آمارها نشون میدن که جوانان خلاق هر 18-24 ماه شغل خود را تغییر می دهند. این روند میتونه مشاوران را به چالش بکشه و خیلی از روشهای موجود از آموزش کارمندان را برکنار می کنه . استفاده از این چشم-انداز حرفه ای جدید میتونه برای افراد خلاق تمام نسلها نامید کننده باشه. در این دوره میتونین آگاهی از تفکرات میلنیالها رو بدست بیارین و تکنیکهایی برای کار موثر همراه جوانان خلاق رو بیاموزید. به پترولا ورنتیکیس ملحق بشین چراکه او ارزشهای میلنیالها رو به اشتراک میذاره و چالشهای درونی و بیرونی خاصشون رو نشون میده. بعلاوه میگه چطور محیط کاری ایجاد کنیم که میلنیالها بتونن بعنوان مدیران رشد کنن و شکوفا بشن.
عناوین شامل:
تعریف نسلها و عشایر خلاق
هزاره ها چه ارزشی دارند
مقاومت در زندگی و کار
ایجاد محل کار ایده آل میلنیالها
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها
پرورش ارتباطات و مهارتهای ساخت تیم
دادن نقدها و بازخوردهای موثر
داشتن مکالمات سخت
طراحی محیط کاری بهینه
پرورش مدیریت
طریقه¬های جدید مدیریت
برنامه درسی دوره
مقدمه: | |||
خوش آمدید | 00:02:43 | ||
تعریف نسل ها و عشایر خلاق | 00:01:49 | ||
درک ذهنیت مایلنیال ها: | |||
چه چیزی آنها را خاص میکرد | 00:05:32 | ||
ارزش آنها چه هست | 00:03:03 | ||
چالش های داخلی و خارجی آنها | 00:05:54 | ||
مقاومت آنها در زندگی و کار | 00:06:15 | ||
ایجاد محل کار ایده¬آل میلنیالها | 00:04:30 | ||
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها | 00:04:59 | ||
پرورش ارتباطات و مهارت های ساخت تیم | 00:05:05 | ||
دادن نقد ها و بازخوردهای موثر | 00:08:12 | ||
طراحی بهینه محیط کاری | 00:05:08 | ||
تشویق کارمندان بومرنگ(کارمند بومرنگ کارمندی است که شرکتی را که در آن کار می کنند ترک می کند ، اما بعداً دوباره برای کار در شرکت بازمی گردد.) | 00:07:31 | ||
پرورش رهبری: | |||
حالت های جدید رهبری | 00:04:59 | ||
تنظیم کردن اهداف دو طرفه | 00:04:07 | ||
چرا آنها موفق میشدند و جهان را عوض میکردند | 00:04:29 | ||
ارتقا و راهنمایی | 00:07:06 | ||
نتیجه گیری: | |||
مراحل بعدی | 00:04:18 |