بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند کانال های رسانه های اجتماعی شما را زنده کند.
در واقع ، شما می توانید ده برابر دید پست های خود را ، چه در لینکدین، توییتر یا فیسبوک ، به دست آورید.
در این دوره ، گب ویلامیزار ، تاکتیک های قدرتمندی را برای افزایش رتبه جستجو در کانال های رسانه های اجتماعی B2B و B2C معرفی می کند ، همراه با مثالهای واقعی و استراتژی های اثبات شده که می توانید بلافاصله استفاده کنید.
بیاموزید که چگونه پروفایلهای خود را بهینه کنید ، محتوای غنی از SEO ایجاد و به اشتراک بگذارید ، میزان دسترسی خود را افزایش دهید ، با کاربران مورد هدف قرار گرفته تعامل داشته باشید و موارد دیگر.
برنامه درسی دوره
مقدمه: | |||
سئو در شبکه های اجتماعی وآنچه شما باید بدانید | 00:01:09 | ||
رتبه بندی سئو و رسانه های اجتماعی: | |||
فاکتورهای رتبه بندی سئو در گوگل | 00:08:47 | ||
فاکتورهای رتبه بندی SEO در Bing | 00:06:17 | ||
کانال های مربوط به رسانه های اجتماعی برای جستجوگرها: | |||
کانال های اجتماعی B2B برای سئوی رسانه های اجتماعی (تجارت از طریق تجارت) | 00:05:44 | ||
کانال های اجتماعی B2C برای سئو سایت در رسانه های اجتماعی (تجارت به مصرف کننده) | 00:04:04 | ||
نکات قابل اجرا در مورد سئو رسانه های اجتماعی : | |||
بهینه سازی حساب ها یا پروفایل های شبکه های اجتماعی | 00:07:53 | ||
ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای بهینه شده اجتماعی | 00:04:44 | ||
نکات قابل اجرا در مورد سئو رسانه های اجتماعی (پیشرفته): | |||
افزایش دسترسی به پست های اجتماعی شما | 00:07:08 | ||
یافتن و تعامل با کاربران مورد هدف قرار گرفته در رسانه های اجتماعی | 00:04:45 |