• 1 - خوش آمدگویی
  • 2 - نگاهی کلی بر ریگ در مایا
  • 3 - نگاهی کلی بر ریگ در Cinema 4D
  • 4 - بررسی مقدمات راه رفتن
  • 5 - درک چرخه راه رفتن
  • 6 - ایجاد چرخه برای پا، هنگام راه رفتن
  • 7 - پویانمایی حرکات پایین تنه
  • 8 - پویانمایی ستون فقرات هنگام راه رفتن
  • 9 - اصطکاک و جنبش نوسانی در بازوان
  • 10 - اعمال تغییرات نهایی
  • 11 - جایگاه پا در گام های کوتاه
  • 12 - جایگاه پا در گام های بلند
  • 13 - تغییر حرکات کلیدی برای ایجاد هویت
  • 14 - شروع راه رفتن
  • 15 - پایان راه رفتن
  • 16 - لنگیدن و صدمات پا
  • 17 - مقدمات دویدن
  • 18 - پایین تنه هنگام دویدن
  • 19 - پایین تنه هنگام نشستن
  • 20 - پویانمایی ستون فقرات و شانه ها
  • 21 - پویانمایی بازوان
  • 22 - پویانمایی سر
  • 23 - نگاهی کلی به دویدن سریع
  • 24 - شروع کار با موقعیت باز
  • 25 - پویانمایی موقعیت بسته
  • 26 - پویانمایی موقعیت گذاری
  • 27 - تکامل دویدن سریع
  • 28 - بررسی آناتومی پرش
  • 29 - بررسی پایگاه پا در پرش
  • 30 - جایگاه ستون فقرات در پرش
  • 31 - جایگاه بازوان در پرش
  • 32 - جایگاه سر در پرش
  • 33 - سخن پایانی

آموزش متحرک سازی کاراکترهای انیمیشنی

دانش انیمیشن و متحرک سازی علاوه بر جذابیت و طعم شیرینی که دارد، از دانش های پرکاربرد است. بازی سازی، فیلم سازی و تهیه تیزرهای تبلیغاتی مختلف در فضاهای گسترده رسانه ای امروز، این دانش را از جمله پرکاربردترین ها قرار داده است. از جمله تکنیک های تولید انیمیشن، تکنیک سه بعدی است که از جذابیت های خاصی برخوردار است.
در این دوره آموزشی تکنیک های متحرک سازی کاراکترها و شخصیت های انیمیشنی 2 بعدی و 3 بعدی را به کمک ابزارها و امکانات نرم افزارهای CINEMA 4D و Maya خواهید آموخت.
برخی از مطالب ارائه شده در این کورس آموزشی به شرح زیر می باشد :

آموزش متحرک سازی بالاتنه و پایین تنه کاراکترها
آموزش وزن دهی به کاراکترها
آموزش تنظیم زمان و حرکات کاراکترها
آموزش تنظیم حرکات برای شروع و توقف راه رفتن کاراکترها
آموزش تنظیمات دویدن و پرش کاراکترها
و …
اینکه شخصیتی را به راه رفتن در آوریم یک چیز است، و اینکه به راه رفتن شخصیت دهیم چیزی دیگر؛ اما این کار نه غیر ممکن است و نه محدود و مختص نرام افزار. در واقع فنون حرکتی در این بخش در انواع انیمیشن ها قابل اجرا هستند: انیمیشن های ۲بعدی،۳ بعدی، نقاشی دستی یا دیجیتال. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد شخصیت است. جورج مستری در این آموزش به شما نشان خواهد داد که چگونه کاراکتری را به راه رفتن، دویدن و پرش درآورده و در طول داستان خود متحرک سازید.

برنامه درسی دوره

معرفی
خوش آمدگویی 00:00:57
نگاهی کلی بر ریگ در مایا 00:09:13
نگاهی کلی بر ریگ در Cinema 4D 00:07:23
پویانمایی راه رفتن
بررسی مقدمات راه رفتن 00:02:47
درک چرخه راه رفتن 00:05:24
ایجاد چرخه برای پا، هنگام راه رفتن 00:05:57
پویانمایی حرکات پایین تنه 00:06:32
پویانمایی ستون فقرات هنگام راه رفتن 00:06:55
اصطکاک و جنبش نوسانی در بازوان 00:05:11
اعمال تغییرات نهایی 00:06:20
پالایش راه رفتن
جایگاه پا در گام های کوتاه 00:02:42
جایگاه پا در گام های بلند 00:05:01
تغییر حرکات کلیدی برای ایجاد هویت 00:02:31
شروع راه رفتن 00:02:57
پایان راه رفتن 00:05:00
لنگیدن و صدمات پا 00:05:49
پویانمایی دویدن
مقدمات دویدن 00:09:49
پایین تنه هنگام دویدن 00:06:39
پایین تنه هنگام نشستن 00:04:29
پویانمایی ستون فقرات و شانه ها 00:06:35
پویانمایی بازوان 00:02:59
پویانمایی سر 00:03:06
پویانمایی دویدن سریع
نگاهی کلی به دویدن سریع 00:03:05
شروع کار با موقعیت باز 00:09:12
پویانمایی موقعیت بسته 00:05:08
پویانمایی موقعیت گذاری 00:05:46
تکامل دویدن سریع 00:06:18
پریدن
بررسی آناتومی پرش 00:04:09
بررسی پایگاه پا در پرش 00:12:53
جایگاه ستون فقرات در پرش 00:06:05
جایگاه بازوان در پرش 00:06:05
جایگاه سر در پرش 00:04:23
جمع بندی
سخن پایانی 00:00:17

درس 4 : بررسی مقدمات راه رفتن

عنوان: آموزش متحرک سازی کاراکترهای انیمیشنی
بخش: 3D ، انیمشن و بازی سازی
مدرس: George Maestri
مدت زمان: 178 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
George Maestri درباره مدرس:

George Maestri – جورج ماستری

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل “دیزنی” و “کمدی سنترال” هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

مشهد سئو