آموزش: مبانی مدیریت عملکرد

به عنوان یک رهبر ، هنگامی که گزارش های مستقیم شما رشد می کنند و به اهداف و پتانسیل کامل میرسید، این یک موفقیت محسوب می شوید.
در این دوره ، به مربی نایجل کامبرلند بپیوندید زیرا او در موضوع مدیریت عملکردی تبحر دارد ، و توضیح می دهد که چگونه تیم شما را در حمایت از مأموریت و اهداف کلی شرکت خود مدیریت و بهینه کنید.
نایجل – نویسنده پرکار ، کارشناس توسعه رهبری و مربی اجرایی – توضیح می دهد که چگونه تیم خود را برای موفقیت با اطمینان از اینکه کارمندان اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری و قابل دستیابی دارند ، تنظیم کنید.
وی نکاتی را برای ارائه بازخورد به کارمندان و همچنین نحوه تعیین زمان نیاز به بازخورد 360 درجه به اشتراک می گذارد.
علاوه بر این ، او در مورد چگونگی تعریف نیازهای یادگیری تیم شما بحث می کند. یک برنامه آموزشی و توسعه فردی – و تیمی بسازید که هم افراد ضعیف و هم عملکرد بالایشان را مدیریت کنید. و محیط کار که عملکرد استثنایی را تشویق ، تأیید و پاداش می کند را حفظ کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
تسلط بر هنر مدیریت عملکرد 00:01:40
تعریف الزامات هر موقعیت شغلی:
تعریف ترکیبی بهینه از مهارت های مورد نیاز در هر نقش شغلی 00:03:32
ایجاد شرح نقش های عالی 00:03:45
تعیین هدف:
ترکیب مناسبی از اهداف و شاخص اصلی عملکردی را انتخاب کنید 00:03:16
ایجاد اهداف به شیوه ی SMART 00:03:33
بازخورد خوب دادن و گرفتن:
چگونه می توان به خوبی بازخورد داد و دریافت کرد 00:03:32
دریافت و بهره گیری از بازخورد 360 00:03:49
بررسی و پاداش عملکرد:
نحوه ارزیابی بهینه عملکرد 00:04:00
پاداش دادن و شناختن عملکرد 00:03:26
تعریف نیازهای یادگیری تیم:
انجام تجزیه و تحلیل نیازها و ایجاد یک برنامه توسعه 00:04:57
استفاده از مربیگری به عنوان ابزاری برای توسعه 00:04:04
مدیریت عملکرد ضعیف:
تحلیل دلایل عملکرد ضعیف 00:03:19
اصلاح مشکلات عملکرد ضعیف 00:03:39
حفظ عملکرد بالا:
کمک به عملکرد بالا برای داشتن تمرکز و انگیزه 00:03:12
ایجاد و حفظ فرهنگ عملکرد بالا 00:03:49
نتیجه گیری:
مدیریت عملکرد عملی در حال تکامل 00:02:10

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : ترکیب مناسبی از اهداف و شاخص اصلی عملکردی را انتخاب کنید

بدون داشتن اهداف واضح و مورد قبول تیم شما با فهمیدن اینکه باید روی چه چیزهایی تمرکز کرده و چه چیزهایی را باید بدست بیاورند درگیر میشوند. مانند این است که شما دسته ای از کشتی هایی دارید که بدون هیچ هدف خاصی سرتاسر اقیانوس را طی میکنند بدون اینکه بدانند به سمت کدام لنگرگاه حرکت می‌کنند. افراد شما ممکن است بدون اهداف مشخص، احساس کنند در حال تلف کردن زمان و انرژی هستند، ناامید می‌شوند و حس سرخوردگی نسبت به کارشان و حتی نسبت به شما که رئیسشان هستید پیدا می‌کنند. شما به راحتی میتوانید با بوجود آوردن مسیرها و هدف های مشخص برای هر شخص از تیمتان از این اتفاق جلوگیری کنید. برای این که این کار به درستی از پیش برود باید 4 مورد مهم را درک کنید. متوجه شوید که ممکن است هرکدام از افرادتان هدف های متفاوتی با شکل ایده آل از هر هدفی که بستگی به زمینه منحصر به فرد و نیازهای هرکدام از نقش های شغلی، کارها و چالش ها دارد، داشته باشند. همچنین همیشه سعی کنید موافقت همه افراد را روی اهداف داشته باشید. اهمیتی ندارد اگر اهداف شما مربوط به شاخص های اصلی عملکرد، اهداف یا نقاط عطف شود، لازم است آنها واضح، تعیین شده، درک شده و توافق شده با هرکسی که در رسیدن به آنها سهیم است باشند. برای بدست آوردن یه موافقت همگانی باید آماده شنیدن، ارتباط برقرار کردن، مذاکره و مصالحه با تمام افراد و گروه ها داشته باشید. این ممکن است شامل رئیستان هم باشد که برای شما و تیمتان تعدادی اهداف مشخص می‌کند که کاملا غیر قابل دستیابی اند و شما ممکن است مجبور شوید برای هدف های قابل قبول تر با انها مخالفت کنید و مذاکره ی بیشتری کنید. به علاوه، هدف هارا به سمت تیمتان هل دهید. شما باید به دقت به سمت اهدافی که تمام موسسه را تحت تاثیر می‌گذارد بروید. و روی اینکه کدام یک از آنها شما و تیمتان را دخیل می‌سازد موافقت کنید. سپس شما باید هر هدف ضروری که تیم را تحت تاثیر قرار میدهد یا اهداف هر فردی از گروه که با اهداف کل موسسه مطابقت داده شده را موافقت سازید و بوجود اورید. ضرورتا و حتما اهداف را چالش برانگیز کنید. ایده فوق العاده ایست که اهداف را برای هرکدام از افراد تیمتان کمی بزرگتر از چیزی که باید باشد نشان دهید. که در مجموع این اهداف فردی فراتر از هدف کل گروه یا آن حوزه میشود و در نتیجه، شانس شما و تیمتان فراتر از اهداف همه بالا می‌رود. بخاطر اینکه حتی اگر بعضی از افراد تیم شما در رسیدن به اهداف فردی خود کم بیاورند، بازهم امیدی هست که اهداف تیم شما همچنان در حال بالا رفتن باشد. حالا به اهداف تیم خود نگاه کنید و از خود بپرسید آیا آنها مطابق با نیازهای موسسه و اهداف کلی هستند؟ و ایا تیم شما در راستای بدست آوردن آنها است؟ اگر اینگونه است پس آفرین بر شما، شما در راه درست قرار دارید.

عنوان: آموزش: مبانی مدیریت عملکرد
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Nigel Cumberland
مدت زمان: 56 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Nigel Cumberland درباره مدرس:
مشهد سئو