• 1 - خوشامد گویی
  • 2 - درباره این دوره
  • 3 - مروری بر ریگ یا استخوان بندی
  • 4 - مروری بر سینما فوردی – Cinema 4D
  • 5 - بیان داستان از دید شیوه قرار گیری
  • 6 - توازن و تقارن در ژست ها
  • 7 - خطوط حرکت در ژست ها
  • 8 - سایه نما و جریانات
  • 9 - ترتیپ ژست ها
  • 10 - زمان بندی blocking pass
  • 11 - تغییر وزن و منحنی ها
  • 12 - پیشبینی و پیگیری
  • 13 - حرکت از حالت نشسته به ایستاده و ایجاد ژست های اصلی
  • 14 - حرکت از حالت ایستاده به نشسته و اضافه کردن حرکت ثانویه
  • 15 - اصول راه رفتن با دو پا
  • 16 - ترتیب اصلی پا
  • 17 - اضافه کردن ژست پایین تنه
  • 18 - اضافه کردن ژست بالا تنه
  • 19 - بازوها و دست ها
  • 20 - حرکت سر
  • 21 - چشمک زدن
  • 22 - چرخش سر و حرکات آن
  • 23 - حالت های صورت
  • 24 - حرکت و تغییرات حالات صورت
  • 25 - فهم واج ها
  • 26 - ادای مصوت های اِی، ئی، آی
  • 27 - ادای مصوت های اوٍ ، یو، وای
  • 28 - ادای صامت های بی، تی ،اس
  • 29 - ادای صامت های ام ، اف، اِل
  • 30 - ادای مکالمه ها-لب همگامی
  • 31 - ادای مکالمه ها-حرکت بدن
  • 32 - نمایش ژست های اصلی
  • 33 - زمان بندی ژست ها و افزودن شیوه نگه داری
  • 34 - پویانمایی وزن و تعادل
  • 35 - افزودن حرکات ثانویه
  • 36 - ایجاد مکالمه ها
  • 37 - تکمیل کردن صحنه
  • 38 - خدانگهدار

مبانی انیمیشن سازی ، طراحی شخصیت کاراکترها

خلق یک کاراکتر انیمیت شده که قابل باور به نظر برسد، یک چالش بزرگ برای هر انیماتور است.
امروزه ما کارهای انیمیشنی را در همه جا و اطراف خودمان می بینیم، تلویزیون، فیلم های سینمایی، کارهای تبلیغاتی و … با این حجم کار زیادی که در اطراف ما است، شما به عنوان یک انیماتور چگونه کار خود را برجسته نشان می دهید و مهارت های خود را تقویت می کنید؟

انتخاب شخصیت یک چیز است ؛ اضافه کردن پیاده روی به شخصیت ، یک چیز دیگر . اما این غیر ممکن نیست و نرمافزار خاصی نیاز نیست . در واقع تکنیکهای حرکت در این درس شامل هر نوع سبک انیمیشن هستند : دو بعدی یا سه بعدی ، دست و دیجیتال . تنها چیزی که نیاز دارید شخصیت است . مدرس George Maestri نشان میدهد که چطور ، شخصیت را وادار به قدم زدن کنید ، بدود و به آسمان بپرد و با ظرافت داستان را ادامه دهید .

برنامه درسی دوره

معرفی
خوشامد گویی 00:00:50
درباره این دوره 00:00:42
مروری بر ریگ یا استخوان بندی 00:09:05
مروری بر سینما فوردی – Cinema 4D 00:07:17
نحوه قرار گیری انیمیشن ها
بیان داستان از دید شیوه قرار گیری 00:03:43
توازن و تقارن در ژست ها 00:09:00
خطوط حرکت در ژست ها 00:06:45
سایه نما و جریانات 00:05:31
ترتیپ ژست ها 00:04:57
انیمیشن از ژستی به ژست دیگر
زمان بندی blocking pass 00:03:35
تغییر وزن و منحنی ها 00:06:31
پیشبینی و پیگیری 00:08:37
حرکت از حالت نشسته به ایستاده و ایجاد ژست های اصلی 00:04:51
حرکت از حالت ایستاده به نشسته و اضافه کردن حرکت ثانویه 00:09:58
اصول راه رفتن
اصول راه رفتن با دو پا 00:01:57
ترتیب اصلی پا 00:05:16
اضافه کردن ژست پایین تنه 00:05:30
اضافه کردن ژست بالا تنه 00:04:55
بازوها و دست ها 00:07:12
حرکت سر 00:03:56
انیمشن مربوط به چهره
چشمک زدن 00:05:58
چرخش سر و حرکات آن 00:07:48
حالت های صورت 00:05:49
حرکت و تغییرات حالات صورت 00:08:15
اصول مکالمه
فهم واج ها 00:03:55
ادای مصوت های اِی، ئی، آی 00:08:17
ادای مصوت های اوٍ ، یو، وای 00:08:04
ادای صامت های بی، تی ،اس 00:08:24
ادای صامت های ام ، اف، اِل 00:06:02
ادای مکالمه ها-لب همگامی 00:06:25
ادای مکالمه ها-حرکت بدن 00:04:11
حرکت صحنه
نمایش ژست های اصلی 00:03:43
زمان بندی ژست ها و افزودن شیوه نگه داری 00:04:13
پویانمایی وزن و تعادل 00:08:02
افزودن حرکات ثانویه 00:09:28
ایجاد مکالمه ها 00:05:50
تکمیل کردن صحنه 00:09:40
پایان
خدانگهدار 00:00:29
درس 3 : مروری بر ریگ یا استخوان بندی

عنوان: مبانی انیمیشن سازی ، طراحی شخصیت کاراکترها
بخش: 3D ، انیمشن و بازی سازی
مدرس: George Maestri
مدت زمان: 225 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
George Maestri درباره مدرس:

George Maestri – جورج ماستری

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل “دیزنی” و “کمدی سنترال” هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

مشهد سئو