دوره رهبری و مدیریت افراد بوسیله هوش هیجانی

احساسات همیشه اطرافمون در کار هست. و برای مدیران درک نحوه مهار احساسات برای ترویج سازندگی و ارتباطات مثبت، مهمه. در این دوره بریتا آندریتا نحوه ارتقا بهره احساسیتون رو میگه. تا بهتر تیمها رو هدایت کنین، با همسالان کار کنین و مدیریت کنین. یاد می گیرید هوش هیجانی چی هست و چطور در کار عمل میکنه و تکنیک های واقعی برای ارتقا EQ خودتون کشف میکنین.
اینکار نیاز به درک خود فعلیتون، تمرین خود کنترلی احساسی، درک و مدیریت حد طاقتتون و ارتقا همدلی داره. بعد سراغ درسهایی میریم برای ساخت هشیاری نسبت به دیگران و مدیر موثر و الهام بخش تری شدن.

برنامه درسی دوره

معرفی :
هدایت با هوش هیجانی 00:02:17
مدیر با هوش هیجانی :
نگاهی بر EQ 00:03:55
عصب شناسی EQ 00:04:06
هدایت افراد و سازمانها 00:04:17
شناخت خودتون :
خودتون رو بشناسید 00:04:11
کشف احساسات 00:04:23
مدیریت خودتون :
خودکنترلی 00:04:38
درک حدطاقت ها 00:03:54
مدیریت حد طاقت ها 00:03:58
خود مراقبتی و حمایت 00:04:17
درک دیگران :
درک دیگران در کار 00:04:01
گسترش همدلی 00:04:12
مدیریت دیگران :
ایجاد امنیت و دربرداری 00:04:24
تسهیل تیم ها 00:03:52
تسریع تغییرات 00:04:45
مدیریت الهام بخش 00:03:16
جمع بندی (مرحله بعد) 00:04:23
درس 4 : هدایت افراد و سازمانها

هر تصمیم، استراتژی، تولید، تیم و مشتری از هوش هیجانی یا نبودش متاثر میشه. بهمین خاطر سرمایه گذاری در آموزش هوش هیجانی موجب بازده بالا میشه. میتونه پیشرفتها رو در حوزه های کلیدی در سراسر سازمان هدایت کنه. بعنوان یه مدیر سه سطح از مسئولیت رو برای ارتقا هوش هیجانی دارین. مشخصا لازمه هوش هیجانی خودتون رو پرورش بدین و همچنین این مهارت رو در دیگران ارتقا بدین بخصوص اونهایی که بهتون گزارش میدن. بعلاوه مسئولیت کمک به سازمان برای باهوش تر شدن در هیجاناتشون رو دارین. در فایلهای تمرین، جزوه ای هست تا این سه سطح مسئولیت رو حین یادگیری شایستگیهای مختلف که هوش هیجانی رو میسازن، پیگیری کنین. اینجا 4استراتژی کلیدی هست که میتونین هرروز استفاده کنین. اول، الگو هوش هیجانی باشین. رفتار یه مدیر موثرتر از گفتارشه، بنابراین برای ایفای نقش هوش هیجانی متعهد باشین. این همینطور که روی شایستگی ها حین افزایش کارایی و فرکانس متمرکز میمونین، ذاتی خواهد شد. دوم، EQ رو یکی از ارزشهای اساسی سازمانتون بذارین. این میتونه به راههای متفاوتی ابراز بشه و ممکنه دقیقا از کلمه هوش هیجانی استفاده نکنین اما میخواین نشون بدین که به مضمونش اهمیت میدین. به دو مثال نگاه کنیم. لینکدین 6 ارزش اساسی داره. یکیش حالات ارتباطاته. همش مربوط به ساختن توافق و اعتماد با اعضا، همکاران و شرکاست. آدیداس یکی از 4 ارزشش، تنوعه. توضیح میدن، افرادی با ایده های مختلف، توانایی، علایق و پیشینه فرهنگی رو میگیریم تا کمپانیمونو موفق کنه. ما مذاکره سالم و نظرات مختلف رو تشویق میکنیم. وقتی مدیران EQ رو در ارزشهای سازمانشون قرار میدن، صریحا اهمیتش رو برای همه بالا میبرن. سوم، مبتکرانه محیطی رو بسازیم که EQهمه رو بالا ببره. این با پیشنهاد برنامه های آموزشی درباره EQ به کارمندانتون شروع میشه. یعنی بخشی جدایی ناپذیر از آموزشهای مدیریتی و برنامه های ارتقا مدیریت بشه. اگر میخواین مثالهایی ببینین، برنامه هایی که در brittandreattatraining.com ساختم رو ببینین. بعلاوه برای آموزش مهارتهای EQ هوش هیجانی رو پیگیری و اندازه گیری کنین تا افراد بتونن پیشرفتشونو ببینن. خیلی عناصر تعهد و نظرسنجیهای خروج مربوط به EQ هست. پس احتمالا داده های ارزشمندی برای آنالیز دارین. نهایتا افراد و سازمانتون رو پاسخگو نگه دارین. اگر هوش هیجانی غایبه باید به چراییش نگاه کنین و درستش کنین. ممکنه نیاز به فراهم آوری آموزش بیشتر و کمک به رشد افراد باشه. همچنین ممکنه نیاز به ابراز صریح انتظارات و پاسخگو نگه داشتن افراد برای ملاقاتشون باشه. باید عواقبی برای افرادی که کمتر از حداقل استاندارد برای خودکنترلی و تعهد با دیگران زمان میذارن، باشه. مثلا اگر قلدری یا مزاحمت در سازمان اتفاق میفته باید پیداش کنین. همچنین حتما هوش هیجانی رو تشخیص و پاداش بدین چون بهترین راه برای معتبر کردن حرفتونه. افرادی که EQ بالایی نشون میدن رو متمایز کنین. داستانهاشون رو برجسته کنین، پاداش بذارین و شاخصی برای ترفیع قرارش بدین. این استراتژی ها آسانتر و مفرح تر خواهند بود برای اجرا اگر با دیگران همکاری کنین. افراد با EQ بالا رو در سازمانتون بشناسین و باهاشون کار کنین تا هشیاری رو بیشتر کنین. باهم قادر خواهید بود سازمانتون رو در راههای قدرتمندی نفوذ بدین.

عنوان: دوره رهبری و مدیریت افراد بوسیله هوش هیجانی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Britt Andreatta
مدت زمان: 69 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Britt Andreatta درباره مدرس:

دکتر بریت آندریتا، یک رهبر فکری شناخته‌شده بین‌المللی در رهبری و یادگیری است.

بریت، یک متخصص باتجربه با بیش از ۲۵ سال سابقه مشاوره با کسب و کارها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی است. مشتریان شرکتی شامل Fortune ۱۰۰ شرکتهایی مانند Comcast و Apple و همچنین شرکت‌هایی مانند Avvo, LinkedIn, Franklin Covey, Alter Eco Foods, DPR Construction, و 15Five می‌باشند. او همچنین با موسسات آموزشی بزرگ مانند دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Dartmouth و دانشگاه نیو مکزیکو و نیز سازمان‌های غیر انتفاعی مانند YMCA و Norton Healthcare هم‌کاری کرده‌است.

بریت، چندین عنوان در زمینه یادگیری و رهبری منتشر کرده‌است، از جمله کتابهایش که به منظور رشد و پیشرفت علم مغز به کار می رود:
“Harness the Power of Brain Science to Master Any Skill and Wired to Resist” و “The Brain Science of Why Change Fails and a New Model for Driving Success”

او بیش از ۴ میلیون بیننده در سراسر جهان از دوره‌های آموزشی از Lynda.com و LinkedIn Learning دریافت کرده‌است. عناوین او عبارتند از: “Leading Change, Having Difficult Conversations” و “Leading with Emotional Intelligence”

بریت، یک سخنرانی TEDx را ایراد کرد تحت عنوان: “گذشته شما برای آینده شما چگونه است” و او به طور مرتب در رویدادهای شرکتی و کنفرانس‌های بین‌المللی صحبت می‌کند مانند “بهترین سخنگوی کنفرانس”.

بریت، به عنوان استاد و رئیس دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Antioch و چندین مدرسه فارغ‌التحصیلی، خدمت کرده‌است. او به طور مرتب با مدیران و سازمان‌ها درباره نحوه به حداکثر رساندن پتانسیل خود مشورت می‌کند.

بریت، برنده چندین جایزه معتبر از جمله جایزه رهبری آموزشی و توسعه جهانی 2016 از کنگره آموزش و توسعه جهانی شده‌است. او جایزه مدال طلا را برای جایزه Chief Trailblazer دریافت کرد و همچنین نامزد جایزه CLO Strategy Award شد.

او به عنوان افسر آموزش عالی برای Lynda.com و مشاور آموزش عالی برای مدیریت جهانی و توسعه استعداد در LinkedIn خدمت کرده‌است. او به هم‌کاری با Lynda.com و LinkedIn به عنوان یک نویسنده و رهبر فکری برای یادگیری و رهبری ادامه می‌دهد.

دکتر Britt Andreatta مدیر عامل و رئیس شرکت مشاوره Andreatta Consulting است و راه‌حل‌هایی برای حل چالش‌های محیط کار ارایه می‌دهد. برای یادگیری بیشتر، از وب سایت او و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دیدن کنید:

www.BrittAndreatta.com

www.linkedin.com/in/brittandreatta/

https://twitter.com/BrittAndreatta

مشهد سئو