آموزش: چگونه زندگی هدفمند و با معنایی برای خود ایجاد کنیم؟

هدف و معنا می تواند از دسترس خارج باشد، به ویژه در مواقع تغییر و بلاتکلیفی. در این دوره ، ماکسی مک کوی ، نویسنده کتاب “شما گم نشده اید”(You’re Not Lost) که نقشه ای برای اقدامی الهام بخش برای یافتن راه خود هست، برنامه ای عملی و نقشه ای عملی با پشتوانه علمی را برای یافتن هدف و معنای زندگی به اشتراک میگذارد.

اول ، ماکسی توضیح می دهد که چرا صرف دستیابی به اهداف، منجر به یک زندگی معنادار نمی شود. او فرمول هایی با پشتوانه علمی را برای یافتن معنی در زندگی و زندگی ای اصیل تر بررسی می کند. ماکسی به شما نشان می دهد که چگونه پرورش یک تمرین سپاسگزاری احساس خوب بودن را در شما را افزایش می دهد.

وی درمورد چگونگی ارتباطات اجتماعی نزدیک و همچنین خود اندیشی می تواند به افراد در کشف معنی و هدف کمک کند. ماکسی به شما کمک می کند ارزش اقدامات ذهن آگاهی را کشف کنید تا به شما کمک کند در هر لحظه معنی پیدا کنید. او به چگونگی شناسایی حداقل یک راه برای اینکه چگونه در زندگیتان با آنچه که دارید سخاوتمندانه تر باشید، می پردازد. ماکسی در پایان یک چالش 24 ساعته را نیز اضافه می کند تا انتخاب کنید که از چیزهای کوچک لذت ببرد.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
خلق یک زندگی معنادار ساده تر از اون چیزی که فکر میکنین. 00:02:07
همه آنچه را که می دانید پشت سر بگذارید:
راههای بدست آوردن ثروت و مقام 00:04:03
درک کنید که واقعاً چه چیزی مهم است 00:03:22
کمتر کار کنید نه بیشتر 00:03:59
شما هدف خود هستید:
چگونه به بهترین شکل خودتون رو بیان کنین. 00:03:32
یک تمرین برای سپاسگزاری آماده کنید 00:03:43
افراد دیگر می توانند به شما کمک کنند هدف خود را کشف کنید 00:03:47
به درون بنگرید پیش از اینکه به جلو حرکت کنید. :
چرا خودانیشی مهم است 00:03:21
چگونه خوداندیش باشیم 00:03:25
با پاسخهای خوداندیشانه خود چگونه برخورد میکنید 00:03:54
مسائل کوچک بیشترین اهمیت رو دارند :
چرا حضور داشتن باعث تغییر همه چیز می شود 00:03:16
روشهایی برای تکرار معنا در زندگی روزانه 00:03:27
چرا شما باید آنچه را که دارید ببخشید 00:03:19
نتیجه گیری :
در حال حاضر نسبت به زندگی خود احساس خوبی داشته باشید 00:01:20

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : خلق یک زندگی معنادار ساده تر از اون چیزی که فکر میکنین.

اگر می تونستم یه روز کاری رو به شما وعده بدم که احساس رضایت کنین و احساس کنین کاری که انجام می دین معنا و هدف داره آیا مایلید برای داشتن اون در ازاش حقوق کمتری بگیرید؟ بله، شایدم، نه. خب، اگر جواب مثبت می دادین شما تنها کس نبودین. از هر 10 نفر 9 نفر مایلند تا حقوق کمتری به اونها پرداخت بشه ولی در عوض کار معنی دارتری انجام دهند. اما این به چه معناست و چگونه می تونیم به اون دست یابیم؟ به دنبال معنا و هدف در زندگی بودن به چه شکل است؟ شما احتمالاً این توصیه بعدی رو زیاد می شنوید که احساسات خودتون رو دنبال کنین، هدف خودتون رو دنبال کنین، که فکر می کنم قصد و تمایل زیادی رو در خودش داره، اما گفتن آن در واقع بسیار آسان تر از انجام دادنش هست. شما یک فرد خردمند سخت کوش هستید، شرط می بندم اگر تصمیم گیری درمورد اشتیاق یا هدفتون کار ساذده ای بود، تا حالا این کا رو کرده بودین و شاید هم وقت ارزشمند خودتون رو برای تماشای این دوره صرف نمی کردین اما در جای مناسبی قرار گرفتین، با پایان این دوره، شما یک نقشه راه برای درک اینکه زمان و انرژی شما در چه مسیری با معنی ترین بازگشت رو داره خواهید داشت. سلام من مکسی مک کوی نویسنده کتاب "تو گم نشده ای" و الهام بخش برنامه عملیاتی برای یافتن راه خود هستم و قصد دارم به شما کمک کنم تا راه خودتون رو برای رسیدن به هدف های بیشتر پیدا کنید و در مورد اینکه آیا شغل مناسبی دارم یا در مسیر درست زندگی هستم سوالات کمتری براتون پیش بیاد. در دوره یادگیری (لینکدین) LinkedIn ما می خوایم به شما کمک کنیم هر روز معنای بیشتری پیدا کنین و به من اعتماد کنین، این همیشه به این معنی نیست که تغییرات بزرگ و اساسی ایجاد کنین، چیزی که شما به اون میرسین اینه که در واقع همه اینها درباره مسایل کوچیک هستن.

عنوان: آموزش: چگونه زندگی هدفمند و با معنایی برای خود ایجاد کنیم؟
بخش: توسعه فردی
مدرس: Maxie McCoy
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Maxie McCoy درباره مدرس:
مشهد سئو