آموزش: مبانی مدیریت عملکرد

به عنوان یک رهبر ، هنگامی که گزارش های مستقیم شما رشد می کنند و به اهداف و پتانسیل کامل میرسید، این یک موفقیت محسوب می شوید.
در این دوره ، به مربی نایجل کامبرلند بپیوندید زیرا او در موضوع مدیریت عملکردی تبحر دارد ، و توضیح می دهد که چگونه تیم شما را در حمایت از مأموریت و اهداف کلی شرکت خود مدیریت و بهینه کنید.
نایجل – نویسنده پرکار ، کارشناس توسعه رهبری و مربی اجرایی – توضیح می دهد که چگونه تیم خود را برای موفقیت با اطمینان از اینکه کارمندان اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری و قابل دستیابی دارند ، تنظیم کنید.
وی نکاتی را برای ارائه بازخورد به کارمندان و همچنین نحوه تعیین زمان نیاز به بازخورد 360 درجه به اشتراک می گذارد.
علاوه بر این ، او در مورد چگونگی تعریف نیازهای یادگیری تیم شما بحث می کند. یک برنامه آموزشی و توسعه فردی – و تیمی بسازید که هم افراد ضعیف و هم عملکرد بالایشان را مدیریت کنید. و محیط کار که عملکرد استثنایی را تشویق ، تأیید و پاداش می کند را حفظ کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
تسلط بر هنر مدیریت عملکرد 00:01:40
تعریف الزامات هر موقعیت شغلی:
تعریف ترکیبی بهینه از مهارت های مورد نیاز در هر نقش شغلی 00:03:32
ایجاد شرح نقش های عالی 00:03:45
تعیین هدف:
ترکیب مناسبی از اهداف و شاخص اصلی عملکردی را انتخاب کنید 00:03:16
ایجاد اهداف به شیوه ی SMART 00:03:33
بازخورد خوب دادن و گرفتن:
چگونه می توان به خوبی بازخورد داد و دریافت کرد 00:03:32
دریافت و بهره گیری از بازخورد 360 00:03:49
بررسی و پاداش عملکرد:
نحوه ارزیابی بهینه عملکرد 00:04:00
پاداش دادن و شناختن عملکرد 00:03:26
تعریف نیازهای یادگیری تیم:
انجام تجزیه و تحلیل نیازها و ایجاد یک برنامه توسعه 00:04:57
استفاده از مربیگری به عنوان ابزاری برای توسعه 00:04:04
مدیریت عملکرد ضعیف:
تحلیل دلایل عملکرد ضعیف 00:03:19
اصلاح مشکلات عملکرد ضعیف 00:03:39
حفظ عملکرد بالا:
کمک به عملکرد بالا برای داشتن تمرکز و انگیزه 00:03:12
ایجاد و حفظ فرهنگ عملکرد بالا 00:03:49
نتیجه گیری:
مدیریت عملکرد عملی در حال تکامل 00:02:10

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : ایجاد شرح نقش های عالی

هیچوقت جلسه اولم به عنوان مقام مدیریت کل را فراموش نمیکنم، که رییسم به من گفت هیچ شرح وظایف شغلی برای من وجود ندارداما او اطمینان داشت که من میتوانم از پس کارهای خودم بر بیایم پس باید راه خودم را پیدا میکردم و حدس میزدم باید روی چه چیزهایی تمرکز کنم و بدست آورم کار اسانی نبود برای اینکه رهبر موفقی باشید باید اهمیت مفید بودن شرح وظایف شغلی و توانایی ساختن انها را را درک کنید. حال دلیلش را توضیح میدهم. ایا میتوانید داشتن تیمی را تصور کنید که هیچکدام شرحی از وظایفی که باید انجام دهند و بدست اورند را ندارند؟ مطمئنم درک میکنید که این اتفاق یک فاجعه است و باید از ان دوری کرد. کارکنان شما تنها وقتی میتوانند به طور ثابت عملکرد خوبی داشته باشند که توصیف نوشته شده واضحی از شغلشان داشته باشند،که شامل سه قسمت اصلی میشود. فسمت اول ، هدف ها و کارکرد لازم در نقش شغلی یک فرد است. این مهمترین بخش یک شرح وظیفه شغلی است که از یک فرد انتظار میرود چه چیزهایی باید در شغلش بدست اورد. را قسمت دوم،کار ها، وظایف و مسئولیت هاست.این قسمت به عنوان راهنمایی به کار میرود تا هرکسی را در درک اینکه چه کاری باید انجام دهند تا هدف ها و کارکردهای لازمشان را بدست اورند توانا سازد. مورد سوم و در نهایت، مهارت ها و تجربه لازم برای اطمینان به اینکه افراد شاغل میتواند با موفقیت کارشان را تکمیل سازند. همچنین این قسمت بخشی از شرح یک وظیفه شغلی است که به شما کمک میکند تا با ترکیبی از پیش زمینه و مهارت های ایده ال داوطلبان ان شغل را انتخاب کنید و همچنین به شما کمک میکند که در کدام جایگاه شغلی فرد شاغل باید اموزش دیده و حرفه ای باشد. حال مهم است که کارکنان شما شرح وظایف شغلی خود را درک کرده و انها را بپذیرند. و راحتترین راه برای بدست اوردن این نکته این است که انها را در ساختن شرح وظایف خود و همچنین در بررسی و به روز رسانی کردن هرچیزی سهیم سازید. به هرحال انها بهترین جایگاهی هستند که توانایی درک نقش شغل خود را دارند، پس شما باید دیوانه باشید اگر انها را در این امر دخیل نسازید، همچنین که این امر به انها انگیزه میدهد. البته شما باید مطمئن شوید که هر وظیفه ای که انها دارند بهینه و در حد مطلوب باشند و همچنین با شرح وظایف شغلی دیگر در همان تیم، نقش یا حوزه مطابق باشند. موافقت مشترک در شرح وظایف هم وسوسه انگیزو هم یک نوع التزام برای کارکنان شما است. همچنین میتواند زمانی که گفت و گوی مهمی با انها دارید در موضوعاتی مانند اینکه چطور در کارشان پیش رفته اند، و چقدر به اهدافشان رسیده اند، چه کارهایی چالش برانگیز تر یا پیچیده تر هستند، چه حوزه هایی نیاز به توسعه و بهتر شدن با اموزش دیدن یا دیگر شکل های حمایتی دارند، موثر باشد. بعد از اولین نقشم به عنوان مدیریت کل، بدون یک شرح وظیفه شغلی حالا من همیشه مطمئن میشوم که من و تیمم شرح وظایف شغلی عالی داشته باشیم هرچند که این کار میتواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد اما فراهم کردن یک چهارچوب که موفقیت تیم شما را به همراه داشته باشد تلاش ارزنده ای است.

عنوان: آموزش: مبانی مدیریت عملکرد
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Nigel Cumberland
مدت زمان: 56 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Nigel Cumberland درباره مدرس:
مشهد سئو