آموزش: مدیریت روابط کاری به صورت مجازی

برقراری ارتباط کاری مناسب با مدیر خود یکی از موثرترین راه ها برای تسریع موفقیت در سازمان است. اگر دور کار هستید و یا در یک دفتر با رئیس خود همکاری کنید، در این دوره استراتژی هایی را برای مدیریت کسب میکنید .
به مری ابی جی – نویسنده کتاب Managing Up پر فروش – بپیوندید تا:
چگونه می توان پیشرفت کرد، در کار پیروز شد و با هر نوع رئیس موفق شد –
او استراتژی های عملی برای کار با طیف وسیعی از شخصیت های مختلف
را ارائه می دهد.
چرا که همکاری خوب با دیگران مستلزم درک نحوه عملکرد افراد است ، مری به مبحث چگونگی شناختن (پذیرفتن) انواع مختلف رئیس ها میپردازد و دربار نحوه رویارویی با ان نیز بحث میکند.
بیاموزید که چگونه روابطتان با رئیس برونگرا (یا درونگرا) ، مدیر میکرو،
رئیس معتاد به کار و غیره را مدیریت کنید. به علاوه ، شما می آموزید که برای مقابله با اثرات همکاری با رئیس سمی چه کاری می توانید انجام دهید.
فرقی ندارد که ان فرد بالامقام، مدیر میانی باشد و یا چه یک مدیر ارشد ، این دوره می تواند ابزار لازم را برای دستیابی به موفقیت در اختیار شما قرار دهد.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
به دوره مدیریت روابط خوش آمدید 00:02:06
منظور ما از مدیریت روابط چیست؟ 00:01:33
چگونه روابط مان را به صورت مجازی مدیرت کنیم. 00:03:20
مهارت های انسانی و مدیریت روابط:
چرا همه باید روابطشان را مدیریت کنند؟ 00:03:35
نکات کلیدی مدیریت روابط چیست؟ 00:02:46
چگونه انواع تیپ های شخصیتی رئیس ها را شناسایی کنیم؟ 00:02:55
نحوه مدیریت روابط با رئیس ها معمول:
چگونه روابطمان با رئیس های درونگرا را مدیریت کنیم؟ 00:03:22
چگونه روابطمان باا رئیس های برونگرا را مدیریت کنیم؟ 00:03:02
رئیس های پیشرو 00:02:34
رئیش های پر انرژی 00:03:21
رئیس های ارزیاب 00:02:36
رئیس های هماهنگ ساز 00:02:38
نحویه مدیریت روابط با رئیس های مشکل ساز:
چگونه با مدیر های میکرو کار کنیم؟ 00:03:40
چگونه با رئیس های معتاد به کار کار کنیم؟ 00:04:00
چگونه با رئیس های شبح نما کار کنیم؟ 00:03:02
چگونه با رئیس های دمدمی مزاج کار کنیم؟ 00:03:39
نحوه مدیریت روابط رئیس های سمی :
از نحوه رفتار رئیس های خودشیفته اگاه باشید 00:02:26
چگونه خودمان را از دست رئیس های سمی نجات بدیم؟ 00:02:29
چگونه بفهمیم که باید استعفا بدیم؟ 00:03:48
نتیجه گیری :
قدم اول برای درک کردن رئیستان را بردارید. 00:02:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : چرا همه باید روابطشان را مدیریت کنند؟

در 20 سال گذشته که با رهبران و تیم ها کار کردم ، چیزهای زیادی یاد گرفتم. و چیزی را که به طور حتم میتوانم بگویم یاد گرفتم این است که ایجاد یک رابطه سازنده ، مثبت و قوی با رئیس خود می تواند تفاوت بین موفقیت شغلی و رکود شغلی را ایجاد کند. چیز دیگری هم که من به طور قطع یاد گرفتم این است که همه رئیس ها در رئیس بودن مهارت ندارند. بنابراین بیایید چند دلیل اساسی را بررسی کنیم که چرا همه ما باید روابطمان را مدیریت کنیم دلیل شماره یک ، همه ما رئیس داریم. همه ما باید به کسی گزارش کار بدیم. حتی ما صاحبان مشاغل رئیس داریم که ان ها را مشتریان خودمان میدانیم. دلیل شماره دو نقش کلیدی و مهم رئیس شما است. رئیس شما تأثیر زیادی بر مسیر شغلی شما دارد. رئیس شما در رابطه با انواع پروژه هایی که کار می کنید و بر روی تیم هایی که عضو آنها هستید نفوذ و کنترل دارد و حتی بر روی حضور سازنده شما در سازمان یا صنعتی بسیار حساس است. تمامی این ها اهمیت دارند. دلیل شماره سه، فکر میکنید چه چیز دیگری اهمیت دارد؟ شغل شما مهم است و ارزشش را دارد هیچ کس بیش از شما به حرفه و شغل شما اهمیت نمیدهد ، البته نباید هم اینطور باشد. فرقی نمیکند که چگونه موفقیت شغلی و اهداف شغلی تان را تعریف می کنید ، اما اگر به انها اهمیت میدهید باید بدانید که بخشی از تحقق این امر منوط به داشتن یک رابطه کاری خوب و سازنده با رئیس تان است ، بنابراین تحقق این امر به عهده خودتان است. شماره چهار ، این یکی خیلی مهم است. همانطور که قبلاً گفتم ، همه رئیس ها در رئیس بودن مهارت ندارند. حقیقت ایجاد یک رئیس درامریکا بدین گونه است که ما تمایل داریم موقعیت افراد را براساس توانایی فنی ، موفقیت فنی آنها به عنوان یک مشارکت کننده شخصی، ارتقا دهیم. بنابراین بیایید بگوییم شما یک فروشنده عالی هستید. خوب ، مایکل اسکات تبریک می گویم. شما اکنون رئیس داندِر میفلین (Dunder Mifflin) هستید. بنابراین ما موقعیت افراد را بر اساس مهارت های فنی آنها ارتقا می دهیم بدون اینکه واقعاً بدانیم که آنها توانایی مدیریت و مهارت عالی برای مدیرت را دارند یا خیر. ثانیاً ، ما بدون اینکه افراد را به خوبی آموزش دهیم ، موقعیت آنها را ارتقا میدهیم. بیشتر افراد اولین تجربه مدیریت خود را در اواخر دهه 20 ، اوایل 30 سالگی خود به دست می آورند. اما مطالعات نشان می دهد که ما تا اواخر دهه 30 ، اوایل 40 سالگی آموزش قابل توجهی در مورد چگونگی انجام آن کار نمی دهیم. بنابراین 10 سال بعضی از مدیران فقط به نوعی کار از سر باز میکنند. و در آخر هم ، بسیاری از افراد وارد حرفه مدیریت و رهبری می شوند که حتی نمی خواهند مدیر یا رهبر شوند. در بسیاری از سازمان ها ، تنها راه برای پیشرفت شغلی خود و مدیر و سرپرست شدن این است که از زنجیره مدیریت بالا برید. با مدیر شدن یا سرپرست شدن، پول بیشتری به دست می آوریم و اینگونه است که ما ارتقا می یابیم. یادتان باشد که همه ما باید روابطمان را مدیریت کنیم. مدیریت روابط، مهارتی است که در کل زندگی حرفه ای خود از ان استفاده میکنید. یادگیری مدیریت روابط در واقع شما را در صندلی راننده حرفه تان قرار می دهد. و هرگز فراموش نکنید ، شغل شما مهم است ، رئیس شما مهم است و این رابطه مهم است.

عنوان: آموزش: مدیریت روابط کاری به صورت مجازی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Mary Abbajay
مدت زمان: 59 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Mary Abbajay درباره مدرس:
مشهد سئو