دیدتان را برای پیشرفت در حرفه تان افزایش دهید

عملکرد ستاره ای هنگام موفقیت حرفه ای تنها نیمی از معادله است.
نیمی دیگری که قابل مشاهده است – اطمینان از اینکه تصمیم گیرندگان از دستاوردها و اهداف شغلی شما آگاهی دارند.
بسیاری از تصمیماتی که روی حرفه شما تأثیر می گذارد زمانی اتفاق می افتد که حتی خودتان حضور ندارید.
رهبران شرکت دائماً در حال تعیین استراتژی و جهت گیری هستند ، در حالی که تعیین می کنند چه کسی می خواهد نقش اصلی را در پروژه های آینده بازی کند.
حتی اگر یک هنرپیشه عالی هستید ، اگر تصمیم گیرندگان از نقاط قوت و آرزوهای شما آگاه نباشند ، ممکن است نادیده گرفته شوید.
دراین دوره ، دکتر داون گراهام ، مدیر شغلی برنامه ی ام بی ای، در دانشگاه وارتون،توضیح میدهد که چطور استراتژیک بودن در مورد بینش کار میتواند کلید گشودن درهای فرصت جدید باشد
بیاموزید که چگونه استراتژیها و ابزارهای عملی را در اختیار شما قرار گیرد تا مورد توجه کسانی قرار بگیرید که قدرت پیشرفت حرفه خود را به مرحله بعدی دارند.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
دید حرفه ای داشته باشید 00:01:33
برندتان را بسازید:
اهداف حرفه ای ملموسی در ذهن داشته باشید 00:03:53
برند حرفه ای آرمانی ایجاد کنید 00:04:11
در راس دید قرار گرفتن، مسئولیت شماست:
تأثیر حرفه ای خود را کم کنید 00:04:37
مورد توجه تصمیم گیرندگان قرار بگیرید 00:03:41
بیشتر در دید مردم قرار بگیرید:
بدنبال اسپانسرباشید 00:03:27
شغلتان را هدایت کنید 00:04:01
نتیجه گیری:
بادیگران جشن بگیرید 00:03:17

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : اهداف حرفه ای ملموسی در ذهن داشته باشید

• اگه شما یه کارمند خوب باشید اما تصمیم گیرنده ها توی شرکت شما اینو ندونن یا از اهدافتون اطلاعی نداشته باشند چه اتفاقی می افته؟ • فکر می کنید رویاهای شما تحقق پیدا می کنند • مطمئناً نه • یکی از اصلی ترین دلایلی که پیشرفت،وظایف خوب وفرصتهای افراد دست کم گرفته می شوند اینه که تصمیم گیرنده ها نمیدونن اونها چه توانایی هایی دارند • اما دلیل اصلی می تونه این باشه که اونا از اهداف شغلی شما اطلاعی ندارند • شاید شما یه سری ایده های مبهم درباره ی چیزی که می خواین توی آینده بدست بیارید داشته باشید مثل آرزوی داشتن پول بیشتر یا پیشرفت کردن .اما اینها زیاد واضح نیستند • اگه شما یه هدف روشن توی قدم بعدی نداشته باشید ممکنه دیگران هم درباره ی اون فکر نکنند • اهداف به شما میگویند که باید توی چه رویدادهایی شرکت کنید • با چه کسی ارتباط برقرار کنید • چه فعالیت هایی رو انجام بدین و زمانی که استراتژی دیده شدنتون رو ایجاد می کنید باید چه اطلاعاتی داشته باشید • این چند مورد به شما می گن که چطور اهداف کاری تون رو توسعه بدید • مسئولیت پذیر باشید • شاید تا الان منتظر کسی بودید که به شما توجه کنه و یه روش برای ادامه ی مسیرتون جلوی پاتون بزاره اما این یه روش بلند مدته • اگه شما بخواهید سرنوشتتون رو کنترل کنید باید مسئولیت قبول کنید • منتظر نباشید تا کس دیگری سرنوشت شما رو تعیین کنه • حتی اگه از قدم بعدی مطمئن نیستید هیچ کس به اندازه ی شما توانایی تصمیم گیری برای شما رو نداره • شکافها رو ببندید • اگه می خواهید برای خودتون هدف مشخص کنید شکافهایی رو که دوست دارید ببندید رو در نظر بگیرید • اگه یه بررسی از عملکرد اخیرتون داشته باشید مشخص کردن یه هدف توی لیست پیشرفتتون می تونه یه نقطه ی شروع خوب باشه • مورد بعدی در نظر گرفتن مهارتهای خوب مافوق تونه که شما اونا رو تحسین می کنید و سعی می کنید که اونا رو توی لیست خودتون اضافه کنید • شاید شما سبک ارائه یا توانایی رهبری تیم یا دانش تکنولوژی همکارتون رو تحسین کنید • علایق خودتون رو در نظر بگیرید اگه همیشه دوست داشتید یه ماموریت خارج از کشور داشته باشید یا یه کنفرانس سالانه ترتیب بدید یا به یه تابع جدید تبدیل بشید • همه ی اینا می توانند مهارت های قابل انتقال شما رو بسازند که این می تونه توی پذیرفتن نقش های بعدیتون با ارزش باشه • اگه موردی به ذهنتون نمیرسه از خودتون بپرسید • من چه مسئله ای رو باید حل کنم • این سوال میتونه ذهن شما رو روی موارد زیادی باز کنه • شاید شما بخواهید کار صدور صورت حساب رو به صورت کارامدتری انجام بدید • زمانی که این سوال رو در نظر می گیرید احتمالات خیلی زیادی به ذهنتون میان • با هوش باشید • کلمه ی اسمارت از چندتا کلمه تشکیل شده اسپسیفیک (خاص)، (میژرابل) قابل اندازه گیری، (اتین ابل) دستیافتنی،( رلِوِنِت)مرتبط، (تایم-بوند) دارای محدودیت زمانی • اگه هنگام تعریف این فاکتورها اونا رو در نظر بگیرید به اهدافتون می رسید • اگه هدف شما افزایش حقوقه تعیین کنید که چقدر افزایش حقوق می خواین • این افزایش توی پایه حقوقتون باشه یا توی حقوق تشویقی تون • با توجه به سطح تون و عملکرد شرکت تون کدومش واقع بینانه تره • باید برای به دست آوردنش چه کاری انجام بدین؟ • توقع دارید چه زمانی به هدفتون برسید • انجام این مراحل نشون میده که شما برای رسیدن به هدفتون به اونا فکر می کنید • قرار نیست تمام وقتتون رو روی هدفتون بذارید ولی باید روش تمرکز کنید • و این اولین قدم برای ایجاد یه استراتژی دیده شدن باشه که شما رو توی مسیر درست قرار میده تا شغلتون رو رونق بدید

عنوان: دیدتان را برای پیشرفت در حرفه تان افزایش دهید
بخش: توسعه فردی
مدرس: Dawn Graham
مدت زمان: 28 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dawn Graham درباره مدرس:
مشهد سئو