آموزش: مدیریت روابط کاری به صورت مجازی

برقراری ارتباط کاری مناسب با مدیر خود یکی از موثرترین راه ها برای تسریع موفقیت در سازمان است. اگر دور کار هستید و یا در یک دفتر با رئیس خود همکاری کنید، در این دوره استراتژی هایی را برای مدیریت کسب میکنید .
به مری ابی جی – نویسنده کتاب Managing Up پر فروش – بپیوندید تا:
چگونه می توان پیشرفت کرد، در کار پیروز شد و با هر نوع رئیس موفق شد –
او استراتژی های عملی برای کار با طیف وسیعی از شخصیت های مختلف
را ارائه می دهد.
چرا که همکاری خوب با دیگران مستلزم درک نحوه عملکرد افراد است ، مری به مبحث چگونگی شناختن (پذیرفتن) انواع مختلف رئیس ها میپردازد و دربار نحوه رویارویی با ان نیز بحث میکند.
بیاموزید که چگونه روابطتان با رئیس برونگرا (یا درونگرا) ، مدیر میکرو،
رئیس معتاد به کار و غیره را مدیریت کنید. به علاوه ، شما می آموزید که برای مقابله با اثرات همکاری با رئیس سمی چه کاری می توانید انجام دهید.
فرقی ندارد که ان فرد بالامقام، مدیر میانی باشد و یا چه یک مدیر ارشد ، این دوره می تواند ابزار لازم را برای دستیابی به موفقیت در اختیار شما قرار دهد.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
به دوره مدیریت روابط خوش آمدید 00:02:06
منظور ما از مدیریت روابط چیست؟ 00:01:33
چگونه روابط مان را به صورت مجازی مدیرت کنیم. 00:03:20
مهارت های انسانی و مدیریت روابط:
چرا همه باید روابطشان را مدیریت کنند؟ 00:03:35
نکات کلیدی مدیریت روابط چیست؟ 00:02:46
چگونه انواع تیپ های شخصیتی رئیس ها را شناسایی کنیم؟ 00:02:55
نحوه مدیریت روابط با رئیس ها معمول:
چگونه روابطمان با رئیس های درونگرا را مدیریت کنیم؟ 00:03:22
چگونه روابطمان باا رئیس های برونگرا را مدیریت کنیم؟ 00:03:02
رئیس های پیشرو 00:02:34
رئیش های پر انرژی 00:03:21
رئیس های ارزیاب 00:02:36
رئیس های هماهنگ ساز 00:02:38
نحویه مدیریت روابط با رئیس های مشکل ساز:
چگونه با مدیر های میکرو کار کنیم؟ 00:03:40
چگونه با رئیس های معتاد به کار کار کنیم؟ 00:04:00
چگونه با رئیس های شبح نما کار کنیم؟ 00:03:02
چگونه با رئیس های دمدمی مزاج کار کنیم؟ 00:03:39
نحوه مدیریت روابط رئیس های سمی :
از نحوه رفتار رئیس های خودشیفته اگاه باشید 00:02:26
چگونه خودمان را از دست رئیس های سمی نجات بدیم؟ 00:02:29
چگونه بفهمیم که باید استعفا بدیم؟ 00:03:48
نتیجه گیری :
قدم اول برای درک کردن رئیستان را بردارید. 00:02:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : منظور ما از مدیریت روابط چیست؟

قبل از اینکه درمورد خود مدیریت روابط و چیستی ان صحبت کنیم ، بیایید واقعبینانه درمورد آنچه که نیست حرف بزنیم. برخلاف برخی تصورات غلط موجود ، مدیریت روابط به معنی چاپلوسی کردن و پاچه خواری نیست. همچنین به این معنی نیست که شما ادم چاپلوس و یا قربانی هستید، این نوع مدیریت در واقع شامل مدیریت روابطتان است . این در مورد مدیریت یکی از مهمترین روابط شما در محیط کاری است. خواه با رئیستان باشد و یا با افراد بالا مقام دیگری که در صدر زنجیره شرکتتان قرار دارند ، صرف نظر از اینکه در یک فضای کاری مستقر هستید یا حتی دورکارید. مدیریت به معنای ایجاد یک رابطه کاری مثبت و آگاهانه با رئیستان است ، تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را برای خود ، برای آنها و برای سازمان بدست آورید. این نوع مدیریت در مورد استفاده از استراتژی های سازگاری است تا بتوانید با افرادی که شما را مدیریت می کنند به خوبی کار کنید. در واقع ما نمیخواهیم شما و یا رئیستان را تغییر بدیم. این تغییر در نحوه تعامل شما با شخصی ایجاد میشود که ممکن است متفاوت از شما کار کند ، یا شخصیتی متفاوت و یا دیدگاهی متفاوت و قطعاً سطح متفاوتی از قدرت را داشته باشد. وقتی یاد می گیریم که روابطمان را مدیریت کنیم ، یا با افراد متفاوتی حتی در صورت دشواربودن کار کنیم ، در واقع کنترل حرفه مان و تجربه کاریمان را به دست می گیریم. زمانی بر روی روابط و توانایی هایمان کنترل داریم که بتوانیم روابطمان را مدیریت کنیم.

عنوان: آموزش: مدیریت روابط کاری به صورت مجازی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Mary Abbajay
مدت زمان: 59 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Mary Abbajay درباره مدرس:
مشهد سئو