دیدتان را برای پیشرفت در حرفه تان افزایش دهید

عملکرد ستاره ای هنگام موفقیت حرفه ای تنها نیمی از معادله است.
نیمی دیگری که قابل مشاهده است – اطمینان از اینکه تصمیم گیرندگان از دستاوردها و اهداف شغلی شما آگاهی دارند.
بسیاری از تصمیماتی که روی حرفه شما تأثیر می گذارد زمانی اتفاق می افتد که حتی خودتان حضور ندارید.
رهبران شرکت دائماً در حال تعیین استراتژی و جهت گیری هستند ، در حالی که تعیین می کنند چه کسی می خواهد نقش اصلی را در پروژه های آینده بازی کند.
حتی اگر یک هنرپیشه عالی هستید ، اگر تصمیم گیرندگان از نقاط قوت و آرزوهای شما آگاه نباشند ، ممکن است نادیده گرفته شوید.
دراین دوره ، دکتر داون گراهام ، مدیر شغلی برنامه ی ام بی ای، در دانشگاه وارتون،توضیح میدهد که چطور استراتژیک بودن در مورد بینش کار میتواند کلید گشودن درهای فرصت جدید باشد
بیاموزید که چگونه استراتژیها و ابزارهای عملی را در اختیار شما قرار گیرد تا مورد توجه کسانی قرار بگیرید که قدرت پیشرفت حرفه خود را به مرحله بعدی دارند.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
دید حرفه ای داشته باشید 00:01:33
برندتان را بسازید:
اهداف حرفه ای ملموسی در ذهن داشته باشید 00:03:53
برند حرفه ای آرمانی ایجاد کنید 00:04:11
در راس دید قرار گرفتن، مسئولیت شماست:
تأثیر حرفه ای خود را کم کنید 00:04:37
مورد توجه تصمیم گیرندگان قرار بگیرید 00:03:41
بیشتر در دید مردم قرار بگیرید:
بدنبال اسپانسرباشید 00:03:27
شغلتان را هدایت کنید 00:04:01
نتیجه گیری:
بادیگران جشن بگیرید 00:03:17

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : برند حرفه ای آرمانی ایجاد کنید

• اگه از مردم بپرسید که توی حیطه ی کاریشون به چه چیزی شهرت دارن؟ • می دونید چه جوابی میدن؟ • آیا همه ی جواب ها ثابته ؟ • آیا جوابشون اهداف کاری شما رو منعکس نمی کنند؟ • قسمتی از استراتژی باید شامل دیده شدنتون به خاطر توانایی هایی باشه که همتراز با اهدافتون باشد • اگه احساس می کنید توانایی پذیرش سمت مدیریت رو دارید ساعات اولیه شاد و پرانرژی هستید ولی دیر سر جلسات کاری حاضر میشید • به نظر میرسه دیگران توانایی مدیریت شما رو نمی بینند • ممکنه شما خیلی دیده بشید اما نه به دلایلی که همتراز با اهدافتون هستند • مردم همیشه از رفتارتون نکته برداری می کنند • یعنی شما همیشه برند جدیدتون رو می سازید • حالا یا آگاهانه یا غیرآگاهانه • اگه شما این کار رو آگاهانه انجام نمی دهید نتیجه این میشه که دیگران شما رو به شکلی می بینندکه متضاد با آرمان های شماست • چطور برند آرمانی خودتون رو بسازید که همتراز با اهدافتون باشه • توی نقشتون منحصر به فرد باشید • اولین قدم توی پیشرفتتون اینه که توی نقشی که هستین یه چهره ی درخشان باشید • از فرصت هاتون استفاده کنید حتی پا رو فراتر از اونا بذارید مسئولیت پذیر بودنتون رو نشون بدید و ابتکار عمل به خرج بدید • یه سابقه ی درخشان از عملکردهای خوبتون توی سمت فعلی میتونه یه سکوی پرش عالی به مرحله ی بعد باشد • مخاطبین خودتون رو شناسایی کنید • توی بسیاری از موارد که مربوط به پیشرفت میشه بسته به هدفتون و فرهنگ شرکتف تصمیم گیرنده میتونه رییِستون یا ارباب رجوع ها ، افراد مافوق، و یا حتی افرادی که توی دپارتمان کناری تون هستند باشد • هر چه تعداد افرادی که شما رو باصلاحیت و پرمشغله می بینند بیشتر باشد هنگام تصمیم گیری در مورد شغلتون بیشتر مورد حمایت قرار می گیرید • اکتشافات بیشتری انجام بدید • وقتی مخاطبینتون رو شناختید نقاط ضعفشون رو بشناسید بدونید چه چیزی براشون با ارزشه و چه فاکتورهایی روی تصمیماتشون تاثیر می ذارن • به نظر میاد که این کار نیاز به تحقیق زیاد داره ولی اونجور که به نظر میاد سخت نیست • به مطالب جالبی که توی جلسات مطرح میشن گوش بدید • ببینید مردم به چه کسی بیشتر توجه می کنند به چیزی که رییِستون رو ناراحت میکنه حساس باشید • و دقت کنید که تصمیم گیرنده ها به نظرات چه کسی اهمیت می دهند • این کار به شما کمک می کنه بفهمید چه رفتارهایی با ارزش هستند • رفتارهای مربوطه رو به دقت بررسی کنید • اگه شما توی اتاق نامه ها کار می کنید و دوست دارید توی هیات رییسه باشید • لباس رسمی تر بپوشید • با صرفه جویی در هزینه هایی که کارایی رو افزایش میدهند آگاهی از کسب و کارتون رو به اشتراک بذارید • به رهبری و آموزش دادن به افراد جدیدی که موسسه وارد میشوند قدرت رهبریتون رو اثبات کنید • موقع برقراری ارتباط با ارباب رجوع فراتر از انتظار عمل کنید • اگه رییستون روی داده ها تمرکز می کنه اعداد و فرایندهای کاری تون رو بهش گزارش بدهید • تغییر دادن رفتارتون به معنی چاپلوسی کردن یا تغییر شخصیتتون نیست بلکه به معنی مشاهده ی رفتارهایی که توی شرکت مورد تحسین قرار میگیرند و ادغام اونها توی رفتارهاتونه • محبوبیت رو در نظر بگیرید • تحقیقات واضح و روشن هستند • افرادی که محبوبیت دارند فرصت های بیشتری بدست می آورند • وقتی شما نمی تونید مستقیما نحوه ی تفکر دیگران رو کنترل کنید نمی تونید تشخیص بدهید که چقدر می تونید روی درک دیگران از خودتون تاثیر بگذارید • روش های ساده برای افزایش محبوبیت مثل کنار گذاشتن گوشی همراه هنگام صحبت کردن با دیگران • کنجکاو بودن در مورد ایده های دیگران حتی اگه همتراز با اهدافتون نباشند • اگه می تونید به دیگران کمک کنید حتی اگه وظیفتون نباشه. • شاید شما توانایی و مهارت های زیادی داشته باشید که می تونن شما رو به یه گزینه ی خوب برای فرصت هایی که آرزشون رو دارید تبدیل کنن • خب الان وقتشه این گزینه ها رو نشون بدید

عنوان: دیدتان را برای پیشرفت در حرفه تان افزایش دهید
بخش: توسعه فردی
مدرس: Dawn Graham
مدت زمان: 28 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dawn Graham درباره مدرس:
مشهد سئو