آموزش طراحی گرافیک مواردی که هر طراح باید بداند!!!!

ظاهر ، ممکنه همه چیز نباشه ولی اینکه چیزی چطور بنظر برسه تاثیر اساسی برنحوه ی درک، انوع ارتباطات و موفقیتش دارد
دراین دوره، نویسنده مجله ی( Before & After) ، تکنیک های اساسی طراحی گرافیک را به اشتراک میذاره که صفحه، اسکرین ، محصول یا ارائه تون بهترین شکل رو داشته باشه.
این ملزومات طراحی، توسط افراد غیر طراح بعنوان ترفند، میانبر و توسط افراد متخصص بعنوان اصول ساخت درک بهتر استفاده میشند.
هر درس کوتاهه و نحوه ی کار باهاش بدون در نظر گرفتن مارک نرم افزار و سخت افزاری که استفاده میکنید، خیلی راحته.
این دوره توسط تیم مجله ی ( Before & After) ایجاد شده.
مفتخریم که این مطالب را در کتابخانه ی خود داریم.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوشامدگویی 00:02:36
ملزومات طراحی:
از جریان کارت آگاه باش.قسمت اول 00:06:06
از جریان کارت آگاه باش.قسمت دوم 00:03:05
ساده انجامش بده _ قسمت اول 00:02:58
ساده انجامش بده _ قسمت دوم 00:03:08
ساده انجامش بده _ قسمت سوم 00:05:25
نقطه ی کانونی داشته باش 00:08:26
حداکثر رودر نظر بگیر 00:03:46
از رنگ سفید درطراحیت استفاده کن 00:04:50
آنبلاکش کن 00:11:07
از فونت برجسته در تایپت استفاده کن 00:10:20
رنگهای زیبا رو بکار بگیر 00:07:31

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : ساده انجامش بده _ قسمت دوم

استفاده از عکسهای ساده تر نمونه دیگه ایست، مخصوصاً وقتی عکسها کوچکن. برای مثال ، اینجا برای وبسایتی، تبلیغی کوتاهی روطراحی کردن که مشکل فقط کوچیکی تصویرنیست بلکه رِزولوشِن پایینه. و همانطور که می بینین ، تصویر خوبی ازآبنمای نیویورکه. اما وقتی اندازه ش رو کوچک می کنیم رِزُلوشِن خوبی نداره. بنابراین ، راه حل اینه که اصلا این کار رو انجام ندید، بلکه به جاش ، تصویر ساده ای رو برای این کار انتخاب کنید. توی این تصویر مجسمه آزادی رو میبینید که چهره اون در سایز های کوچک هم به خوبی دیده میشه. همینطور، اینجا آشپزخانه زیبا یی داریم ولی وقتی سایزش رو کوچک می کنیم به سختی قابل تشخیصه. بنابراین ، به جاش از تصویر یک یا دو شی از آشپزخانه استفاده میکنیم و کلمات خودتون رو به تصویر اضافه کنید. حالا یک نمای ساده و بسیار واضح دارید. البته اگه خود آشپزخونه ، یا آبنما محصولتون باشه این روش مناسبی برای نشون دادنش نست. اما حواستون باشه که تصاویر ساده تر میتونن ارتباط بهتری رو داشته باشن تا تصاویر پیچیده. روش دیگه برای ساده سازی، استفاده از عناصر کمتر، بزرگتر و پررنگ تر کردن اونهاست. در اینجا مثالی از بَنِر رو مشاهده می کنید که میتونه بنر اینترنتی هم باشه. این بَنِر بزرگیه که از سقف نمایشگاهی آویزون شده. توی این بنر ما لوگویی رو مشاهده می کنیم، کادربزرگ مستطیل شکل مشکی که هیچ ربطی به موضوع نداره وکنارش عکس جذابی رو داریم. این بنر خیلی شلوغه ، و شامل اطلاعات زیادیه که می خواید به مشتری منتقل بدید. اما این اطلاعات خیلی زیادن. راه حلش اینه که به سادگی نیمی از کلمات رو حذف کنیند و منظور اصلی خودتون یعنی" جنجالی ولی آروم" رو نگه دارید. نام و آدرس خودتون رو هم بذارید. اون مستطیل بزرگ مشکی رو حذف کنین و عکس رو به فضای سفید منتقل کنید. وقتی این بنر رو تغییر دادم ، برای اینکه مطمئن شم انداره ش تغییری نکرده از خط کش استفاده کردم. می خواستم بدونم که اندازه این بنر به همون اندازه بنر قبلیه ست، چون بزرگتر به نظر می رسید. اما در واقع اندازه ها و برش ها هیچ تغییری نکردند. اگه در کنار هم مقایسه کنید، متوجه تفاوت فاحش بین اونها می شید و زمانی که اون رو از سقف آویزون کنیم این تفاوت روبخوبی میتونید ببینید. اول بنر قبلی ، و سپس بنر بعدی روببینید. طراحی ساده تر ، طراحی بسیار قدرتمندتریه. بنابراین ، سعی کنید از عناصر کمتری استفاده کنید.

عنوان: آموزش طراحی گرافیک مواردی که هر طراح باید بداند!!!!
بخش: طراحی و گرافیک
مدرس: John McWade
مدت زمان: 69 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
John McWade درباره مدرس:
مشهد سئو