آموزش قوانین مدیر جدید

به تد دیوت، متخصص مدیریت و رهبری بپیوندید زیرا او مشاوره عملی برای کمک به شما درشناسایی هویت خود بعنوان رهبر ارائه میدهد پس با تیمتان ارتباط برقرار کنید و به مدیرتازه کار موفق تبدیل شوید.
یادبگیرید که چطور در ماه اول کار خود جان سالم بدر ببیرد، اعتماد کسب کنید و اقتدارتان را گسترش دهید
تد همچنین نحوه ی مدیریت تغییر را شرح میدهد ، درباره ی اهمیت تنوع و فراگیری بحث میکند و نحوه ی ایجاد انعطاف پذیری از طریق مدیریت استرس را مورد بررسی قرار میدهد
این دوره به منظور آماده سازی شما جهت مقابله با اطمینان از مسئولیتهای خود در محل کار و افزایش ارزش خود برای سازمان ضمن بهبود کارایی عملیاتی ، طراحی شده است
موضوعات شامل:
هویت خود را به عنوان مدیر تعیین کنید.
بهترین روش ها را برای شفاف سازی انتظارات عملکردی شناسایی کنید.
نکات موثر ارتباطی را لیست کنید
عناصر اصلی بازخورد موثر را بیان کنید.
رابطه را تعریف کنید.
انواع سبک های تصمیم گیری را متمایز کنید.
انصاف و صداقت را در کار خود لحاظ کنید.
نحوه ی بدست آوردن اقتدار را بیان کنید

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوشامدگویی 00:01:09
رهبر باشید 00:02:24
جون سالم بدر بردن در اولین ماه:
هویت خودتان را بعنوان مدیر مشخص کنید 00:03:44
انتظارات کاری خود را شفاف و مشخص بیان کنید 00:03:33
بخوبی با کارمندانتان ارتباط برقرار کنید 00:03:48
بازخوردها را بپذیرید 00:02:52
روی هدف متمرکز باشید 00:03:17
با گروهتان در ارتباط باشید:
ارتباطات پایه ای دوستانه بسازید 00:03:22
سبک و روش تصمیم گیزیتان را توضیح دهید 00:02:44
از عضو گروه بودن تا لیدر و رهبر گروه شدن 00:04:08
اعتمادسازی کنید:
انصاف و صداقت داشته باشید 00:03:00
رهبری خدمتگزار باشید 00:03:48
اعتبار و اقتدارتان را بالا ببرید 00:03:01
از اقتدارتان بدرستی استفاده کنید:
مدعی اقتدارتان باشید 00:02:43
برای قدم برداشتن بسمت جلو ،به گذشته هم نگاهی بیندارید 00:02:53
برای خودتون نایب داشته باشید 00:03:09
تحولات مدیریتی:
تنوع و شمول 00:03:33
چشم اندازی بر فرایند کار 00:03:54
تغییر با شما شروع میشود.روشی را الگوی خود قرار بدید 00:02:18
نتیجه گیری:
از طریق مدیریت استرس، مقاومتی رو پی ریزی کنید 00:03:01
مراحل بعد 00:02:10

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : انتظارات کاری خود را شفاف و مشخص بیان کنید

چجوری باید فهیمد که دیگران ازتون چه انتظاراتی دارن؟ همه اینها بستگی به ایجاد روابط دوستانه با رئیس و تیم داره. در ابتدا, به عنوان رهبر جدید, لازمه که در مرود انتظارتی که رئیس تون داره شفاف سازی کنین. کاملا مطمئن بشین که بر طبق انتظارات رئیس تون پیش میرین. معیارها و نتایجی که موفقیت رو تعریف میکنن چین؟ چه کار یا فرایندی بیشتر از همه براشون اهمیت داره و چرا؟ باید بدونین که نظرشون در مورد عملکرد تیم تون چیه. در مورد این موضوع باید شفاف و واضح صحبت کنین. خوب, حالا شما آماده هستین تا با تیم تون ملاقات کنین و در مورداهداف و هنجارهای تیم باهاشون بحث کنین. حالا که میخواین با اهداف شروع کنین, مثل کاری با رئیس انجام دادین لازمه که برای اعضای تیم توضیح بدین که موفقیت یعنی چی. مهم ترین اهداف تیم چی هستن و دقیقا چجوری متوجه میشیم که به اون اهداف رسیدیم یا نه.زمانیکه شما رئیس جدید هستین لازمه که بدونین نباید با یه مجموعه کاملا جدید از اهداف شروع کنین مگر اینکه واقعا مجبور باشین. طبیعتا نمیخواین که تنش زیادی ایجاد کنین مگه اینکه واقعا مجبور باشین. همچنین, به عنوان یه قانون کلی, به یاد داشته باشین که تعیین اهداف به عنوان ابزاری برای صحبت کردن با کارمندانتون در نظر گرفته میشه. امر و نهی نکنین. با تیم کار کنین چرا که زمانیکه این کار رو انجام میدین افراد حس مالکیت بهشون دست میده و انگیزه ی بیشتری پیدا میکنن. و حتی خوبه که این ملاقات های تیمی رو به ملاقات ها و گفت و گوهای شخصی و تک به تک تبدیل کنین تا مطمئن بشین که اهدافتون با هم مشترکه و شفافه و تک تک اعضا همینجور که کارشون رو پیش میبرن چیزهایی رو که شما انتظار دارین انجام بشه رو درک میکنن. بعد هم از گروه بخواین که هنجارهای تیم رو تعریف کنن. این کار باید در طول همون هفته اول انجام بگیره. هنجارها, قوانین رفتاری غیر رسمی هستن که تیم رو راهنمایی میکنن. چه باور کنین و چه نکنین, گاهی اوقات اینا از قوانین و مقررات و رسمی در شکل دادن رفتارها در محیط کاری تاثیر گذار ترن. تعریف کردن هنجارها بستگی به شما و تیم داره و هیچ مجموعه نظرات قطعی ای هم وجود نداره. حالا تصور کنین که در مرود این هنجارهای مشهور که مرتبط با تیم هایی با عملکرد عالی هستن بحث کنین مثل مودب و مثبت بودن, سروقت حاضر شدن در محیط کار و آماده بودن. عجله نکنین. یه زمانی رو صرف اینا بکنین چون هنجارها نشون میدن که برای اعضای تیم چه چیزی ارزش داره. لیست شما باید شامل 5 تا ده تا ایده و نظر باشه. وقتی که کارتون تموم شد لیست رو بین اعضای گروه تقسیم کنین و ومطمئن بشین که هنجارها جایی قرار دارن که همه میتونن ببیننشون و فراموش نکنین که هنجارها باید قدرت داشته باشن و این یه مسئله منفی نیست و خیلی هم ساده است. مثلا اگه یکی دیر به جلسه برسه و این کار یه قانون شکنی محسوب بشه شاید بهتر باشه که یه دلار به بودجه خرید قهوه برای کارکنان به عنوان جریمه پرداخت کنه. هنجارها مهم هستن پس روشون تاکید کنین. اوایل, مسئله انتظارت ممکنه یک کم گیج کننده به نظر برسه اما همین که برای رئیس تون توضیح دادین که چه چیزی لازم و ضروریه و یه صحبتی هم با اعضای گروه داشته باشین تا اهداف و هنجارهای لازم برای کسب موفقیت رو براشون مشخص کنین, واضح و آسون میشن.

عنوان: آموزش قوانین مدیر جدید
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Todd Dewett
مدت زمان: 64 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Todd Dewett درباره مدرس:

Todd Dewett – تاد ديوت
دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با ” Andersen Consulting ” و “Ernst & Young”، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: “داستانهایی درباره رهبری و زندگی”. منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

دانلود و خرید 28 آموزش بدست Todd Dewett از شرکت هایی مثل lynda و LyndaApp در شاخه هایی از جمله آموزش مدیریت، بازاریابی و تجارت و بازاریابی و فروش و آموزش های فارسی و بسیاری آموزش های بیشتر در فرین مدیا.

مشهد سئو