آموزش: مبانی مدیریت عملکرد

به عنوان یک رهبر ، هنگامی که گزارش های مستقیم شما رشد می کنند و به اهداف و پتانسیل کامل میرسید، این یک موفقیت محسوب می شوید.
در این دوره ، به مربی نایجل کامبرلند بپیوندید زیرا او در موضوع مدیریت عملکردی تبحر دارد ، و توضیح می دهد که چگونه تیم شما را در حمایت از مأموریت و اهداف کلی شرکت خود مدیریت و بهینه کنید.
نایجل – نویسنده پرکار ، کارشناس توسعه رهبری و مربی اجرایی – توضیح می دهد که چگونه تیم خود را برای موفقیت با اطمینان از اینکه کارمندان اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری و قابل دستیابی دارند ، تنظیم کنید.
وی نکاتی را برای ارائه بازخورد به کارمندان و همچنین نحوه تعیین زمان نیاز به بازخورد 360 درجه به اشتراک می گذارد.
علاوه بر این ، او در مورد چگونگی تعریف نیازهای یادگیری تیم شما بحث می کند. یک برنامه آموزشی و توسعه فردی – و تیمی بسازید که هم افراد ضعیف و هم عملکرد بالایشان را مدیریت کنید. و محیط کار که عملکرد استثنایی را تشویق ، تأیید و پاداش می کند را حفظ کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
تسلط بر هنر مدیریت عملکرد 00:01:40
تعریف الزامات هر موقعیت شغلی:
تعریف ترکیبی بهینه از مهارت های مورد نیاز در هر نقش شغلی 00:03:32
ایجاد شرح نقش های عالی 00:03:45
تعیین هدف:
ترکیب مناسبی از اهداف و شاخص اصلی عملکردی را انتخاب کنید 00:03:16
ایجاد اهداف به شیوه ی SMART 00:03:33
بازخورد خوب دادن و گرفتن:
چگونه می توان به خوبی بازخورد داد و دریافت کرد 00:03:32
دریافت و بهره گیری از بازخورد 360 00:03:49
بررسی و پاداش عملکرد:
نحوه ارزیابی بهینه عملکرد 00:04:00
پاداش دادن و شناختن عملکرد 00:03:26
تعریف نیازهای یادگیری تیم:
انجام تجزیه و تحلیل نیازها و ایجاد یک برنامه توسعه 00:04:57
استفاده از مربیگری به عنوان ابزاری برای توسعه 00:04:04
مدیریت عملکرد ضعیف:
تحلیل دلایل عملکرد ضعیف 00:03:19
اصلاح مشکلات عملکرد ضعیف 00:03:39
حفظ عملکرد بالا:
کمک به عملکرد بالا برای داشتن تمرکز و انگیزه 00:03:12
ایجاد و حفظ فرهنگ عملکرد بالا 00:03:49
نتیجه گیری:
مدیریت عملکرد عملی در حال تکامل 00:02:10

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : ایجاد اهداف SMARTبه شیوه ی

الون ماسک رویای بسیار بلندپروازانه ای درمورد ماموریت های سرنشین دار به مریخ برای خود و تیمش در نظر گرفته است و آنها میدانند که تنها راه برای رسیدن به چنین هدف جسورانه و بزرگی، باید آن را تبدیل به چند هدف خیلی واضح و مخصوص کنند. این اهداف در این مثال بخصوص شامل دو مورد میشود، اول اینکه ماموریتی در سال 2022 انجام شود و محموله ها را به مریخ برسانند. دومین هدف ماموریتی است که در سال 2024 محموله و سرنشینان را به مریخ برسانند. پس اهمیتی ندارد که هدف های تیم شما به بزرگی هدف رفتن به سیاره دیگری باشد یا به کوچکی تمرکز بر انجام فعالیت های شغلی روزانه. افراد گروه شما به راحتی به این اهداف دست پیدا خواهند کرد اگر شما به آنها کمک کنید تا اهداف مبهم و نامشخص نداشته باشند و به آنها این اطمینان را بدهید که بیشترین مهارت را دارند. شما میتوانید این کار را با تبدیل کردن هرکدام از اهدافتان به اهداف کوچکتری انجام دهید، با اطمینان به اینکه این اهداف مشخص هستند. هر هدف را تا جای ممکن مشخص کنید، اینگونه باعث میشود اهداف بهتر فهمیده شوند، راحتتر پذیرفته شده و بدست آیند. قابل اندازه گیری ، هر هدفی باید در خصوص اینکه تیم شما چطور برای رسیدن به آن هدف کار میکنند قابل اندازه گیری باشد. قابل دستیابی و قابل دسترس بودن ، منابعی مانند زمان و مردم باید در دسترس و آماده باشند تا شما و تیمتان را قادر سازند تا به اهدافتان برسید. واقع بینی رسیدن به یک هدف ممکن است سخت و طاقت فرسا باشد اما هرگز غیرممکن نیست. زمان مناسب، باید برای چهارچوب زمانی هر هدف و آخرین فرصت برای تمام کردن آن توافق نظر وجود داشته باشد. یک مثال برای هدف هوشمندانه که من اخیرا آن را ساخته ام این است که در 5 ماه یک کتاب بنویسید و در هفته 5 تا7 ساعت کار کنید با هدف اینکه در ماه به 40 صفحه برسید. اگر هنوز هدف های هوشمندانه خود را ننوشته اید، همین حالا ویدئو را نگهدارید و 3هدفی که دوست دارید به آنها برسید را سریع بنویسید بعد به همینجا برگردید. حالا که هدف های هوشمندانه خود را میدانید از شما میخواهم تا هدف هایتان را تا جای ممکن از نظر واضح بودن بررسی کنید. منظورم از واضح بودن را برایتان توضیح میدهم. آیا به اندازه کافی چالش برانگیز هستند تا بدون اضطراب دادن به تیم شما به آنها انگیزه دهند؟ آیا از نظر شرعی و اخلاقی قابل قبول هستند؟ آیا از نظر زیست محیطی مساعد هستند؟ هیچ هدفی نباید باعث اتلاف و آسیب به منابع محیطی شود. آیا هدف هایتان قابل باور و قابل قبول هستند؟ آنهایی که خواهان رسیدن به هدف هایشان هستند باید به آن باور داشته باشند. آیاآنها را روی کاغذ نوشته اید؟ همانطور که لازم است هدف ها باید قابل اندازه گیری باشند، لازمه ی هر هدفی برای پایان یافتن این است که هدف خود را بنویسید و با دیگران به اشتراک بگذارید. با ساختن اهدافی که هم واضح و هم هوشمندانه اند شما میتوانید اطمینان داشته باشید که هر هدفی بالاترین احتمال را در پذیرفته شدن، بهینه ترین کارکرد و دست یافتن به هدف توسط شما و تیمتان را دارد.

عنوان: آموزش: مبانی مدیریت عملکرد
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Nigel Cumberland
مدت زمان: 56 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Nigel Cumberland درباره مدرس:
مشهد سئو