آموزش 20 سوالی که میتواند به شمابرای شروع یک تجارت کمک کند

شروع یک تجارت می تواند هیجان انگیز باشد ، اما همچنین می تواند طاقت فرسا باشد. از کجا شروع می کنید؟
چگونه مشتری پیدا می کنید؟ چگونه تجارت خود را بازاریابی و مقیاس می کنید؟
در این دوره ، بیاموزید که چگونه با پاسخ به 20 سوال اساسی که می تواند به شما کمک کند تصویر واضح تری از نوع مشاغل مورد نظر خود بدست آورید.
کارآفرین سریالی Dana Robinson سوالاتی را مطرح می کند که می تواند به شما در بررسی امور مالی ، انتخاب شرکا ، ایجاد یک طرح پشتیبان ، تأمین امنیت مربی و موارد دیگر کمک کند.
این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است
ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم

برنامه درسی دوره

معرفی :
کسب و کار شما 20 پاسخ است 00:00:43
بیست سوال برای شروع یک تجارت:
قصد دارید اسم تجارت خود را چه بگذارید؟ 00:01:56
آیا قصد دارید شریک داشته باشید؟ 00:01:53
نوع نهادی که می خواهید شکل بدهید چیست ؟ 00:02:31
وضعیت پول شما چیست؟ 00:02:12
وضعیت زمانی شما چیست؟ 00:02:22
آیا به سرمایه دسترسی دارید؟ 00:02:13
آیا مشتریان خود را میشناسید؟ 00:01:45
مهارت شما چیست ؟ 00:01:51
بدترین اتفاقی که ممکن است بیافتد چیست؟ 00:01:36
برنامه پشتیبان شما چیست؟ 00:01:41
رقبای شما چه کسانی هستند؟ 00:01:48
از چه شبکه هایی می توانید استفاده کنید؟ 00:01:54
رویدادهای صنعت مربوط به صنعت شما چیست؟ 00:01:27
مربیان را از کجا می یابید؟ 00:01:29
موفقیت چگونه به نظر می رسد؟ 00:01:56
حق چاپ برای شما چه معنایی دارد؟ 00:01:38
حق ثبت اختراع برای شما چیست؟ 00:02:23
چرا وارد تجارت می شوید؟ 00:02:02
آیا یک راه حل مدیریت واحد برای تجارت شما وجود دارد؟ 00:01:56
صلاحیت اصلی شما چیست؟ 00:01:32
نتیجه:
مسیر به جلو 00:00:58

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : قصد دارید اسم تجارت خود را چه بگذارید؟

یکی از سوالاتی که قبل راه اندازی تجارتتون باید پاسخ بدید اینه که قراره اسمشو چی بذارید؟ بله ، بله، خودتونم اینو میدونید ، بخشی از تجارته که از قبل شروعش کردید و حتی ممکنه اسمی هم انتخاب کرده باشید ، شایدم اسم باحالی در حوزه ی کاریتون انتخاب کرده باشید ولی نکته مهمی هست که شاید نادیده بگیرید اینکه اسمی و انتخاب کنید و مطمئن باشید اون اسم توسط شخص دیگه ای استفاده نمیشه. قانونی علائم تجاری که در آمریکا وجود داره اینه که اولین بخش یا اُرگانی که اسمی و استفاده کنه درواقع الویت با اونه. حتی اگه علائم تجاریشون رو ثبت نکرده باشند حالا، شرکتهای بزرگ، وکیلان تجاری رو استخدام میکنند تاهراسمی که برای محصول یا سرویسشون انتخاب میکنند رو مشخص کنند ، تازه لازم نیست هزینه زیادی بپردازید پس باید خودتون زحمتشو بکشید اینجا سه قدم هست که میتونید با استفاده ازش نام شرکتتون رو مشخص کنید قدم اول اینه که وب رو سرچ کنید تا ببینید کسی اون اسمودر همون تجارت انتخاب کرده یا نه دوم اینکه دفتر اختراعات و ایده های نوین رو چک کنید، که دراین حالت میتونید از سرویسی که منم عضوش هستم کمک بگیرید که آدرسش تِرِیدمارک بَنک دات کامه که این کارو واستون انجام میده و قدم سوم اینه که اسامیه شرکت ها رو چک کنیم، واسامی شرکتها با مسئولیت محدود در بخش خودتون رو چک کنید تا ببینید که آیا تضاد مستقیمی پیدا میشه یا نه و جایزه ای رو در نظر گرفتیم. دوره کامل منو در آموزش لینکدین مشاهده کنید ، جایی که تمام فرآیند علائم تجاری رو بهتون یاد میدم ،که شامل تحقیق کردن و بایگانی کردن تجارت خودتون میشه. خودشه. قبل اینکه وارد تجارتتون بشید بخودتو زحمت بدیدو اسمی رو انتخاب کنید که برای موارد مشابه استفاده نشده باشه.

عنوان: آموزش 20 سوالی که میتواند به شمابرای شروع یک تجارت کمک کند
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Dana Robinson
مدت زمان: 40 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dana Robinson درباره مدرس:
مشهد سئو