تغییرات را کنترل کنید

امروزه تقریباً همه سازمانها با تغییر محیطی بی وقفه روبرو می شوند.
تغییر دیگر انتخاب نیست. این نیازی برای کسب و کار است.
مهمترین شغل یک رهبر مدیریت و فراخواندن تغییر است
رهبری تأثیرگذار در تغییر می تواند بین سازمانی که غافلگیر شده و مجبور به واکنش در برابر تغییر می شود و سازمانی که از قبل آماده و آماده سازگاری است ، تفاوت ایجاد کند.
در این دوره ، رهبران می توانند زمینه بزرگتر تغییر و نقش خود را در تحقق آن بیاموزند.
مربی گری بولز، به شما کمک می کند تا طرز تفکر تغییر ایجاد کنید ، مهارت های مناسب را کسب کنید و به افراد و تیم های سراسر سازمان خود کمک کنید تا تغییراتی را بپذیرند.
به علاوه ، بیاموزید که چگونه با هدایت تحولاتی در مقیاس بزرگ که به حل مشکلات امروز و فردا کمک می کند ، تأثیری پایدار ایجاد کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
بخوبی از تغییر و تحول استقبال کنید 00:01:29
متوجه تغییرات باشید:
چرا تحولات در حال حاضر توصیفی شده اند 00:04:07
اتمام مدیریت تغییر 00:05:33
شما بعنوان رهبر باعث ایجاد تغییرات می شوید:
شما چه نوع رهبر تغییر هستید 00:03:47
مهارتهای حیاتی برای هدایت تغییر 00:05:12
داشتن جرات برای تغییر 00:04:05
تغییرات را درک کنید:
آماده تغییرشوید 00:05:53
سازمان خود را برای تغییرآماده کنید 00:05:29
برنامه انحصاری شما برای تغییر 00:04:43
به افراد کمک کنید تا تغییر کنند 00:05:51
کمک کنید تا هم گروه هایتان هم بتوانند تغییر کنند 00:05:38
کمک به سازمانها برای تغییر 00:05:21
تعریف تغییری که می خواهید باشید:
فرهنگ سازمان های خود را ثبت کنید 00:04:13
هدایت تحول دیجیتالی 00:07:02
رهبری فرهنگ نوآوری 00:05:33
رهبری برای مسئولیت اجتماعی 00:05:46
تغییر پایداررا کسب کنید:
چگونه هنگام تغییر حتی بزرگتر فکر کنیم 00:04:06
سازمان سازگار خود را تغییر دهید 00:04:50
مراحل بعد 00:03:10

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : بخوبی از تغییر و تحول استقبال کنید

- تغییر، یک انتخاب نیست. چه بخواین چه نخواین تغییر اتفاق می افته. سوال اینه که آیا شما میخواین به سادگی اون رو نادیده بگیرین یا درمقابل اون واکنش نشون بدین یا اینکه میخواین توانایی سازمان ها رو به گونه ای هدایت کنین تا بتونن به طور مداوم با تغییر سازگار بشن. سلام من گری اِی بالز هستم. من رئیس آینده کار در دانشگاه singularity هستم، یک عضو از شرکت مشاوره ای استراتژی بوتیک و یکی از بنیانگذاران سایت شغلی EParashoot.com هستم. و من اینجام تا به شما کمک کنم برخی از موثرترین و به روزترین تکنیک های رهبری تغییر رو یاد بگیرین. شاید شما مسئولیت رهبری تغییر شکرتتون رو در طول یک تحول دیجیتالی به عهده داشته باشین. شما می تونین تلاش کنین و یک فرهنگ نوآوری رو توسعه بدین. شاید شما پیشگام در تعهدات وسیع به مسئولیت اجتماعی سازمان خودتون هستین. یا شاید نوع دیگه ای از تغییر رو در تیم، دپارتمان یا بخشتون، مدیریت می کنین. در این دوره، من به شما نشان می دم که چرا مدیریت تغییرات یکی از مهمترین مسئولیت های هر رهبری هست و اینکه چرا رهبری تغییرات مهمترین مسئولیت هر مدیری هست. در دنیای تغییرات نمایشی،تنها راه موثر اینکه اطمینان حاصل کنین که سازمان شما توانایی حل مشکلات امروز و فردا رو داره.

عنوان: تغییرات را کنترل کنید
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Gary Bolles
مدت زمان: 93 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Gary Bolles درباره مدرس:

گری بولز، مدرس و موسس eParachout است. eParachute با الهام از بهترین کتاب شغلی که “What Color Is Your Parachute” نام دارد،
برنامه های آنلاین و شخصی را برای کمک به شکارچیان شغلی و تغییر شغلی فراهم می کند. یک راهنمای عملی برای شکارچیان شغلی و حرفه ای. گری به عنوان یک شریک در Charrette LLC، به مشتریان کمک می کند تا روند گسستگی را شناسایی و درک کنند، اغلب از طریق کنفرانس های استراتژیک، مشاوره نوآوری و ابتکارات همکاری. او به عنوان یک مشاور استراتژیک برای مشتریان مانند Google, Singularity University, Yahoo!, TED, the United Nations, the New Zealand government, the Guggenheim Museum, L’Oréal, Red Bull, National Australia Bank و the London Business School کار میکند.

گری به صورت منظم در مورد آینده شغلی و یادگیری، سخنرانی می کند و نوشته ها و سخنرانی هایش را در LinkedIn و SlideShare منتشر می کند. او همچنین انواع کنفرانس ها و رویدادهای استراتژیک مانند DGREE، کنفرانس 2010 که بر آینده آموزش عالی متمرکز شده است، و SOCAP، یک گردهمایی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران، تاثیر می گذارد. او قبلا مدیر بخش نشریات فناوری مانند Yahoo! Internet Life بود، و همچنین میزبان TechTV’s Working the Web است.

مشهد سئو