آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر

مدیران باید با همه نوع مردم کار کنند ،حتی افرادی که ناسازگارند. یاد بگیرید چطور افراد ناسازگار را مدیریت و رهبری کنید.
و آنها را به سمت تغییر رفتاری مثبت هدایت کنید.در این دوره ، مربی اجرایی Marlene Chism ( مارلین چیسم )توضیح می دهد که چگونه رفتارهای دارای تعارض بالا و زبان غیرمسئولانه را تشخیص دهیم، آنها رو هدایت کنیم و ارتباط موثرتر برقرار کنیم
از کارمندان بخواهیم تغییر کنند ، و موانع فرهنگی که مدیریت و مقابله با رفتارهای پرتنش را دشوار می کند درک کنند
مارلین همچنین نکاتی را برای شرح صلاحیت ناسازگاری شما – با مورد خطاب قرار دادن و شفاف سازی فصیح رفتار ناخواسته در محل کار فراهم میکند -و سبب بهبود مهارتهای استراتژیک ارتباطات شما میشود .
سه داستان کاری در این دوره به شما کمک می کند تا ببینید چطور درسها درتنش های دنیای واقعی اعمال می شوند.

برنامه درسی دوره

معرفی :
کار با انسانهای ناسازگار 00:01:26
انسانهای ناسازگار: چه چیزهایی لازمه بدونید 00:02:46
تعریف شخصیت بسیار ناسازگار درمقابل رفتار بسیار ناسازگار 00:02:55
تشخیص رفتارهای ناسازگار 00:03:16
چالشی که شما قبل از تغییر دیدگاهتون ،هنگام قرار گرفتن در یک موقعیت پرتنش با آن برخورد میکنید:
تشخیص چهار نوع زبان غیر مسئولانه 00:03:14
به دست آوردن وضوح:
تشخیص رفتارهای پر ستیزه ،که نیازمنده تغییره 00:02:44
سه قانون درخواست تغییر رفتار 00:03:06
قدرت و موقعیت :
چگونگی تاثیر فرهنگ بر توانایی شما برای صحبت در باره رفتارهای پرتنش 00:03:11
داستان کار :چگونه ساختارهای قدرت هنگام پرداختن به تعارضات بالا بر استراتژی ارتباطی تأثیر می گذارند 00:02:44
شرح صلاحیت تضاد;
چگونگی مدیریت مقاوت هنگام پرداختن به ناسازگاری بالا 00:03:12
چگونه شجاعانه رفتارهای ناخواسته را در لحظه ، متهم کنیم 00:03:18
داستان کار: ظرفیتتان را برای تضاد بالا ،افزایش دهید 00:03:10
مهارت های استراتژیک ارتباطات :
برای افزایش اعتماد گوش کنید 00:03:19
مرزها و عواقب در تغییر رفتار پرتنش 00:03:07
داستان کار: زمانی که رفتار هایی پرتنش از بین رفت ، چه باید کرد 00:02:50

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : کار با انسانهای ناسازگار

تحقیقات صورت گرفته توسط انجمن گالوپ حاکی از اینه که روابط سالم باعث تقویت تیم ها میشه و مشارکت و و بهره وری رو افزایش میده. اما بیایید باهاش روبرو بشیم، برای درک این نکته که رفتارهای ناسازگار باعث ایجاد مشکل مالی، غیبت، استرس و بیماری میشن، نیازی به کاغذ سفید نیست. این فقط نیاز به کسب تجربه داره. در این دوره، یاد می گیرید که چگونه رفتارهای ناسازگار و روشهای متعدد برای تغییر رفتار رو بشناسید. ما همچنین بررسی می کنیم که فرهنگ چگونه روی توانایی شما در مدیریت ناسازگاری ها تأثیر میزاره. و اگر فکر می کنید که قدرت ندارید، واستون سورپرایز دارم. من روشی رو برای تعیین مرزهای مناسب به شما نشون میدم. بنابراین، شما قربانی رفتار بد شخص دیگه ای نمیشین. من مارلین چیسم، مشاور، نویسنده و مربی اجرایی هستم. من با مدیران و رهبرانی کار می کنم که میخوان مهارت ها و ذهنیت هایی رو ایجاد کنن که باعث ایجاد حس مسئولیت پذیری میشه. چیزی که باید بهش توجه کنید. در حالی که این دوره حاوی نکات و ابزارهای عملی برای کار با مشکلات در محیط کار هست، جایگزینی برای مراقبت های حرفه ای پزشک یا درمانگر نیست. پس باید اینو به خاطر داشته باشیم. و این به معنی انجام تمرین هست. اما الان، میتونید در لینکدین با من ارتباط برقرار کنید تا در مورد کار با کسانی که تمایل به نمایش رفتارهای معترضانه دارن، بیشتر اطلاعات بدست بیارین

عنوان: آموزش کار با انسانهای ناسازگار به عنوان مدیر
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Marlene Chism
مدت زمان: 44 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Marlene Chism درباره مدرس:

Marlene Chism یک مشاور، مربی اجرایی و نویسنده کتابهای (Stop Workplace Drama (2011), No-Drama Leadership (2015 و Stop Drama (in Your Healthcare Practice (2017 است. او با مدیران اجرایی و صاحبان کسب‌وکار کار می‌کند تا کارایی رهبری را بهبود بخشیده و فرهنگ را در محل کار تغییر دهد.

مارلن، به عنوان سخنگو، مخاطبان را از صنایع مختلف جذب می کند، و پیام او از نظم و ترتیب، هماهنگی و مسئولیت شخصی، الهام‌بخش مخاطبان جهانی می‌شود.

حوزه‌های تخصص او عبارتند از توسعه رهبری، مهارت‌های ارتباطی استراتژیک، و توقف نمایش در محل کار است. مأموریت شخصی او کمک به مردم در کشف، توسعه و رساندن استعدادهایشان، به جهان است.

مشهد سئو