آموزش قوانین مدیر جدید

به تد دیوت، متخصص مدیریت و رهبری بپیوندید زیرا او مشاوره عملی برای کمک به شما درشناسایی هویت خود بعنوان رهبر ارائه میدهد پس با تیمتان ارتباط برقرار کنید و به مدیرتازه کار موفق تبدیل شوید.
یادبگیرید که چطور در ماه اول کار خود جان سالم بدر ببیرد، اعتماد کسب کنید و اقتدارتان را گسترش دهید
تد همچنین نحوه ی مدیریت تغییر را شرح میدهد ، درباره ی اهمیت تنوع و فراگیری بحث میکند و نحوه ی ایجاد انعطاف پذیری از طریق مدیریت استرس را مورد بررسی قرار میدهد
این دوره به منظور آماده سازی شما جهت مقابله با اطمینان از مسئولیتهای خود در محل کار و افزایش ارزش خود برای سازمان ضمن بهبود کارایی عملیاتی ، طراحی شده است
موضوعات شامل:
هویت خود را به عنوان مدیر تعیین کنید.
بهترین روش ها را برای شفاف سازی انتظارات عملکردی شناسایی کنید.
نکات موثر ارتباطی را لیست کنید
عناصر اصلی بازخورد موثر را بیان کنید.
رابطه را تعریف کنید.
انواع سبک های تصمیم گیری را متمایز کنید.
انصاف و صداقت را در کار خود لحاظ کنید.
نحوه ی بدست آوردن اقتدار را بیان کنید

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوشامدگویی 00:01:09
رهبر باشید 00:02:24
جون سالم بدر بردن در اولین ماه:
هویت خودتان را بعنوان مدیر مشخص کنید 00:03:44
انتظارات کاری خود را شفاف و مشخص بیان کنید 00:03:33
بخوبی با کارمندانتان ارتباط برقرار کنید 00:03:48
بازخوردها را بپذیرید 00:02:52
روی هدف متمرکز باشید 00:03:17
با گروهتان در ارتباط باشید:
ارتباطات پایه ای دوستانه بسازید 00:03:22
سبک و روش تصمیم گیزیتان را توضیح دهید 00:02:44
از عضو گروه بودن تا لیدر و رهبر گروه شدن 00:04:08
اعتمادسازی کنید:
انصاف و صداقت داشته باشید 00:03:00
رهبری خدمتگزار باشید 00:03:48
اعتبار و اقتدارتان را بالا ببرید 00:03:01
از اقتدارتان بدرستی استفاده کنید:
مدعی اقتدارتان باشید 00:02:43
برای قدم برداشتن بسمت جلو ،به گذشته هم نگاهی بیندارید 00:02:53
برای خودتون نایب داشته باشید 00:03:09
تحولات مدیریتی:
تنوع و شمول 00:03:33
چشم اندازی بر فرایند کار 00:03:54
تغییر با شما شروع میشود.روشی را الگوی خود قرار بدید 00:02:18
نتیجه گیری:
از طریق مدیریت استرس، مقاومتی رو پی ریزی کنید 00:03:01
مراحل بعد 00:02:10

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : هویت خودتان را بعنوان مدیر مشخص کنید

در طول چندین ماه اول, تمرکز شما باید روی سه تا فعالیت باشه: اینکه یاد بگیرین که شبیه یه رهبر باشین, روابط حرفه ای برقرار کنین و اینکه بقیه بتونن شما رو ببینن. حالا براتون توضیح میدم که شبیه به یه رهبر بودن یعنی چی. هیچ نظر درست قطعی ای وجود نداره, درست یا غلط بودن چیزی توسط هنجارهای موسسه مشخص میشه.هدف شما اینه که کد لباسی غالب و عادت های نظافتی جایی رو که درش کار میکنین بشناسین. به بقیه مدیرها نگاه کنین و ببینین چجورین. باید نسبتا به اونا شبیه بشین. احتیاط کنین. فقط میتونین یک کمی تغییر کنین اما از تغییرات زیاد که تشویق دیگران رو به همراه داره خودداری کنین. اگه یه هفته شلوار جین آبی میپوشیدین و حالا کت و شلوار و کراوات گرون قیمت, ممکنه مردم با خودشون فکر کنن که این اصلا خوب نیست و نباید جدیش گرفت. با یه سری حرکت های کوچیک شروع کنین. و بعد میخوام یه ایده جالب اگر چه یک کم مشکله رو باهاتون در میان بذارم. هدف شما به عنوان رئیس جدید این نیست که با کارمنداتون رفیق باشین بلکه هدف اینه که روابط حرفه ای شخصی و مثبت باهاشون برقرار کنین. روابط دوستانه همشون برای روابط و تعاملات شخصیه. اما بعضی وقت ها برای دوستا سخته که بازخوردهای واقعی شون رو بیان کنن چون روابط دوستانه عنصر عملکرد ندارن. در کار, در مسئولیت جدیدتون به عنوان یه رهبر, بزرگترین نگرانی شما عملکرده. حالا خبرای خوب دارم. روابط حرفه ای و ثمر بخش مثل دوستی ها میتونن و باید هم شخصی باشن. در مورد میزانشون تفاوتایی وجود داره. دوستی ها با رد و بدل کردن های اطلاعات شخصی کنترل میشه مثل صحبت کردن در مورد اعضای خانواده و تفریحات. در عوض, روابط حرفه ای که شما میخواید برقرار کنین با مکالمات مربوط به عملکرد کنترل میشن. مثلا, صحبت کردن در مورد اینکه چه کسی رو باید استخدام کرد یا اینکه چجور به درخواست مشتری باید رسیدگی کرد. یه نکته عالی دیگه برای ماه های اول اینه که در دید بقیه باشین. در دید بقیه بودن یعنی اینکه بیشتر وقتا, اکثر کارمندا شما رو ببینن یا بدونن که شما کجا هستین و روی چه چیزی کار میکنین. توی دفترتون قایم نشین و خودتون رو با مطالعه کردن در مورد شغل جدیدتون مشغول نکنین. حالا میتونین مقداری هم مطالعه کنین و بیشترشو بذارین برای خارج از زمان کاری. در طول ساعات کاری, برای ماه اول یا دوم هدف اینه که از دفتر خارج بشین و افراد رو بشناسین. هرچی که بیشتر در دید بقیه باشین, افراد بیشتری باهاتون ارتباط برقرار میکنن و بیشتر انگیزه پیدا میکنن تا کارشون رو انجام بدن. درسته که هر چی گروه بزگتر باشه در دیدشون بودن هم سخت تره. حالا با توجه به این گفته, سخت کار کنین تا پنج یا ده درصد از هر روز رو صرف صحبت کردن غیررسمی با اعضای تیم بکنین. اگه امکانش وجود داره, شخصا برین افراد رو در محل کارشون ببینین. خیلی ساده بهشون سلام کنین و بپرسین کارا چطور پیش میره و آیا کاری از دستتون برمیاد تا انجام بدین. میتونین این لحظه های بین فردی رو با چندتا ایمیل صوتی یا گاها ایمیل و تماس تصویری کامل کنین. از همه موقعیت ها استفاده کنین تا در مورد کارتون صحبت کنین و البته اینکه تلاش کنین شخصا افراد رو حداقل یک کم بشناسین بهتون کمک میکنه تا روابط دوستانه ای برقرار کنین.این از این. سعی کنین که شبیه یه رهبر به نظر برسین. یه زمانی رو صرف ایجاد روابط مثبت و دوستانه کنین و یادتون باشه که در دید بقیه باشین. این کار باعث میشه یه شروع عالی به عنوان رهبر جدید تیم داشته باشین.

عنوان: آموزش قوانین مدیر جدید
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Todd Dewett
مدت زمان: 64 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Todd Dewett درباره مدرس:

Todd Dewett – تاد ديوت
دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با ” Andersen Consulting ” و “Ernst & Young”، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: “داستانهایی درباره رهبری و زندگی”. منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

دانلود و خرید 28 آموزش بدست Todd Dewett از شرکت هایی مثل lynda و LyndaApp در شاخه هایی از جمله آموزش مدیریت، بازاریابی و تجارت و بازاریابی و فروش و آموزش های فارسی و بسیاری آموزش های بیشتر در فرین مدیا.

مشهد سئو