چگونه بیشترین انرژی را برای کارها داشته باشیم

بهره وری ما در کار و عملکردمون بستگی به زمانی که صرف کار میکنیم ندارد بلکه به میزان انرژی ای که با خود به همراه می آوریم وابسته است . در این دوره یاد میگیرید که چگونه عملکرد خود را با مدیریت انرژی تقویت کنید . مدرس دوره هایدی هانا ،دوره را با بیان ضرورت مدیریت انرژی برای موفقیت آغاز میکند و همچنین نحوه تهیه یک استراتژی سرمایه گذاری انرژی برای رشد و پایداری درمورد راهکار های افزایش سطح انرژی صحبت خواهد کرد. او نکات مهمی برای جلب توجه شما به اشتراک میگذارد و به بیان راهکار هایی برای متمرکز کردن توجه روی اتفاقات مهم زندگی، آرام کردن مغز برای خواب، تغذیه صحیح و ساختن برنامه ی هفت روزه برای تنظیم انرژی خواهد پرداخت . همچنین راهکار هایی را برای ایجاد فرهنگ بالا بردن سطح انرژی در محیط کار و ساختن فضای مناسب معرفی میکند.
سرفصل ها شامل:
شناخت عواملی که باعث کاهش عملکردتون در انجام هر کاری میشه
لیست کردن چهار متغیرکه باید برای اطمینان از عملکرد اوج بهینه شوند.
نام بردن جنبه ای از انرژی کل که بیشترین ارتباط را با آمادگی برای حل مشکلات پیچیده دارد.
شناسایی بهترین فعالیت های انرژی زا بعد از کار
یاد آوری میانگین دامنه توجه متمرکز.
مشخص کردن فعالیت های فرصتی معنا ساز

برنامه درسی دوره

مقدمه:
ارزشمند ترین منابع شما 00:01:22
انرژی را در کار درک کنید:
انرژی چیست؟ 00:02:59
ذهنتون رئیس شماست 00:03:11
الگوها و مشکلات 00:02:59
حواسپرتی های ذهن 00:03:05
نبض عملکرد شما 00:03:36
وضعیت انرژی خود را بفهمید:
بررسی سریع وضعیت انرژی 00:03:51
متعادل کردن بودجه انرژی شما 00:02:52
ایجاد تعادل های جدید ذهنی-بدنی 00:02:44
تقویت انرژی در محل کار:
آماده کردن مغز برای فعالیت 00:02:59
آماده کردن مغز برای خواب 00:03:07
تامین انرژی با تغذیه ی درست 00:02:49
بیشتر پیش رفتن 00:02:12
گاهی تمدید انرژی کنید 00:02:58
ساختن برنامه ی تجدید قوای هفت روزه 00:03:35
یک فرهنگ پر انرژی در محل کار ایجاد کنید:
انرژی بخش مدیریت زمان 00:02:15
محیطهای انرژی زا 00:02:38
انرژی دهنده ارتباطات 00:02:50
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:01:00

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : انرژی چیست؟

دقت کردین که این روزا هممون عجله داریم ؟ پس وقتی یه نفر تمرکز کاملشو در اختیار شما میزاره براتون غیر منتظره و شگفت انگیزه . این ارتقا انرژی میتونه تغییرات زیادی در کار شما ایجاد کنه . این چیزیه که من دوست دارم بهش بگم اشاره ی نورونی. این واقعا مغزتونو روشن میکنه و توانایی بیشتری در کار کردن به شما میده . یعنی ما میتونیم در زمان کمتری کار بیشتری رو انجام بدیم و استرس کمتری رو هم تجربه کنیم . خب میفهمم که ممکنه اولش به نظرتون اتلاف وقت باشه که همه ی کار هایی که در یک روز پرمشغله باید انجام بدید رو در نظر بگیرید یا بخواین در یک جلسه ی مهم به همه چیز فکر کنید اما به هرحال این انرژی ظرفیت ما برای کار کردن رو میسازه . اینکه چطور زمانمون رو تقسیم بندی میکنیم هم نشون دهنده ی اینه که اولویت هامون برای مصرف این انرژی چه چیز هایی هستن . اگر در مورد زمانمون استراتژیک عمل نکنیم نمیتونیم بهترین عملکردمون رو به نمایش بزاریم . خب پس بیاین ببینیم چطور باید نورون هامون رو بیدار کنیم و سطح کاراییمون رو در طول روز بالا ببریم . خب شما سه تا کار میتونید انجام بدید . اول اینکه هر جلسه ای رو با تبادل مقدار زیادی انرژی شروع کنید مثلا میتونید بگید که به چه دلیلی امرز خوشحالید یا یک داستان خنده دار تعریف کنید . به عبارتی ارتباطی رو با استفاده از طنز ایجاد کنید که هیچ ربطی به کار نداره . اینجوری شما زمانی که دارید رو تاثیر گذار تر میکنید و افراد این رو به خاطر میسپارن . نکته ی دوم اینه که همیشه در همه ی مکالمه ها حضور 100 درصدی داشته باشین و از انجام دادن کارای دیگه خودداری کنین .گوشیتونو خاموش کنید و با کسی داره با شما صحبت میکنه ارتباط چشمی برقرار کنید . برای مثال ، زمانی که من با یک مربی کار میکردم حس میکردم که وقتی ازم یه سوال میپرسه با اشتیاق کامل به من گوش میده و همیشه بعد از جلساتمون انرژی و انگیزه ی زیادی برای کار کردن داشتم . و نکته ی سوم اینه که زمان کافی رو صرف فکر کردن و بازخورد دادن کنید . با این روش شما به جای واکنش نشون دادن به وقایع بهشون فکر میکنید و آگاهانه بازخورد میدید . اینجوری همه برنده میشن . اینجوری ما میتونیم ساللم تر باشیم ، خوشحال تر باشیم و کار مفید تر و بهتری انجام بدیم . خب حواستون باشه که من اصلا نمیگم زمان شما اهمیت نداره . زمان برای همه ما مهمه و ما به نوعی درموردش وسواس داریم . همیشه احساس میکنیم که زمان کافی نداریم . توصیه ی من اینه که اگر اول انرژی مون رو اولویت بندی کنیم در نهایت زمانمون رو به شکل بهتری مصرف میکنیم و میتونیم خوشحال تر و راضی تر باشیم .

عنوان: چگونه بیشترین انرژی را برای کارها داشته باشیم
بخش: توسعه فردی
مدرس: Heidi Hanna
مدت زمان: 53 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Heidi Hanna درباره مدرس:

هدی هانا، (PhD) یک سخنران، نویسنده، و متخصص استرس و متخصص resilience در سطح جهانی است. سخنران باتجربه، هدی در بسیاری از کنفرانس های ملی و جهانی، از جمله مجله فورچون و اجلاس های “قدرتمند ترین زنان در کسب و کار”، “رهبری زنان ESPN” و میزگرد “میلیون دلاری” برجسته شده است. او بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Synergy، یک شرکت مشاوره ای است که برنامه های سلامتی و عملکرد مبتنی بر مغز برای سازمان ها و مدیر اجرایی موسسه استرس آمریکا را ارائه می دهد. نشریات او عبارتند از: نیویورک تایمز با بهترین فروش در “راه حل SHARP: روشی مبتنی بر مغز برای عملکرد مطلوب” و “استرساولیک: 5 مرحله برای تغییر رابطه شما با استرس”.

مشهد سئو