اصول بازاریابی رفتار مشتری

بهترین بازاریابان میدانند مشتریانشان چطور فکر و عمل میکنند.
توجه زیادی به رفتار مشتری دارند
درک رفتار مشتری میتونه کمکتون کنه که به ذهن مشتریتون رسوخ کنید و در بازاریابی، طراحی، بسته بندی ، توسعه ی محصول و هر ابتکار دیگری که برای خریدارتون مهمه تاثیر بذاره ، بیندازیدبااستاد بازاریابی، درو بوید ، همراه باشید تا نگاهی بر چگونگی عوامل روانشناسی مثل انگیزه ریسک پذیری، درک از خود، و شرایط اجتماعی تاثیرگذار بر تصمیمات خرید
درو ،همچنین درمورداینکه چطور مصرف کنندگان محصولی و خدماتی رو در مقایسه با سازمانها میخرند، مورد بحث قرار میده
و توضیح میده چطور میتونید یافته هاتون رو در کمپین بازاریابی بعدی استفاده کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
به ذهن مشتری رسوخ کنید 00:01:24
تعریف رفتار مصرف کننده:
رفتار مصرف کننده چیست؟ 00:03:07
چرا رفتار مصرف کننده مهمه؟ 00:03:19
عوامل روانشناسی:
ایجاد و جلب رضایت مشتری با انگیزه 00:03:47
کمک به مشتری برای غلبه بر نگرانی های خود 00:03:30
به حسی که مشتری به خودش داره توجه کنید. 00:03:24
کمک به مشتری تا بتونه خریدار خوبی باشه 00:03:15
کمک به مشتری در مدیریت شرایط اجتماعیشون 00:03:51
درک رفتار خرید:
چطور مشتری خرید میکنه؟ 00:03:29
چطور سازمانها خرید میکنند؟ 00:04:07
بعد از خرید چه اتفاقی میفته؟ 00:03:46
نتیجه گیری:
اعمال رفتار مشتری در تاکتیکهای بازاریابی 00:03:54
رفتار درست با مشتری 00:03:45

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : به ذهن مشتری رسوخ کنید

برای بازاریابی حرفه ای همه چیز به ایجاد و نگه داشتن مشتری وابسته است. هرچه بیشتر مصرف کنندگان و رفتار هاشان رو درک کنید، در این زمینه بهتر عمل خواهید کرد. در این دوره ، من روشی ساختاری برای فکر کردن در مورد رفتار مصرف کننده ،باهاتون به اشتراک میذارم. فاکتور های روانشناختی خاصی مثه اون چیزی که انگیزه مصرف کننده رو ترغیب میکنه،نحوه واکنششون نسبت به سایر مصرف کننده ها و اینکه شخصیتشون چطور تاثیرزیادی در خریدشون داره رو باهاتون در میون میذارم. همینطور،فرایند مرحله به مرحله ای که مصرف کننده ها ، تقریبا در هر موقعیتِ خرید به کار می برند رو توضیح میدم. من دِرو بُوید هستم و بیش از 30 سال در حرفه ی بازاریابی فعالیت دارم. بازاریابی رو به دانشجویان فارغ التحصیل آموزش می دم و به شرکتها کمک می کنم تا از تبلیغاتشون بیشترین تاثیر رو بگیرن. اگه درحال حاضر در زمینه بازاریابی مشغول هستید، این دوره به شما کمک میکنه که مهارتهاتون و افزایش بدید و عمق بیشتری به برنامه هاتون بدید. واگرهم در توسعه ی محصول، بسته بندی یا هر بخشی از شرکت که روی مشتریان اثر میذاره مشغولید ،درک رفتار مصرف کننده مهم ترین قدم اساسی ست. پس بیاینم شروع کنیم.

عنوان: اصول بازاریابی رفتار مشتری
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Drew Boyd
مدت زمان: 44 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Drew Boyd درباره مدرس:

درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است.
او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند.
پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با “United Airlines”، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد.
او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است.
او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است.
او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.

مشهد سئو