• 1 - خوشامدگویی
  • 2 - معرفی مدیریت برای نتایج
  • 3 - ارزیابی سبک شما
  • 4 - تصویب نتایج ذهنی
  • 5 - تعریف اهداف متمرکز
  • 6 - بکارگیری مدیریت بصری
  • 7 - هدایت و ایجاد انگیزه در تیم برای رسیدن به موفقیت
  • 8 - ایجاد شایسته سالاری شفاف
  • 9 - دستیابی به پاسخگویی
  • 10 - حداکثر رساندن ظرفیت محدود
  • 11 - کشش بودجه
  • 12 - توسعه فرآیند بطور موثر
  • 13 - استفاده موثر از دیوان سالاری
  • 14 - استفاده از نقاط قوت در سراسر تیم
  • 15 - از فرایند تصمیم گیری سریع استقبال کنید
  • 16 - چالش های سریع تصمیم گیری
  • 17 - ایجاد فرهنگ تصمیم گیری سریع
  • 18 - افزایش کیفیت خروجی تیم
  • 19 - تصحیح دوره
  • 20 - مراحل بعد

آموزش کسب نتایج در حوزه ی مدیریت

برای اینکه مدیری با عملکرد بالا باشید ، نیاز به درک پیشرفته ای از اصول رهبری عالی دارید.
در این دوره ، نویسنده و مربی بازرگانی دکتر تاد دویت ،به اشتراک اسرار کسب و کار بزرگ و کوچک برای مدیریت تیم ها ، دستیابی به نتایج دقیق و اجرای هوشمندانه استراتژی های تجاری میپردازد.
او در سه زمینه اصلی متمرکز است: انگیزه ، تغییر مثبت و تصمیم گیری.
کشف کنید که چگونه ذهنیت خود را تغییر دهید ، فرهنگ انگیزه و پاسخگویی ایجاد کنید ، تصمیماتی مهم بگیرید و با گذشت زمان برتری خود را حفظ کنید.
موضوعات شامل:
با در نظر گرفتن نتایج ، چندین استراتژی برای مدیریت را شناسایی کنید.
نقاط قوت و ضعف مدیریت بصری را کاوش کنید.
عوامل اصلی در ایجاد شایسته سالاری شفاف را بشناسید.
روش های تنظیم و بهینه سازی فرآیندهای مدیریت را برای بهبود کارایی شناسایی کنید
چالش های تصمیم گیری سریع را بررسی کنید
عناصر اساسی تجزیه و تحلیل پس از کار را لیست کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوشامدگویی 00:01:41
درک مدیریت برای نتایج:
معرفی مدیریت برای نتایج 00:02:59
ارزیابی سبک شما 00:04:22
تصویب نتایج ذهنی 00:03:44
انگیزه نتایج موثر:
تعریف اهداف متمرکز 00:04:09
بکارگیری مدیریت بصری 00:05:03
هدایت و ایجاد انگیزه در تیم برای رسیدن به موفقیت 00:03:53
ایجاد شایسته سالاری شفاف 00:03:45
دستیابی به پاسخگویی 00:03:33
تاکتیک های یادگیری که از نتایج پشتیبانی می کنند:
حداکثر رساندن ظرفیت محدود 00:04:31
کشش بودجه 00:04:44
توسعه فرآیند بطور موثر 00:04:23
استفاده موثر از دیوان سالاری 00:04:23
استفاده از نقاط قوت در سراسر تیم 00:04:32
تصمیمات تأثیرگذاربگیرید:
از فرایند تصمیم گیری سریع استقبال کنید 00:04:51
چالش های سریع تصمیم گیری 00:04:19
ایجاد فرهنگ تصمیم گیری سریع 00:04:39
حفظ تعالی:
افزایش کیفیت خروجی تیم 00:04:40
تصحیح دوره 00:04:09
مراحل بعد 00:02:52

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : ارزیابی سبک شما

قبل از این که درمورد تیمتون حرف بزنیم بیاید در مورد خودتون حرف بزنیم و اینکه مدل مدیریت شما چطور با تیم همخوانی داره . هیچ مدل استانداردی برای مدیریت وجود نداره . البته دو نوع خاص مدیریت وجود داره که مدیران معمولا اونا رو ترجیح میدن . یکی مدل کار محور هست و دیگری مدل رابطه محور . هردو میتونن مفید باشن اما دوتاشون نقاط ضعفی هم دارن . مدیر کار محور اونیه که براش مهمه کارا انجام بشن . اونا میخوان که کار در زمان مشخص و با کیفیت مناسب انجام بشه . اونا رفتار های اعضای تیم رو به نسبت مفید بودن یا مضر بودن برای انجام شدن کار میسنجن. معنیش این نیست که به روابط اجتماعی اهمیت نمیدن . صرفا حوزه ی مورد علاقه شون نیست . مدیران رابطه محور دقیقا برعکس این ها هستن . اونا به بخش اجتماعی کار اهمیت زیادی میدن . خود کار هم براشون مهمه اما مهمترین چیز بعد اجتماعیه . اونا معتقدن که تمرکز روی روابط کاری باعث ایجاد محصولات بهتر میشه . نکته این جاست . بیشتر مدیران به یکی از این دو حوزه اهمیت بیشتری میدن اما کسی روی هر دو همزمان تمرکز نمیکنه . ما بعدا درمورد این صحبت خواهیم کرد . الان بیاید فکر کنیم شما کدوم مدل هستید . میخوام به این چیز هایی که میگم دقت کنید و از خودتون بپرسید که در حقیقت چه احساس دارید . هیچ جواب درستی وجود نداره . فقط ار خودتون بپرسید که آیا موافق هستید یا مخالف . خب شروع کنیم . همه ی جلسات باید با چند دقیقه خوش و بش دوستانه قبل از شروع کار اصلی آغاز بشن . اصلا برام مهم نیست . کار اهمیت بیشتری داره . و هدف من اینه که کارامو انجام بدم . خب یادتون باشه هیچ جواب درستی وجود نداره . ارگ که با هر سه گزینه موافق هستید شما یک مدیر رابطه محورید و اگر با هر سه موافق نیستید یک مدیر کار محور هستد .اگر دوست دارید برای رسیدن به نتجه همه چیز رو مدیریت کنید یعنی فشار زیادی به تیمتون میارید . پس فکر کنید که توی برخورد با کارمنداتون بیشتر چطور رفتار میکنید و تمایل دارید که روابطتون رو چطور سازماندهی کنید.یادتون باشه بعضی از کارمند ها بیشتر از این که کارمحور باشن رابطه محور هستن . خب اگر بیشتر یک مدیر کارمحور هتید ان نکته هارو سعی کنید که پیاده سازی کنید . زمان های مشخصی رو برای صحبت کردن با اعضای تیم درنظر بگیرید . این میتونه قبل از جلسات رسمی باشه یا صبح دوشنبه که میخواین کار هفته رو شروع کنید . دوم این که باید حداقل یک نفر رو داشته باشید که اگر زیاید سخت گیر شدید به طور خصوصی بهتون هشدار بده . اگر این کار رو نمیخواین بکنید میتونید از صندوق پیشنهادات استفاده کنید . در اخر این که راه های خوبی برای تشکر از اعضای تیمتون به خاطر تلاششون پیدا کنید . به این دلیل که مدیران کار محور اهمیت زیادی به پاسخگویی میدن لازمه که این رویکرد رو با رویکرد های دیگه ای تلطیف کنن. و حالا اگر یک مدیر رابطه محور هستید به این نکات توجه داشته باشید . از امکانات الکتورونیکی برای اینکه نشون بدید همیشه روند پیشرفتشون در کار رو زیر نظر دارید استفاده کنید . هر چی بیشتر اجتماعی و رابطه محور باشید باید بیشتر بهشون نشون بدید که پاسخگویی هم براتون اهمیت زیای داره . دوم اینکه شما هم به حداقل یک فرد معتمد نیاز دارید تا هرجا که زیای رابطه محور شدید بهتون اعلام کنه . به عبارت دیگه خیلی خوبه که به عنوان یه مدیر اجتماعی شناخته بشید اما یه مدیر آسون گیر نه . در اخر این که حواستون باشه با اعضا طوری رفتار کنید که فرایند منطقی و رسمی کار رو متوجه بشن . هر چی بیشتر با هم صمیمی باشید باید بیشتر بهشون نشون بدید که واقعا دنبال تولید و کار هستید و این تفریح نیست . پس یادتون باشه نکته ی اصلی این نیست که کار محور بودن بهتره یا رابطه محور بودن . بلکه باید بفهمید کدوم رویکرد رو در چه موقعیتی پیاده کنید تا تیمتون بهترین نتیجه رو بگیره . نکاتی که گفتیم رو رعایت کنید و به نتایج دلخواهتون برسید بدون این که خطرات جدی ای رو تجربه کنید .

عنوان: آموزش کسب نتایج در حوزه ی مدیریت
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Todd Dewett
مدت زمان: 81 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Todd Dewett درباره مدرس:

Todd Dewett – تاد ديوت
دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با ” Andersen Consulting ” و “Ernst & Young”، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: “داستانهایی درباره رهبری و زندگی”. منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

دانلود و خرید 28 آموزش بدست Todd Dewett از شرکت هایی مثل lynda و LyndaApp در شاخه هایی از جمله آموزش مدیریت، بازاریابی و تجارت و بازاریابی و فروش و آموزش های فارسی و بسیاری آموزش های بیشتر در فرین مدیا.

مشهد سئو