیم، تشخیص بیماری دیگران هست. ما همچنین باید از برچسب زدن به کارمندان، همکاران یا مافوق خودداری کنیم. برچسب زدن، نوعی ناسزاگویی ست و شامل همه توصیفهای خلاقانه ای ست برای توصیف کسی که ازش ناراحت شدیم. همه ما این کار رو می کنیم، و این یک عادت ناخودآگاه هست. اعتراف می کنم من هم فردی رو ،عجول، خطرناک یا بی احساس توصیف کردم. همه ما چیزی مثل اینو گفتیم" اون شخصی است که مشکلات و بزرگنمایی میکنه"، یا اون مشکل ساز یا دیوونه هست". جالب اینجاست که همیشه می تونیم کسانی رو پیدا کنیم که با قضاوت ما موافق هستن. برچسب زدن به دیگران و اینکه اونا رو افرادی خودشیفته یا ناسازگار بدونید، ساده تر از اینه که یاد بگیریم چطور توانایی های خودمون رو به عنوان یک رهبر و رابط افزایش بدیم. اما اگر شخص واقعاً دارای خصوصیات قابل تشخیص باشه که برای تیم مضر هست، چه اتفاقی میفته؟ خب ممکنه حق با شما باشه. شخص دیگه ممکنه خصوصیات بسیار نامطلوبی داشته باشه، اما برچسب زدن بهش باعث تغییر رفتار نمیشه. این فقط کشمکش ها رو بیشتر می کنه. بنابراین به جای اشاره به افراد ناسازگار، به این توجه کنید که چه رفتاری منجر به کمکش زیاد میشه. خب، اینجا چالش شما هست. به برچسب هایی که به دیگران می زنید، توجه کنید. تصمیم بگیرید که این هفته جلوی برچسب زدن به دیگران رو بگیرید و به سادگی این رو رعایت کنید.

عنوان: آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Marlene Chism
مدت زمان: 44 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Marlene Chism درباره مدرس:

Marlene Chism یک مشاور، مربی اجرایی و نویسنده کتابهای (Stop Workplace Drama (2011), No-Drama Leadership (2015 و Stop Drama (in Your Healthcare Practice (2017 است. او با مدیران اجرایی و صاحبان کسب‌وکار کار می‌کند تا کارایی رهبری را بهبود بخشیده و فرهنگ را در محل کار تغییر دهد.

مارلن، به عنوان سخنگو، مخاطبان را از صنایع مختلف جذب می کند، و پیام او از نظم و ترتیب، هماهنگی و مسئولیت شخصی، الهام‌بخش مخاطبان جهانی می‌شود.

حوزه‌های تخصص او عبارتند از توسعه رهبری، مهارت‌های ارتباطی استراتژیک، و توقف نمایش در محل کار است. مأموریت شخصی او کمک به مردم در کشف، توسعه و رساندن استعدادهایشان، به جهان است.

مشهد سئو