چگونه روزکاری خود را آگاهانه بسازیم

بهترین خودتان را به کار بیاورید.
در مجموعه The Mindful Workday ، با دکتر بریت آندریتا همراه باشید تا با تمرینهایی شما را در محل کار ، متمرکز نگه دارد.
بیاموزید که چگونه می توانید رفت و آمد خود را به حداکثر برسانید – چه با ماشین دو ساعت رانندگی کنید و چه پیاده روی کوتاه از دفتر به خانه خود داشته باشید – بنابراین آمادگیتان را نشان دهید.
کشف کنید که چگونه محیط کاری سالم ایجاد کنید و با رئیس خود بهتر ارتباط برقرار کنید.
بیاموزید که چگونه از در زمان حال خرابی خود ،به طور مثبت استفاده کنید ، تماشای ساعت را متوقف کنید تا بتوانید در زمان حال زندگی کنید و جلسات را به تجربیات مشترک و موفق تبدیل کنید.
سرانجام ، یاد بگیرید که چگونه باآگاهی محل کار خود را ترک کنید و و کاملاً با فکر باز در خانه تان حضور پیدا کنید.
توجه داشته باشید این دوره توسط Desk Yogi ایجاد و تولید شده است.

برنامه درسی دوره

روز کاری آگاهانه:
معرفی روز کاری که با آگاهانه ترکیب شده است 00:01:00
رفت و آمد آرام صبحگاهی 00:06:03
سطح کاری آگاهانه 00:09:54
با رئیستان جلسه ی انفرادی داشته باشید 00:05:03
درهنگام بیمارشدنتون وقت استراحت کافی داشته باشید 00:07:24
در لحظه زندگی کنید 00:02:41
جلسات مدبرانه داشته باشید 00:08:31
تردد تا منزل 00:05:44

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : معرفی روز کاری که با آگاهانه ترکیب شده است

من دکتر بریت آندریتا هستم و در رابطه با یک روزکاری پرمشغله حرف میزنم. من یک مربی و مشاور رهبری هستم. و با سازمان هایی در سراسر جهان کار می کنم که چطور بهترین محیط رو ایجاد کنن و یکی از مسائلی که در شغلم باهاش مواجه شدم اینه که فرصت های زیادی رو برای ما وجود داره تا سعی کنیم به بهترین نحو ممکن کار کنیم، و بدونیم که چطور در محیط کار ظاهر میشیم، ، و بنابراین این مجموعه ویدئویی در مورد راه هایی که برای رفت و آمد دارید، اینه که چطور دسکتاپ تون رو تنظیم کنید، چطور از تایم آزادتون استفاده کنید، و حتی چطور با رئیس تون ملاقات کنید، اطلاعاتی بهتون ارائه میده. راه هایی برای تمرکز حواس در محل کارتون پیدا کنید، بنابراین در شغل تون عملکرد مناسبی دارید، زمانی رو در محل کارتون سپری می کنید، و وقتی از محل کار به خونه میرین سعی می کنید که به بهترین نحو ممکن عمل کنید.

عنوان: چگونه روزکاری خود را آگاهانه بسازیم
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Britt Andreatta
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Britt Andreatta درباره مدرس:

دکتر بریت آندریتا، یک رهبر فکری شناخته‌شده بین‌المللی در رهبری و یادگیری است.

بریت، یک متخصص باتجربه با بیش از ۲۵ سال سابقه مشاوره با کسب و کارها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی است. مشتریان شرکتی شامل Fortune ۱۰۰ شرکتهایی مانند Comcast و Apple و همچنین شرکت‌هایی مانند Avvo, LinkedIn, Franklin Covey, Alter Eco Foods, DPR Construction, و 15Five می‌باشند. او همچنین با موسسات آموزشی بزرگ مانند دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Dartmouth و دانشگاه نیو مکزیکو و نیز سازمان‌های غیر انتفاعی مانند YMCA و Norton Healthcare هم‌کاری کرده‌است.

بریت، چندین عنوان در زمینه یادگیری و رهبری منتشر کرده‌است، از جمله کتابهایش که به منظور رشد و پیشرفت علم مغز به کار می رود:
“Harness the Power of Brain Science to Master Any Skill and Wired to Resist” و “The Brain Science of Why Change Fails and a New Model for Driving Success”

او بیش از ۴ میلیون بیننده در سراسر جهان از دوره‌های آموزشی از Lynda.com و LinkedIn Learning دریافت کرده‌است. عناوین او عبارتند از: “Leading Change, Having Difficult Conversations” و “Leading with Emotional Intelligence”

بریت، یک سخنرانی TEDx را ایراد کرد تحت عنوان: “گذشته شما برای آینده شما چگونه است” و او به طور مرتب در رویدادهای شرکتی و کنفرانس‌های بین‌المللی صحبت می‌کند مانند “بهترین سخنگوی کنفرانس”.

بریت، به عنوان استاد و رئیس دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Antioch و چندین مدرسه فارغ‌التحصیلی، خدمت کرده‌است. او به طور مرتب با مدیران و سازمان‌ها درباره نحوه به حداکثر رساندن پتانسیل خود مشورت می‌کند.

بریت، برنده چندین جایزه معتبر از جمله جایزه رهبری آموزشی و توسعه جهانی 2016 از کنگره آموزش و توسعه جهانی شده‌است. او جایزه مدال طلا را برای جایزه Chief Trailblazer دریافت کرد و همچنین نامزد جایزه CLO Strategy Award شد.

او به عنوان افسر آموزش عالی برای Lynda.com و مشاور آموزش عالی برای مدیریت جهانی و توسعه استعداد در LinkedIn خدمت کرده‌است. او به هم‌کاری با Lynda.com و LinkedIn به عنوان یک نویسنده و رهبر فکری برای یادگیری و رهبری ادامه می‌دهد.

دکتر Britt Andreatta مدیر عامل و رئیس شرکت مشاوره Andreatta Consulting است و راه‌حل‌هایی برای حل چالش‌های محیط کار ارایه می‌دهد. برای یادگیری بیشتر، از وب سایت او و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دیدن کنید:

www.BrittAndreatta.com

www.linkedin.com/in/brittandreatta/

https://twitter.com/BrittAndreatta

مشهد سئو