آموزش: چگونه زندگی هدفمند و با معنایی برای خود ایجاد کنیم؟

هدف و معنا می تواند از دسترس خارج باشد، به ویژه در مواقع تغییر و بلاتکلیفی. در این دوره ، ماکسی مک کوی ، نویسنده کتاب “شما گم نشده اید”(You’re Not Lost) که نقشه ای برای اقدامی الهام بخش برای یافتن راه خود هست، برنامه ای عملی و نقشه ای عملی با پشتوانه علمی را برای یافتن هدف و معنای زندگی به اشتراک میگذارد.

اول ، ماکسی توضیح می دهد که چرا صرف دستیابی به اهداف، منجر به یک زندگی معنادار نمی شود. او فرمول هایی با پشتوانه علمی را برای یافتن معنی در زندگی و زندگی ای اصیل تر بررسی می کند. ماکسی به شما نشان می دهد که چگونه پرورش یک تمرین سپاسگزاری احساس خوب بودن را در شما را افزایش می دهد.

وی درمورد چگونگی ارتباطات اجتماعی نزدیک و همچنین خود اندیشی می تواند به افراد در کشف معنی و هدف کمک کند. ماکسی به شما کمک می کند ارزش اقدامات ذهن آگاهی را کشف کنید تا به شما کمک کند در هر لحظه معنی پیدا کنید. او به چگونگی شناسایی حداقل یک راه برای اینکه چگونه در زندگیتان با آنچه که دارید سخاوتمندانه تر باشید، می پردازد. ماکسی در پایان یک چالش 24 ساعته را نیز اضافه می کند تا انتخاب کنید که از چیزهای کوچک لذت ببرد.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
خلق یک زندگی معنادار ساده تر از اون چیزی که فکر میکنین. 00:02:07
همه آنچه را که می دانید پشت سر بگذارید:
راههای بدست آوردن ثروت و مقام 00:04:03
درک کنید که واقعاً چه چیزی مهم است 00:03:22
کمتر کار کنید نه بیشتر 00:03:59
شما هدف خود هستید:
چگونه به بهترین شکل خودتون رو بیان کنین. 00:03:32
یک تمرین برای سپاسگزاری آماده کنید 00:03:43
افراد دیگر می توانند به شما کمک کنند هدف خود را کشف کنید 00:03:47
به درون بنگرید پیش از اینکه به جلو حرکت کنید. :
چرا خودانیشی مهم است 00:03:21
چگونه خوداندیش باشیم 00:03:25
با پاسخهای خوداندیشانه خود چگونه برخورد میکنید 00:03:54
مسائل کوچک بیشترین اهمیت رو دارند :
چرا حضور داشتن باعث تغییر همه چیز می شود 00:03:16
روشهایی برای تکرار معنا در زندگی روزانه 00:03:27
چرا شما باید آنچه را که دارید ببخشید 00:03:19
نتیجه گیری :
در حال حاضر نسبت به زندگی خود احساس خوبی داشته باشید 00:01:20

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : درک کنید که واقعاً چه چیزی مهم است

ما یاد گرفتیم که روش های استاندارد اندازه گیری موفقیت، مانند پول، شهرت، دستاوردها یا حتی نتایج ، چیزهایی نیستند که در ما احساس داشتن هدف یا معنا ایجاد کنن. بنابراین، اگر اون چیزها، همون چیزهاییست که همیشه در طول زندگی به ما گفته شده، مواردی نیستن که واقعاً در ما احساسی ایجاد کنن، پس چه چیزی باعث این میشه؟ شما احتمالاً پاسخ این مسئله رو در اعماق وجودتون می دونین، اما این همیشه مفید که ببینید چند میلیون دلار برای تحقیقات روانشناسی مثبت فراهم شده که در واقع این موضوع رو اثبات می کنه. چند چیز وجود داره که باعث می شه کار شما معنادارتر بشه، اینو قول می دم. و از اونجا که کار ما قسمت زیادی از زندگی ما رو به خودش اختصاص داده، ارزشش رو داره که این مورد رو اینجا موردش کنکاش قرار بدیم. بنابراین، در درجه اول و مهمتر از همه، اگر می دونین برای چه کسی دارین کار می کنین، می تونه به شما کمک کنه تا احساس مثبت تری نسبت به کارتون داشته باشین. البته در مورد رئیس شما صحبت نمی کنم، بلکه در مورد کسانی صحبت می کنم که به آنها خدمت می کنین. این کار به عنوان "تغییر روش های کاری "شناخته میشه. وقتی بتونین کار خودتون رو در جهتی که به شما انرژی می ده تغییر بدین، احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دین دارین، حالا میتونه اعم از فروش آگهی یا تمیز کردن حمام، و تغییر شکل کاری باشه بمنظور اینکه بدونین چرا این کارو انجام میدین، و در قسمتهایی سرمایه گذاری کنید که برای رسیدن به این هدف به شما کمک می کنند، اینها همه در نحوه مشاهده کارتان بازدهی دارد. علاوه بر این ، مطالعات بنام (گرَنت) Grant اکنون ثابت کرد که بسیاری از ما واقعیت را می دانیم ، روابط ما همه چیز ماست، چه در داخل و چه در خارج دفتر کار. یک مطالعه طولانی مدت در طی 75 ساله نشان داد که هم خوشبختی و هم موفقیت مالی رابطه مستقیمی با میزان صمیمیت روابط ما دارن. به دلایلی، ما روابط رو راهی برای رضایتمندی نمی دونیم، در حالیکه اونها کلید اصلی برای دریافت معنی درست این چیزهاست. اگر مثلاً از داشتن روابط دوستانه در محل کار خود اجتناب کردید، یا اهداف خودتون رو بر خانواده ، شریک زندگی یا دوستانتون در ارجعیت قرار دادین، وقت اون رسیده که دوباره به این موضوع نگاهی بندازین. این اهداف به شما صمیمیت نمی بخشه، اما مطالعات نشون می دهن که عشق در زندگی شما و عشق در روابطتون این کار رو خواهد کرد. همانطور که محقق تحقیقات (گرَنت) Grant رو پیش میبره می گه که، "خوشبختی یعنی عشق. نقطه تمام." اخیراً از چه روابطی غافل شدید؟ دونستن اینکه چرا، چرا کار می کنید، و چرا کارتون برای شما مهم، گامیست در جهت درست برای هدف گذاری در روزهایی که میگذرونید. سپس ، ایجاد گرما و صمیمیت در لحظاتی که در روابطتون میگذرونین، چه در محل کار و چه فراتر از اون، قدم دیگریست برای شما. اینها مواردی هستن که در واقع قابل توجه هستن. در طول این دوره، ما اونها رو به قسمتهای کوچکتری تفکیک میکنیم و اجزای بیشتری از معنا رو در زندگی شما پیدا خواهیم کرد.

عنوان: آموزش: چگونه زندگی هدفمند و با معنایی برای خود ایجاد کنیم؟
بخش: توسعه فردی
مدرس: Maxie McCoy
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Maxie McCoy درباره مدرس:
مشهد سئو