آموزش: مبانی مدیریت عملکرد

به عنوان یک رهبر ، هنگامی که گزارش های مستقیم شما رشد می کنند و به اهداف و پتانسیل کامل میرسید، این یک موفقیت محسوب می شوید.
در این دوره ، به مربی نایجل کامبرلند بپیوندید زیرا او در موضوع مدیریت عملکردی تبحر دارد ، و توضیح می دهد که چگونه تیم شما را در حمایت از مأموریت و اهداف کلی شرکت خود مدیریت و بهینه کنید.
نایجل – نویسنده پرکار ، کارشناس توسعه رهبری و مربی اجرایی – توضیح می دهد که چگونه تیم خود را برای موفقیت با اطمینان از اینکه کارمندان اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری و قابل دستیابی دارند ، تنظیم کنید.
وی نکاتی را برای ارائه بازخورد به کارمندان و همچنین نحوه تعیین زمان نیاز به بازخورد 360 درجه به اشتراک می گذارد.
علاوه بر این ، او در مورد چگونگی تعریف نیازهای یادگیری تیم شما بحث می کند. یک برنامه آموزشی و توسعه فردی – و تیمی بسازید که هم افراد ضعیف و هم عملکرد بالایشان را مدیریت کنید. و محیط کار که عملکرد استثنایی را تشویق ، تأیید و پاداش می کند را حفظ کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
تسلط بر هنر مدیریت عملکرد 00:01:40
تعریف الزامات هر موقعیت شغلی:
تعریف ترکیبی بهینه از مهارت های مورد نیاز در هر نقش شغلی 00:03:32
ایجاد شرح نقش های عالی 00:03:45
تعیین هدف:
ترکیب مناسبی از اهداف و شاخص اصلی عملکردی را انتخاب کنید 00:03:16
ایجاد اهداف به شیوه ی SMART 00:03:33
بازخورد خوب دادن و گرفتن:
چگونه می توان به خوبی بازخورد داد و دریافت کرد 00:03:32
دریافت و بهره گیری از بازخورد 360 00:03:49
بررسی و پاداش عملکرد:
نحوه ارزیابی بهینه عملکرد 00:04:00
پاداش دادن و شناختن عملکرد 00:03:26
تعریف نیازهای یادگیری تیم:
انجام تجزیه و تحلیل نیازها و ایجاد یک برنامه توسعه 00:04:57
استفاده از مربیگری به عنوان ابزاری برای توسعه 00:04:04
مدیریت عملکرد ضعیف:
تحلیل دلایل عملکرد ضعیف 00:03:19
اصلاح مشکلات عملکرد ضعیف 00:03:39
حفظ عملکرد بالا:
کمک به عملکرد بالا برای داشتن تمرکز و انگیزه 00:03:12
ایجاد و حفظ فرهنگ عملکرد بالا 00:03:49
نتیجه گیری:
مدیریت عملکرد عملی در حال تکامل 00:02:10

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : تعریف ترکیبی بهینه از مهارت های مورد نیاز در هر نقش شغلی

برای موفقیت خود و تیمتان، باید مطمئن شوید که همه افراد مهارت های لازم برای رسیدن به همه ی اهداف و کارهایشان را دارند. و برای کمک به انجام شدن این کار شما باید برای هر موقعیت لیستی از مهارت های تکنیکی لازم همچنین مهارت های عاطفی_ارتباطی و رفتاری را مشخص کنید که در مجموع همگی به عنوان صلاحیت و شایستگی شناخته میشوند. به یاد دارم که این اطلاعات را در اولین نقش مدیریتم در اروپای شرقی نداشتم و در جایگذاری هرکس در وظایف مختلف با تیم جدیدی که باید آن را میساختم به مشکل خورده بودم. شما میتوانید با درست کردن لیست هایی از شروط صلاحیت .برای هر جایگاه شغلی، از داشتن این مشکل جلوگیری کنید چنین لیست هایی برای حیطه ای از نقش ها و جایگاه ها به چهارچوب صلاحیت مربوط میشود. چنین چهارچوبی ضروری است، بخاطر اینکه یک جهت و درک همگانی درمورد مهارت های لازم، برای گروه های بخصوص شغلی و همچنین برای هر جایگاه فردی شغلی فراهم میکند. این لیست همچنین شامل مهارت های سنجشی هم میشود و به شما در ارزیابی درجه ای که ممکن است تیم شما میزان مشخصی از مهارت ها را کم داشته باشد کمک میکند. و همچنین به بخش های اصلی شرح شغلی و نیز به یادگیری و رشد و توسعه برنامه ها شکل میدهد. ایجاد یک چهارچوب صلاحیت کار آسانی نیست. بهترین راه برای این کار ارزیابی مهارت هایی است که ایفاکنندگان عالی رتبه و موفق دارند. شما میتوانید این کار را با تماشا کردن و مصاحبه با ایفاکنندگانی که در نقش های شغلی بخصوص فعالیت دارند با هدف اینکه مدارکی از مواردی که ضروری و لازم هستند را جمع آوری کنید، به علاوه خوب است شایستگی هایی که این افراد موفق دارند و به آنها در راه موفقیتشان کمک میکند را داشته باشید. همینطور، سعی کنید این صلاحیت هارا به هم مرتبط سازید و ارزش هایی که نیاز دارید همه ی افرادتان داشته باشند و ارائه دهند را بسازید. ارزش هایی که شامل خواستار اعتماد همگی، کمک همگانی و حمایت یکدیگر میشود و این موارد میتوانند در چهارچوب صلاحیت شما قرار بگیرند علاوه بر مهارت های عاطفی_ارتباطی و رفتاری شما باید نگاه رو به آینده نیز داشته باشید و به مهارت ها یا رفتارهایی فکر کنید که ممکن است در زمان حال ضروری نباشند اما در آینده به مسئله ای ضروری تبدیل شود که ممکن است بخاطر تغییرات در جریان کار، محصولات یا نیاز های مشتریان باشد. این مهارت ها نیز میتوانند به چهارچوب صلاحیت شما اضافه شوند سخت است که 100% مطمئن باشید که چه مجموعه ای از مهارت ها برای عملکرد بهتر یک نقش شغلی لازم است. شما باید بررسی کنید، معتبر سازید و چهارچوب صلاحیت خود را حداقل سالانه به روز کنیدتا مطمئن شوید که هر نوع اطلاعات جدیدی را ثبت کرده اید. با داشتن یک چهارچوب صلاحیت کامل، شما در بهترین موقعیت برای استخدام ترفیع ایده آل ترین داوطلبان هستید. شما همچنین در حیطه توسعه دادن و آموزش مهارت های ضروری و اصلی به افرادتان متخصص میشوید و به موفقیت انها در شغل حال وآینده شان کمک میکنید.

عنوان: آموزش: مبانی مدیریت عملکرد
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Nigel Cumberland
مدت زمان: 56 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Nigel Cumberland درباره مدرس:
مشهد سئو