چگونه بیشترین انرژی را برای کارها داشته باشیم

بهره وری ما در کار و عملکردمون بستگی به زمانی که صرف کار میکنیم ندارد بلکه به میزان انرژی ای که با خود به همراه می آوریم وابسته است . در این دوره یاد میگیرید که چگونه عملکرد خود را با مدیریت انرژی تقویت کنید . مدرس دوره هایدی هانا ،دوره را با بیان ضرورت مدیریت انرژی برای موفقیت آغاز میکند و همچنین نحوه تهیه یک استراتژی سرمایه گذاری انرژی برای رشد و پایداری درمورد راهکار های افزایش سطح انرژی صحبت خواهد کرد. او نکات مهمی برای جلب توجه شما به اشتراک میگذارد و به بیان راهکار هایی برای متمرکز کردن توجه روی اتفاقات مهم زندگی، آرام کردن مغز برای خواب، تغذیه صحیح و ساختن برنامه ی هفت روزه برای تنظیم انرژی خواهد پرداخت . همچنین راهکار هایی را برای ایجاد فرهنگ بالا بردن سطح انرژی در محیط کار و ساختن فضای مناسب معرفی میکند.
سرفصل ها شامل:
شناخت عواملی که باعث کاهش عملکردتون در انجام هر کاری میشه
لیست کردن چهار متغیرکه باید برای اطمینان از عملکرد اوج بهینه شوند.
نام بردن جنبه ای از انرژی کل که بیشترین ارتباط را با آمادگی برای حل مشکلات پیچیده دارد.
شناسایی بهترین فعالیت های انرژی زا بعد از کار
یاد آوری میانگین دامنه توجه متمرکز.
مشخص کردن فعالیت های فرصتی معنا ساز

برنامه درسی دوره

مقدمه:
ارزشمند ترین منابع شما 00:01:22
انرژی را در کار درک کنید:
انرژی چیست؟ 00:02:59
ذهنتون رئیس شماست 00:03:11
الگوها و مشکلات 00:02:59
حواسپرتی های ذهن 00:03:05
نبض عملکرد شما 00:03:36
وضعیت انرژی خود را بفهمید:
بررسی سریع وضعیت انرژی 00:03:51
متعادل کردن بودجه انرژی شما 00:02:52
ایجاد تعادل های جدید ذهنی-بدنی 00:02:44
تقویت انرژی در محل کار:
آماده کردن مغز برای فعالیت 00:02:59
آماده کردن مغز برای خواب 00:03:07
تامین انرژی با تغذیه ی درست 00:02:49
بیشتر پیش رفتن 00:02:12
گاهی تمدید انرژی کنید 00:02:58
ساختن برنامه ی تجدید قوای هفت روزه 00:03:35
یک فرهنگ پر انرژی در محل کار ایجاد کنید:
انرژی بخش مدیریت زمان 00:02:15
محیطهای انرژی زا 00:02:38
انرژی دهنده ارتباطات 00:02:50
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:01:00

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : الگوها و مشکلات

هر چیزی که حیات در اون جریان داره یک ریتم و پترن خاص برای زندگی داره . مثل سیستم بدن ما . از ضربان قلب گرته تا فشار خون و قند خون همه از اون پترن پیروی میکنن . انرژیمون هم همینطوره . شما میخواین که انرژیتون در طول یک روز با ریتم و پترن خوبی بالا و پایین بره . این تنظیم انرژی به شما در کاهش استرس و افزایش کارایی کمک میکنه . من میخوام بهتون چند تا راهکار کاربردی برای محقق کردنش بدم اما اول ازتون میخوام به روز خودتون فکر کنید . آیا انرژی رو مصرف میکنید و بعد انرژی برای شارژ مجدد ذخیره میکنید ؟ یا از خواب بیدار میشید و می رید و میرید و میرید و آخر شب از خستگیتون متعجب میشید ؟ من به این میگم خط صاف انرژی . ممکنه که یکم عجیب به نظر برسه اما منظورم دقیقا همینه . اگر از سیستم طبیعی مصرف و ذخیره ی انرژِ پیروی نکنید خودتون رو خسته میکنید . ایمجوری کاراییتون میاد پایین . خب پس از کجا باید بدونید که انرژِتون هر روز از ریتم مناسبی پیروی میکنه ؟ چند تا راهکار عملی هست که میتونید ازش استفاده کنید . اول اینکه اگر صبح ها قهوه مینوشید این کارو به یه تجربه ی ذهنی تبدیل کنید . اجازه بدید که بهتون انگیزه بده . مثلا چند صفحه کتاب بخونید یا به موسیقی خوبی که بهتون انگیزه میده گوش کنید . اینجوری دیگه فقط کافئین مصرف نکردید . همچنین بهتون پیشنهاد میکنم که در طول روز زمان های استراحت منظمی رو برای خودتون در نظر بگیرید . مخصوصا اگر زمان زیادی رو نشسته میگذروند. بهترین کار اینه که یک ساعت رو تنظیم کنید تا هر یه ساعت بهتون هشدار بده . بعد بلند شید و برید بیرون به مدت 5 دقیقه قدم بزنید . این باعث میشه که بدنتون احساس تازگی کنه و کاراییتون بالا بره . همچنین شادابی و افزایش تمرکز رو هم براتون به همراه داره . و حتما حتما خواب شب کاملی داشته باشید . میدونم که قبلا هم درمورد این زیاد شنیدید اما خیلی مهمه که برای حفظ سلامت بدن و ذهنتون به اندازه کافی بخوابید . خواب خوب میتونه استرس و فشار رو کاهش بده . همچنین به شما کمک میکنه که روز ها هشیاری بیشتری داشته باشید و حافظه تون رو هم تقویت میکنه . خواب به مغز شما زمان کافی برای درک اتفاقات روز و برقراری ارتباط بین وقایع رو میده . مثل روز و شب، طبیعت برای ما هم سیستی رو طراحی کرده که بتونیم کاراییمون رو حفظ کنیم و استراحت کافی هم برای تجدید قوا داشته باشیم . هرچقدر بیشتر بتونیم استرس و انرژیمون رو کنترل کنیم بیشتر میتونیم به سمت موفقیت حرکت کنیم . اگر از تمام ظرفیت هامون استفاده کنیم هر اتفاقی رو توی زندگی میتونیم کنترل کنیم .

عنوان: چگونه بیشترین انرژی را برای کارها داشته باشیم
بخش: توسعه فردی
مدرس: Heidi Hanna
مدت زمان: 53 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Heidi Hanna درباره مدرس:

هدی هانا، (PhD) یک سخنران، نویسنده، و متخصص استرس و متخصص resilience در سطح جهانی است. سخنران باتجربه، هدی در بسیاری از کنفرانس های ملی و جهانی، از جمله مجله فورچون و اجلاس های “قدرتمند ترین زنان در کسب و کار”، “رهبری زنان ESPN” و میزگرد “میلیون دلاری” برجسته شده است. او بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Synergy، یک شرکت مشاوره ای است که برنامه های سلامتی و عملکرد مبتنی بر مغز برای سازمان ها و مدیر اجرایی موسسه استرس آمریکا را ارائه می دهد. نشریات او عبارتند از: نیویورک تایمز با بهترین فروش در “راه حل SHARP: روشی مبتنی بر مغز برای عملکرد مطلوب” و “استرساولیک: 5 مرحله برای تغییر رابطه شما با استرس”.

مشهد سئو