مثل نسل میلنیال ها خلاقانه عمل کنید

آمارها نشون میدن که جوانان خلاق هر 18-24 ماه شغل خود را تغییر می دهند. این روند میتونه مشاوران را به چالش بکشه و خیلی از روشهای موجود از آموزش کارمندان را برکنار می کنه . استفاده از این چشم-انداز حرفه ای جدید میتونه برای افراد خلاق تمام نسلها نامید کننده باشه. در این دوره میتونین آگاهی از تفکرات میلنیالها رو بدست بیارین و تکنیکهایی برای کار موثر همراه جوانان خلاق رو بیاموزید. به پترولا ورنتیکیس ملحق بشین چراکه او ارزشهای میلنیالها رو به اشتراک میذاره و چالشهای درونی و بیرونی خاصشون رو نشون میده. بعلاوه میگه چطور محیط کاری ایجاد کنیم که میلنیالها بتونن بعنوان مدیران رشد کنن و شکوفا بشن.
عناوین شامل:
تعریف نسلها و عشایر خلاق
هزاره ها چه ارزشی دارند
مقاومت در زندگی و کار
ایجاد محل کار ایده آل میلنیالها
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها
پرورش ارتباطات و مهارتهای ساخت تیم
دادن نقدها و بازخوردهای موثر
داشتن مکالمات سخت
طراحی محیط کاری بهینه
پرورش مدیریت
طریقه¬های جدید مدیریت

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوش آمدید 00:02:43
تعریف نسل ها و عشایر خلاق 00:01:49
درک ذهنیت مایلنیال ها:
چه چیزی آنها را خاص میکرد 00:05:32
ارزش آنها چه هست 00:03:03
چالش های داخلی و خارجی آنها 00:05:54
مقاومت آنها در زندگی و کار 00:06:15
ایجاد محل کار ایده¬آل میلنیالها 00:04:30
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها 00:04:59
پرورش ارتباطات و مهارت های ساخت تیم 00:05:05
دادن نقد ها و بازخوردهای موثر 00:08:12
طراحی بهینه محیط کاری 00:05:08
تشویق کارمندان بومرنگ(کارمند بومرنگ کارمندی است که شرکتی را که در آن کار می کنند ترک می کند ، اما بعداً دوباره برای کار در شرکت بازمی گردد.) 00:07:31
پرورش رهبری:
حالت های جدید رهبری 00:04:59
تنظیم کردن اهداف دو طرفه 00:04:07
چرا آنها موفق میشدند و جهان را عوض میکردند 00:04:29
ارتقا و راهنمایی 00:07:06
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:04:18

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : ارزش آنها چه هست

عشایر خلاق میلنیال تجربه های سبک زندگیشون رو بیشتر از کاری که انجام میدن میسنجن. دنبال رشته کردن قطعات تجارب بعنوان یک کل پیوسته اند. هدف گسترش معنی دار پتانسیل و ظرفیتشونه. عشایر خلاق میفهمن که اندوختن چیزها توانایی حرکتشونو کم میکنه. وسایل سنگین نیاز به ذخیره سازی دارن و گرونن. این فقط یکی از تغییراتیه که در مقایسه با ارزش های سنتی میبینم. بطور سنتی تاریخ و بازیابی از حافظه و اطلاعات از طریق رادیو، تولویزیون و مجلات بدست میومد و خیلی مهم بود. امروزه دسترسی تنها به میزان نیاز مهمه و اطلاعات از طریق سرگرمیها، فضای مجازی و نظریه ها بدست میاد. عادت کرده بودیم به متخصصا اعتماد کنیم و حالا اعتماد از طریق تجربه های همکارانه است. فراوانی معادل اکتساب و مالکیت بوده. اما الان فراوانی یعنی تجارب و اشتراک گذاری. پاسخگویی امروزه خودکاره. و نسلی که مخالف خطرکردن بوده امروزه شکستهای گهگاهی و حتی سریع رو میپذیره. مصنوعات و آرشیوها امروزه به اشتراک گذاشته میشن و درحال کسب محتوان. و وضع موجود تموم شده. حالا حرف از شروع یک اقدام و ساخت امواجه. میتونیم اهمیت دسترسی سریع و ترجیح برای اشتراک گذاری رو ببینیم چه اطلاعات باشن یا متعلقات شخصی. عشایرخلاق به قبیله هایی تبدیل شدن وابسته بهم نه تنها برای منابعشون بلکه برای نگرش و اقداماتشون. در شرایط کاری توانایی موثر بودنشون خیلی وابسته به کیفیت محیط فیزیکی و احساسی هست که ایجاد میکنن. اونها شفافیت و تجارب تیمی رو قدر میدونن. چرا که باعث آزادی برای ابداع و همکاری میشه. یه محیط تیمی ایده آل عشایر خلاق اجازه آزمون و خطا میده. شکست خیلی بد نیست چون توانایی درک شرایط رو میده و منجر به نوآوری، تولید نمونه، راه اندازی خط تولید و کسب درآمد و امتحان ایده های جدید میشه. خطری برای کشف پتانسیلها وجود نداره. این آزمایش سریع با خطا یا صلاحیت ناخودآگاه نوعی تفکر روشنه که ثروتی در اقتصاد درحال گسترش مبتنی بر تقاضا خواهد بود. جنبه های مهم مدنظر عشایر خلاق در کاری که انجام میدن، اشتراک گذاری فرهنگ، کالای اجتماعی، انعطاف پذیری و عمل ماقابله.

عنوان: مثل نسل میلنیال ها خلاقانه عمل کنید
بخش: توسعه فردی
مدرس: Petrula Vrontikis
مدت زمان: 86 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Petrula Vrontikis درباره مدرس:
مشهد سئو