مثل نسل میلنیال ها خلاقانه عمل کنید

آمارها نشون میدن که جوانان خلاق هر 18-24 ماه شغل خود را تغییر می دهند. این روند میتونه مشاوران را به چالش بکشه و خیلی از روشهای موجود از آموزش کارمندان را برکنار می کنه . استفاده از این چشم-انداز حرفه ای جدید میتونه برای افراد خلاق تمام نسلها نامید کننده باشه. در این دوره میتونین آگاهی از تفکرات میلنیالها رو بدست بیارین و تکنیکهایی برای کار موثر همراه جوانان خلاق رو بیاموزید. به پترولا ورنتیکیس ملحق بشین چراکه او ارزشهای میلنیالها رو به اشتراک میذاره و چالشهای درونی و بیرونی خاصشون رو نشون میده. بعلاوه میگه چطور محیط کاری ایجاد کنیم که میلنیالها بتونن بعنوان مدیران رشد کنن و شکوفا بشن.
عناوین شامل:
تعریف نسلها و عشایر خلاق
هزاره ها چه ارزشی دارند
مقاومت در زندگی و کار
ایجاد محل کار ایده آل میلنیالها
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها
پرورش ارتباطات و مهارتهای ساخت تیم
دادن نقدها و بازخوردهای موثر
داشتن مکالمات سخت
طراحی محیط کاری بهینه
پرورش مدیریت
طریقه¬های جدید مدیریت

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوش آمدید 00:02:43
تعریف نسل ها و عشایر خلاق 00:01:49
درک ذهنیت مایلنیال ها:
چه چیزی آنها را خاص میکرد 00:05:32
ارزش آنها چه هست 00:03:03
چالش های داخلی و خارجی آنها 00:05:54
مقاومت آنها در زندگی و کار 00:06:15
ایجاد محل کار ایده¬آل میلنیالها 00:04:30
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها 00:04:59
پرورش ارتباطات و مهارت های ساخت تیم 00:05:05
دادن نقد ها و بازخوردهای موثر 00:08:12
طراحی بهینه محیط کاری 00:05:08
تشویق کارمندان بومرنگ(کارمند بومرنگ کارمندی است که شرکتی را که در آن کار می کنند ترک می کند ، اما بعداً دوباره برای کار در شرکت بازمی گردد.) 00:07:31
پرورش رهبری:
حالت های جدید رهبری 00:04:59
تنظیم کردن اهداف دو طرفه 00:04:07
چرا آنها موفق میشدند و جهان را عوض میکردند 00:04:29
ارتقا و راهنمایی 00:07:06
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:04:18

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : تعریف نسل ها و عشایر خلاق

نقطه ورود شغلی برای طراح نسل جدید بشدت متفاوت با شرایطیه که مافوقانشون در شروع حرفه شون باهاش مواجه شدن. متولد دهه 50،60،70 یا 90 مطمئن نیستم جزو کدوم نسلین. عموما نسلها اینجوری در آمریکا تعریف میشن. بومر ها بین 1945 تا 1965 متولد شدن. ژن زرها متولدین بین 1965 تا 80 هستن و ژنYها یا بقول معروف میلنیالها بین 1980 تا 1995 زاده شدن. من میلنیالها رو افرادی که در زمینه های خلاقانه دیجیتال و آنالوگ کار میکنن، میدونم مثل تصویرگری، طراحی، عکاسی، هنرمندی، نویسندگی و برنامه نویسی. عشایر خلاق. چرا؟ چون عشایر خونه ثابت ندارن و براساس فصل در جستجوی غذا، آب و مرتع جابجا میشن. سریع جابجا میشن چون چابکن و توانایی حرکت سودمندترین استراتژی برای بهره برداری از منابع نادره. میلنیالهای امروزی نقشه های اجدادی رو با GPSمعاوضه کردن، با کد حرف میزنن و گله شون یه سگه. یه همراه باوفا که میخوان هرروز با خودشون سرکار ببرنش. درطول این دوره اصطلاح میلنیالها و زیرمجموعه ی این نسل، عشایر خلاق رو بجای هم استفاده میکنم. درک چیستی عشایری خلاق به طراحان فصلی کمک میکنه خلاقیت میلنیالها رو در راهی موثرتر بکار بگیرن. امیدوارم این درک منجر به قدردانی بهتری از امکانات، در حرکت سریع و خلاقانه صنعتمون بشه.

عنوان: مثل نسل میلنیال ها خلاقانه عمل کنید
بخش: توسعه فردی
مدرس: Petrula Vrontikis
مدت زمان: 86 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Petrula Vrontikis درباره مدرس:
مشهد سئو