مثل نسل میلنیال ها خلاقانه عمل کنید

آمارها نشون میدن که جوانان خلاق هر 18-24 ماه شغل خود را تغییر می دهند. این روند میتونه مشاوران را به چالش بکشه و خیلی از روشهای موجود از آموزش کارمندان را برکنار می کنه . استفاده از این چشم-انداز حرفه ای جدید میتونه برای افراد خلاق تمام نسلها نامید کننده باشه. در این دوره میتونین آگاهی از تفکرات میلنیالها رو بدست بیارین و تکنیکهایی برای کار موثر همراه جوانان خلاق رو بیاموزید. به پترولا ورنتیکیس ملحق بشین چراکه او ارزشهای میلنیالها رو به اشتراک میذاره و چالشهای درونی و بیرونی خاصشون رو نشون میده. بعلاوه میگه چطور محیط کاری ایجاد کنیم که میلنیالها بتونن بعنوان مدیران رشد کنن و شکوفا بشن.
عناوین شامل:
تعریف نسلها و عشایر خلاق
هزاره ها چه ارزشی دارند
مقاومت در زندگی و کار
ایجاد محل کار ایده آل میلنیالها
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها
پرورش ارتباطات و مهارتهای ساخت تیم
دادن نقدها و بازخوردهای موثر
داشتن مکالمات سخت
طراحی محیط کاری بهینه
پرورش مدیریت
طریقه¬های جدید مدیریت

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوش آمدید 00:02:43
تعریف نسل ها و عشایر خلاق 00:01:49
درک ذهنیت مایلنیال ها:
چه چیزی آنها را خاص میکرد 00:05:32
ارزش آنها چه هست 00:03:03
چالش های داخلی و خارجی آنها 00:05:54
مقاومت آنها در زندگی و کار 00:06:15
ایجاد محل کار ایده¬آل میلنیالها 00:04:30
باانگیزه نگه داشتن میلنیالها 00:04:59
پرورش ارتباطات و مهارت های ساخت تیم 00:05:05
دادن نقد ها و بازخوردهای موثر 00:08:12
طراحی بهینه محیط کاری 00:05:08
تشویق کارمندان بومرنگ(کارمند بومرنگ کارمندی است که شرکتی را که در آن کار می کنند ترک می کند ، اما بعداً دوباره برای کار در شرکت بازمی گردد.) 00:07:31
پرورش رهبری:
حالت های جدید رهبری 00:04:59
تنظیم کردن اهداف دو طرفه 00:04:07
چرا آنها موفق میشدند و جهان را عوض میکردند 00:04:29
ارتقا و راهنمایی 00:07:06
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:04:18

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : خوش آمدید

من پترولا ورنتیکیس هستم و برای 28 سال مشغول تدریس طراحی گرافیک و کلاسهای آمادگی شغلی در کالج طراحی هنر در کالیفرنیای جنوبی بودم. در اون بازه زمانی متولدین دهه50 و 60 و 70 و حالا متولدین حدود 2000 رو به عنوان نسل Y تدریس میکنم. این دسته الان تقریبا اوایل دهه بیست و اواخر دهه سی شون هستن و بزرگترین نسل با بیشتری آموخته ها هستن. گرچه که اکثر این آموزشها توسط تاجران متمرکز برای فروش چیزی به این نسل بوده. در پژوهشم تمرکز کردم روی تفاوتهای آموختن و پردازش اطلاعات این نسل. وقتیکه این گروه بزرگ جزء نیروی کار میشن، موج بزرگی ایجاد میکنند در کنار نسلهای قدیمی تر. اخیرا آنتاگونیسم نسلی فراوانی رو شاهد بودم. متولدین دهه های 50 و 60 و 70 از جوونا شکایت دارن و بیست سی ساله ها هم از قدیمی ترها. و همه مطمئنن که حق با خودشونه. با لحنی منفی بعضیا ازم میپرسن، معلم این جوونا بودن چطوره؟ من خودم رو در دفاع ازونا میبینم. میدونم که طراحهای جون امروزی به اندازه نسلهای قبلی باهوش، با استعداد و سختکوشن. چیزی که عوض شده اخلاق کاری طراحای جوون نیست بلکه دنیاشون، کل رشته طراحی و اقتصاد جهانی عوض شده. دنیا میزان سریعی از تغییر رو تشویق میکنه مخصوصا در بخش تکنولوژی. این تکامل سریع مهارتهای جدید میطلبه که برای نسلهای قدیمی تر ممکنه چالشی باشه. بعنوان فرزند دیجیتال نسل جدید خیلی موثر هدایت میکنن و فرصتهایی عالی در این محیط متغییر پیدا میکنن. در راستای رشد، نسل جدید بی ثباتی رو میپذیرن، ابهام رو تحمل میکنن و حرفه شون رو چندسالی یکبار تجدید میکنن. نظریه من اینه که در دنیای سیلان مداوم نسل جدید دارن برمیگردن به کوچ نشینی اجدادمون برای هدایت و بقا و رشد همراه با تغییرات زندگی و حرفه. در این دوره درباره ارزشها، چالشها و ابزار جدید که این نسل داره ساخت و همکاری و فتحش رو گسترش میده بحث خواهم کرد. نگاهی به راههایی برای درک طرز فکر نسل جدید، نحوه ایجاد فضای کار ایده آل این نسل و پیدا کردن راههای موثر جدید برای ترویج مدیریت، خواهیم انداخت. امیدوارم این دوره بتونه درک چند نسلی و قدردانی بهتری از همدیگر رو ایجاد کنه.

عنوان: مثل نسل میلنیال ها خلاقانه عمل کنید
بخش: توسعه فردی
مدرس: Petrula Vrontikis
مدت زمان: 86 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Petrula Vrontikis درباره مدرس:
مشهد سئو