آموزش : سئو در رسانه های اجتماعی

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند کانال های رسانه های اجتماعی شما را زنده کند.
در واقع ، شما می توانید ده برابر دید پست های خود را ، چه در لینکدین، توییتر یا فیسبوک ، به دست آورید.
در این دوره ، گب ویلامیزار ، تاکتیک های قدرتمندی را برای افزایش رتبه جستجو در کانال های رسانه های اجتماعی B2B و B2C معرفی می کند ، همراه با مثالهای واقعی و استراتژی های اثبات شده که می توانید بلافاصله استفاده کنید.
بیاموزید که چگونه پروفایلهای خود را بهینه کنید ، محتوای غنی از SEO ایجاد و به اشتراک بگذارید ، میزان دسترسی خود را افزایش دهید ، با کاربران مورد هدف قرار گرفته تعامل داشته باشید و موارد دیگر.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
سئو در شبکه های اجتماعی وآنچه شما باید بدانید 00:01:09
رتبه بندی سئو و رسانه های اجتماعی:
فاکتورهای رتبه بندی سئو در گوگل 00:08:47
فاکتورهای رتبه بندی SEO در Bing 00:06:17
کانال های مربوط به رسانه های اجتماعی برای جستجوگرها:
کانال های اجتماعی B2B برای سئوی رسانه های اجتماعی (تجارت از طریق تجارت) 00:05:44
کانال های اجتماعی B2C برای سئو سایت در رسانه های اجتماعی (تجارت به مصرف کننده) 00:04:04
نکات قابل اجرا در مورد سئو رسانه های اجتماعی :
بهینه سازی حساب ها یا پروفایل های شبکه های اجتماعی 00:07:53
ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای بهینه شده اجتماعی 00:04:44
نکات قابل اجرا در مورد سئو رسانه های اجتماعی (پیشرفته):
افزایش دسترسی به پست های اجتماعی شما 00:07:08
یافتن و تعامل با کاربران مورد هدف قرار گرفته در رسانه های اجتماعی 00:04:45

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : فاکتورهای رتبه بندی SEO در Bing

اگرچه موتور جستجوی گوگل بیشترین کاربرد را در سراسر جهان دارد ، اما نمی توانیم دومین موتور جستجوی محبوب و پر سرعت را با نام" بینگ" فراموش کنیم. در سال 2018 یک شرکت تحقیقاتی به نام ایستاتیستا ( Statista) آماری را به طور عمومی در مورد استفاده کاربری از بینگ جمع کرده و به اشتراک گذاشت. اگر مثل من باشید ، برخی از این آمار ممکن است کاملاً شما را غافلگیر کنند. و دلیل اصلی اینکه چرا من اینها را با شما به اشتراک می گذارم این است که بتوانید درک کنید که بینگ زنده است ، شتاب دارد و به سرعت در حال رشد است. در اینجا چند آمار وجود دارد که توجه من را به خود جلب کرده است که باید با دقت بخوانید و بفهمید. موردی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که تعداد جستجوی ماهانه بینگ در سراسر جهان 12 میلیارد است. همانطور که گفتم ، اینها فقط چند آمار است و موارد دیگری نیز وجود دارد ، بنابراین امیدوارم که ما بینگ را جدی بگیریم و اونو به عنوان موتور جستجوی قانونی در سئوی شما و تلاشهای بازاریابی در سئوهای اجتماعی مختلف بشناسیم. بر خلاف گوگل ، یکی از کارهای شسته رفته ای که بینگ انجام داده است این است که از نظر فاکتورهای رتبه بندی موتور جستجوگر خود به طور خلاصه و صریح تشریح کرده است که به دنبال چیست و به چه چیزی اهمیت می دهد. در اینجا خط مشی سازندگان سایت بینگ را خواهیم دید در این وب سایت، شما می توانید تجزیه ای از محتوا، لینک ها، معاشرتها و حتی بیشتر، در باره آنچه بینگ به آن اهمیت می دهد را بیابید و اینکه چگونه موتور جستجوگرشان، صفحات را در هر جستجوی معین رتبه بندی میکنند با وجود اینکه شما می توانید لیست کلیه عوامل رتبه بندی که بینگ به صورت آنلاین اهمیت می دهد را بیابید ، من هشت عامل برتر رتبه بندی بینگ را بیان کرده که فکر می کنم شما باید آنها را با دقت مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید. بیایید عمیق تر به چهار مورد از این هشت عامل رتبه بندی بپردازیم. وقتی صحبت از محتوای با کیفیت بالا می شود ، بینگ همیشه به دنبال آن است و می خواهد محتوای با کیفیت خوب داشته باشد. شما با ارائه محتوای واضح ،مفصل و دسترسی راحت در وب سایت خود ،این امکان و به بینگ میدید که محتوای شما را در نتایج موتور جستجوی خودش نشان می دهد. در رابطه با لینک ها، لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند به بینگ کمک می کنند تا صفحات جدید را در سایت شما کشف کنند. بینگ همچنین لینک ها را به عنوان نشونه ای از محبوبیت وب سایت می بیند. سایتی که به محتوای شما را لینک کرده، در اصل به بینگ می گوید که به محتوای شما اعتماد دارد و در نتیجه ، بینگ در رتبه بندی به لینکهایی پاداش می دهد که به صورت طبیعی رشد کرده اند ، استفاده از کلمات کلیدی به روشی مناسب ، استراتژی خوبی است که در آن بینگ می تواند به شما پاداش بالایی دهد. اگر بخواهیم چند تا رو نام ببریم به عنوان مثال، استفاده از کلمات کلیدی هدفمند و مربوطه در ساختار آدرس سایت خود، کپی کردن قسمتی از متن ، داشتن لینک متنی و محتوا می تواند به نفع شما عمل کنند و به شما در رتبه بندی وب سایتتان کمک برسانند یک نمونه در اینجا مقاله لوسیچارت است که اخیراً نوشتم. همانطور که در آدرس می بینید ، من کلمه کلیدی لوسیچارت ( Lucidchart ) را دارم که به عنوان یک کلمه مرتبط اضافه شده و امیدوارم وقتی شخصی به جستجوی لوسیچارت در موتور جستجوی بینگ می پردازد، این کلمه در رتبه بندی بینگ قرار گیرد من آن را نیز در زیر تصویر و در عنوان مقاله اضافه کرده ، و نیز در کل مقاله پخش کرده ام وقتی صحبت از موارد اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی در بینگ مطرح می شود ، آنها به صراحت گفتند که تعامل اجتماعی اهمیت دارد. معنی این بدان معنی است که اگر محتوای شما دارای تعداد زیادی اشتراک ، لایک و بازنشر است ،بینگ به آنها توجه می کند. به گفته بینگ ، این سیگنال های مثبت می توانند تاثیری بر چگونگی رتبه بندی طبیعی شما در درازمدت داشته باشند. مثلا توییتی را که من در اینجا انجام داده ام در حال حاضر دارای 13 لایک است ، اما هر چه تعامل این توییت بیشتر شود، احتمال رتبه بندی بر اساس بینگ بالاتر میرود بنابراین ، اگر مجبورید ارزش و مقداری را که جستجوگرهای اجتماعی می تواند برای شما در بینگ ، مشابه گوگل به دست آورد ، طبقه بندی کنید ، من آنها را در دو دسته قرار می دهم. این دو ارزش مستقیم و غیرمستقیم خواهند بود. با توجه به ارزش مستقیم ، این امر می تواند ادعا ویا تاسیس حساب کاربری شخصی و تجاری در رسانه های اجتماعی را بکند که جایی که باعث ایجادخریدارن و بازدیدها بشود و این فقط آغاز است. شما باید مدام با فالوورها در ارتباط باشید و فعال باقی بمانید. از نظر ارزش غیرمستقیم ، تعامل اجتماعی باید سازگار و قابل پیش بینی باشد ، به طوری که بینگ شما را و نوع محتوایی که برای شما و مخاطبان شما مهم است را بشناسد. این امر همچنین شامل ارتباط با تاثیرگذاران از طریق رسانه های اجتماعی است. و نکته آخر اما مهم اینه که ، افزودن دکمه های برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی یا افزودن ابزارک ها به پست های وبلاگ شماست ، به طوری که هر زمان که مراجعان یا بازدید کنندگان محتوای شما را بخوانند ، انگیزه و تمایل داشته باشند که آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای یادآوری ، در اینجا هشت عامل رتبه بندی برتر که مورد بحث قراردادیم آورده شده است. من واقعا امیدوارم که شما به سادگی در هنگام ایجاد و اجرای استراتژی جستجوگرهای اجتماعی خود، بینگ را از دست نداده و یا فراموش نکنید. موفق باشید

عنوان: آموزش : سئو در رسانه های اجتماعی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Gabe Villamizar
مدت زمان: 56 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Gabe Villamizar درباره مدرس:
مشهد سئو