دوره رهبری و مدیریت افراد بوسیله هوش هیجانی

احساسات همیشه اطرافمون در کار هست. و برای مدیران درک نحوه مهار احساسات برای ترویج سازندگی و ارتباطات مثبت، مهمه. در این دوره بریتا آندریتا نحوه ارتقا بهره احساسیتون رو میگه. تا بهتر تیمها رو هدایت کنین، با همسالان کار کنین و مدیریت کنین. یاد می گیرید هوش هیجانی چی هست و چطور در کار عمل میکنه و تکنیک های واقعی برای ارتقا EQ خودتون کشف میکنین.
اینکار نیاز به درک خود فعلیتون، تمرین خود کنترلی احساسی، درک و مدیریت حد طاقتتون و ارتقا همدلی داره. بعد سراغ درسهایی میریم برای ساخت هشیاری نسبت به دیگران و مدیر موثر و الهام بخش تری شدن.

برنامه درسی دوره

معرفی :
هدایت با هوش هیجانی 00:02:17
مدیر با هوش هیجانی :
نگاهی بر EQ 00:03:55
عصب شناسی EQ 00:04:06
هدایت افراد و سازمانها 00:04:17
شناخت خودتون :
خودتون رو بشناسید 00:04:11
کشف احساسات 00:04:23
مدیریت خودتون :
خودکنترلی 00:04:38
درک حدطاقت ها 00:03:54
مدیریت حد طاقت ها 00:03:58
خود مراقبتی و حمایت 00:04:17
درک دیگران :
درک دیگران در کار 00:04:01
گسترش همدلی 00:04:12
مدیریت دیگران :
ایجاد امنیت و دربرداری 00:04:24
تسهیل تیم ها 00:03:52
تسریع تغییرات 00:04:45
مدیریت الهام بخش 00:03:16
جمع بندی (مرحله بعد) 00:04:23
درس 5 : خودتون رو بشناسید

شناخت خودتون در راس هوش هیجانی قرار داره. همه چیز از اون منشا میگیره. بیاین نگاهی به حوزه های اصلی که باید در استفاده از جزوه کشف کنین، بندازیم. خوداندیشی یکی از ارزشمندترین ابزارهای شما بعنوان مدیره همراه با تمایل برای آموختن و رشد که با تماشای این دوره دارین انجامش میدین. نقطه شروع احساسات شماست. یه جنبه کلیدی از هوش هیجانی دونستن نوع و زمان احساسه. رو احساسات به زودی عمیقتر خواهیم شد. پس فعلا روی سایر جنبه ها تمرکز میکنم. بعدی فهم ارزشهاتونه که مهمه. یعنی نگرشها، عقاید، نظرات و تجاربی که بر رفتار شما حکومت میکنن. اونا انتخابهایی که هرروز میکنین رو شکل میدن و ممکنه هماهنگ باهاشون باشین یا نه. ارزشاتون همیشه کارکردی از تجارب زندگیتونن. از جزوه برای اندیشیدن درباره چیزی که شخصا و در کار شکلتون داده استفاده کنین. رویدادها و افرادی که روتون تاثیر گذاشتن رو چک کنین. ممکنه تجارب منفی یا مثبت باشه، اما طوری که میبینین شکل دادن. به بچگیتون، خانواده، تحصیلات، میراث فرهنگی، وقایع سخت، موفقیات و شکستهای بزرگ و امید و آرزوهاتون فکر کنین. میتونین اینو مثل یه تمرین روزنامه انجام بدین یا ممکنه یه جدول زمانی براش بسازین. سومین جزء کلیدی شناخت هدفتونه. براساس تحقیقات آرون هرست و آرتور وودز، همه ما راهنماهایی برای اهدافمون داریم که روی نوع کاری که میخوایم بکنیم و تاثیری که دنبالشیم، اثر گذاشتن. تشویقتون میکنم در imperative.com ارزیابی مشخصات هدف اونها رو انجام بدین. بعنوان یه مدیر هدفتون در مرکز نحوه تاثیر شما بر افراد و سازمانتونه. ارزیابی مهارتاتون چهارمین جزئه. یه ابزار عالی برای استفاده "کاوشگر تواناییها" از گالوپه. زندگی حرفه ایتون به شما برای استفاده از مهارتهای تکنیکی و کاربردی متنوع نیاز داره. بعضیاشون مثل مدیریت زمان، برقراری ارتباط و ارتباط موثر اساسی اند. و خیلی مهارتها بسته به شغل و صنعت شما مخصوصن. مثل، مهارت مالی، طراحی گرافیک یا آموزش. پنجمی شناخت سبک کاریتونه. دونستن رهیافت کاریتون اطلاع ارزشمندیه. یه ارزیابی معمول بنام DiSC و همچنین ممکنه از شاخص نوع مایر بریگ هم شنیده باشین. اما مورد علاقه من ارزیابی 5دینامیکه، چون براساس عصب شناسیه. آخرین عنصر اصلی سبک رهبریتونه. کلی مدل هست اما دو تای مورد علاقه من فهرست تمرینهای مدیریتی از کتاب "چالش مدیریت" و مدل مدیریت موقعیتی از کتاب مدیریت در سطوح بالاست. جنبه های دیگه ای از شما هست برای شناخت اما بنظر من این شش تا هسته ای اند چون به نقش مدیریتی شما مربوطن. بخش دیگه ای از ارتقا خود آگاهیتون، درک عینی خودتونه و سنجش کیفیت شناخت خودتون از خودتون با دیگران از شما. حرفم تلاش برای راضی کردن همه نیست. اما شما میخواین مضمون عینی از نحوه درک و تجربه دیگران از تواناییهاتون داشته باشین. مطمئنم همه میتونیم افرادی رو در نظر بیاریم که اصلا نظر دیگران براشون مهم نیست. این درواقع شاخصه فقدان هوش هیجانیه چون دارن نشانه ها رو یا حتی بازخوردایی رو نادیده میگیرن که میتونه در هماهنگی با چشم اندازشون کمکشون کنه. بهمین خاطر ارزیابی هایی رو توصیه کردم. اونها داده های ارزشمندی بهتون میدن که در ارتقا خودشناسیتون و درنتیجه EQتون کمکتون میکنه.

عنوان: دوره رهبری و مدیریت افراد بوسیله هوش هیجانی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Britt Andreatta
مدت زمان: 69 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Britt Andreatta درباره مدرس:

دکتر بریت آندریتا، یک رهبر فکری شناخته‌شده بین‌المللی در رهبری و یادگیری است.

بریت، یک متخصص باتجربه با بیش از ۲۵ سال سابقه مشاوره با کسب و کارها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی است. مشتریان شرکتی شامل Fortune ۱۰۰ شرکتهایی مانند Comcast و Apple و همچنین شرکت‌هایی مانند Avvo, LinkedIn, Franklin Covey, Alter Eco Foods, DPR Construction, و 15Five می‌باشند. او همچنین با موسسات آموزشی بزرگ مانند دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Dartmouth و دانشگاه نیو مکزیکو و نیز سازمان‌های غیر انتفاعی مانند YMCA و Norton Healthcare هم‌کاری کرده‌است.

بریت، چندین عنوان در زمینه یادگیری و رهبری منتشر کرده‌است، از جمله کتابهایش که به منظور رشد و پیشرفت علم مغز به کار می رود:
“Harness the Power of Brain Science to Master Any Skill and Wired to Resist” و “The Brain Science of Why Change Fails and a New Model for Driving Success”

او بیش از ۴ میلیون بیننده در سراسر جهان از دوره‌های آموزشی از Lynda.com و LinkedIn Learning دریافت کرده‌است. عناوین او عبارتند از: “Leading Change, Having Difficult Conversations” و “Leading with Emotional Intelligence”

بریت، یک سخنرانی TEDx را ایراد کرد تحت عنوان: “گذشته شما برای آینده شما چگونه است” و او به طور مرتب در رویدادهای شرکتی و کنفرانس‌های بین‌المللی صحبت می‌کند مانند “بهترین سخنگوی کنفرانس”.

بریت، به عنوان استاد و رئیس دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Antioch و چندین مدرسه فارغ‌التحصیلی، خدمت کرده‌است. او به طور مرتب با مدیران و سازمان‌ها درباره نحوه به حداکثر رساندن پتانسیل خود مشورت می‌کند.

بریت، برنده چندین جایزه معتبر از جمله جایزه رهبری آموزشی و توسعه جهانی 2016 از کنگره آموزش و توسعه جهانی شده‌است. او جایزه مدال طلا را برای جایزه Chief Trailblazer دریافت کرد و همچنین نامزد جایزه CLO Strategy Award شد.

او به عنوان افسر آموزش عالی برای Lynda.com و مشاور آموزش عالی برای مدیریت جهانی و توسعه استعداد در LinkedIn خدمت کرده‌است. او به هم‌کاری با Lynda.com و LinkedIn به عنوان یک نویسنده و رهبر فکری برای یادگیری و رهبری ادامه می‌دهد.

دکتر Britt Andreatta مدیر عامل و رئیس شرکت مشاوره Andreatta Consulting است و راه‌حل‌هایی برای حل چالش‌های محیط کار ارایه می‌دهد. برای یادگیری بیشتر، از وب سایت او و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دیدن کنید:

www.BrittAndreatta.com

www.linkedin.com/in/brittandreatta/

https://twitter.com/BrittAndreatta

مشهد سئو