به عنوان یک رهبر ، هنگامی که گزارش های مستقیم شما رشد می کنند و به اهداف و پتانسیل کامل میرسید، این یک موفقیت محسوب می شوید.
در این دوره ، به مربی نایجل کامبرلند بپیوندید زیرا او در موضوع مدیریت عملکردی تبحر دارد ، و توضیح می دهد که چگونه تیم شما را در حمایت از مأموریت و اهداف کلی شرکت خود مدیریت و بهینه کنید.
نایجل – نویسنده پرکار ، کارشناس توسعه رهبری و مربی اجرایی – توضیح می دهد که چگونه تیم خود را برای موفقیت با اطمینان از اینکه کارمندان اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری و قابل دستیابی دارند ، تنظیم کنید.
وی نکاتی را برای ارائه بازخورد به کارمندان و همچنین نحوه تعیین زمان نیاز به بازخورد 360 درجه به اشتراک می گذارد.
علاوه بر این ، او در مورد چگونگی تعریف نیازهای یادگیری تیم شما بحث می کند. یک برنامه آموزشی و توسعه فردی – و تیمی بسازید که هم افراد ضعیف و هم عملکرد بالایشان را مدیریت کنید. و محیط کار که عملکرد استثنایی را تشویق ، تأیید و پاداش می کند را حفظ کنید.
برنامه درسی دوره
مقدمه: | |||
تسلط بر هنر مدیریت عملکرد | 00:01:40 | ||
تعریف الزامات هر موقعیت شغلی: | |||
تعریف ترکیبی بهینه از مهارت های مورد نیاز در هر نقش شغلی | 00:03:32 | ||
ایجاد شرح نقش های عالی | 00:03:45 | ||
تعیین هدف: | |||
ترکیب مناسبی از اهداف و شاخص اصلی عملکردی را انتخاب کنید | 00:03:16 | ||
ایجاد اهداف به شیوه ی SMART | 00:03:33 | ||
بازخورد خوب دادن و گرفتن: | |||
چگونه می توان به خوبی بازخورد داد و دریافت کرد | 00:03:32 | ||
دریافت و بهره گیری از بازخورد 360 | 00:03:49 | ||
بررسی و پاداش عملکرد: | |||
نحوه ارزیابی بهینه عملکرد | 00:04:00 | ||
پاداش دادن و شناختن عملکرد | 00:03:26 | ||
تعریف نیازهای یادگیری تیم: | |||
انجام تجزیه و تحلیل نیازها و ایجاد یک برنامه توسعه | 00:04:57 | ||
استفاده از مربیگری به عنوان ابزاری برای توسعه | 00:04:04 | ||
مدیریت عملکرد ضعیف: | |||
تحلیل دلایل عملکرد ضعیف | 00:03:19 | ||
اصلاح مشکلات عملکرد ضعیف | 00:03:39 | ||
حفظ عملکرد بالا: | |||
کمک به عملکرد بالا برای داشتن تمرکز و انگیزه | 00:03:12 | ||
ایجاد و حفظ فرهنگ عملکرد بالا | 00:03:49 | ||
نتیجه گیری: | |||
مدیریت عملکرد عملی در حال تکامل | 00:02:10 |