آموزش تبدیل شدن از یک مدیر به رهبر سازمانی

رهبری مانند مدیریت، مهارتی است که میتواند آن را یاد بگیرید. در این دوره، مربی اجرایی، سارا کانادای، استراتژی های اثبات شده ای را به اشتراک میگذارد که به شما در تغییر ذهنیت تان از مدیر به رهبر کمک میکند. برای شروع، شما نحوه ی افزایش رشد شخصی تان را با تمرین خودآگاهی و هوش هیجانی یاد میدهد تا تبدیل به یک رهبر فکری شوید.
بعد نحوه ی توسعه ی دیدگاهتان از محلی به جهانی، خلاقیت با نگاه به چالش ها از دیدی متفاوت، بهبود مهارتهای تصمیم گیری تان، را یاد خواهید گرفت. در نهایت، نحوه ی توسعه ی تیم را یاد خواهید گرفت: استعدادهای اصلی را جذب می کنید، تیم تان را تشویق به حمایت می کنید، و تاکتیک های برای ایجاد و ساخت روابط هدفدار کشف می کنید. هر فصل از این دوره شامل داستانهای مربیگری است که به شما نحوه ی استفاده از این مفاهیم را در دنیای واقعی نشان میدهد.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
خوش آمدید 00:01:43
تغییر از مدیر به رهبر 00:02:56
افزایش رشد شخصی تان :
افزایش خودآگاهی 00:04:58
افزایش هوش هیجانی 00:04:23
توسعه حضور اجرایی تان 00:04:22
تبدیل شدن به یک رهبری فکری 00:04:43
داستان مربیگری: جولی 00:03:55
توسعه ی دیدگاهتان :
نحوه ی توسعه ی دامنه ی استراتژیک تان 00:04:09
خلاق بودن را یاد بگیرید 00:04:46
تصمیم گیری تان را بهبود ببخشید 00:04:04
داستان مربیگری: باب 00:03:02
تعهد به افراد و روابط :
شکوفا شدن استعدادها 00:04:35
توسعه ی شرایط برای موفقیت تیم 00:05:05
ساخت روابط هدفدار 00:03:46
داستان مربیگری: کارل 00:03:51
نتیجه گیری :
مراحل بعد 00:01:17
درس 1 : خوش آمدید

بیزینس کارت تون ممکنه اینو نشون بده که شما یه مدیر هستین. اما، آیا یه رهبرِ خوب هستین؟ اینا یکی نیستن. تاثیرِ متفاوت، نتایجِ متفاوت. من سارا کانادای هستم. به عنوان یه مدیرِ اجرایی سابق، سخنران اصلی، و نویسنده، چندین دهه رو صرفِ رهبری و انگیزه بخشیدن به افرادی مثلِ شما کردم، تا مهارت های رهبری که موفقیت تون رو تسریع میکنه، باهم ترکیب کنید. در این دوره، ما استراتژی های ثابت شده ای رو کشف می کنیم که میتونید برای تغییر از مدیر به رهبر ازشون استفاده کنید. تا مجموعه مهارت های جدید و عادات رو که شما رو به عنوان یک رهبر واقعی قرار میده، باهم ترکیب کنید. و اگه این استراتژی ها رو ترکیب کنید، آماده ی پذیرفتنِ مسئولیت های بزرگتر خواهید شد، تا از عهده ی چالشهای قرن 21م بربیاین، تا استعدادها رو کشف کنید. شما آماده ی تاثیرگذاری بیشتر خواهید شد. در طول این دوره، شما راه هایی رو برای افزایشِ رشدِ شخصی تون، افزایش حضور اجرایی و هوش هیجانی کشف خواهید کرد. شما مزایای توسعه ی دیدگاه تون، اتخاذ محدوده ی استراتژیک و افزایش سطح تصمیم گیری خودتون رو خواهید دید. در نهایت، نحوه ی بهبودِ کیفیتِ رابطه تون با افرادِ دیگه، و نحوه ی توسعه ی رهبرانِ آینده و ایجادِ شرایط مناسب برای موفقیتِ تیم رو کشف خواهید کرد. اگه اصولِ این دوره رو یاد بگیرید و ازشون استفاده کنید، من مطمئنم شما شروع به تغییرِ مسیر حرفه ای تون خواهید کرد. تغییرِ جهت از مدیر به رهبر، تحولِ هیجان انگیزی ست. بیاین شروع کنیم.

عنوان: آموزش تبدیل شدن از یک مدیر به رهبر سازمانی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Sara Canaday
مدت زمان: 62 دقیقه
قیمت: 45,000 تومان
Sara Canaday درباره مدرس:

سارا کانادای، کارشناس توسعه، سخنران و نویسنده ی توسعه رهبری است.وی به شرکتها کمک می کند تا رهبران موفق تر و تاثیرگذارتری داشته باشند. سارا 15 سال سابقه کار در شرکت دارد، هدیه ای بی نظیر برای ارتباط با مخاطبان و اطمینان از راه انداختن راهبردهای عملی برای تغییر مهارت های رهبری، بهبود روابط تجاری و تقویت عملکرد دارد.

سابقه ی کاری او بیش از 20سال است، کارهای اجرایی او عبارتند از: فروش، عملیات، انجام توسعه سازمانی با.Texas Mutual و USAA

سارا پس از تشکیل شرکت خود، تخصص خود را در توسعه رهبری، مدیریت اجرایی، نام تجاری و هوش هیجانی به اشتراک گذاشت. دیدگاه او باعث شده است که صدها تیم و افراد مختلف در سراسر کشور تغییرات استراتژیک ایجاد کنند.سارا عضو انجمن ملی سخنرانان جهانی و مربی اجرایی مرکز رهبری خلاق یاCCL است

او در مجموعه (CCL) از ابزار بازخورد360درجه استفاده کرده است و از طریق چند سیستم، ارزیابی هوش هیجانی یا EQ i 2.0  را انجام می دهد.

سارا در تعدادی از مجلات و برنامه های تلویزیونی به شهرت رسیده است که مهمترین آنها

Leadership-Wired, Forbes, The Huffington Post, Psychology Today, CNBC,

و انجمن مدیریت است.

سارا، نویسنده ی کتاب پرطرفدار در زمینه ی کسب و کار است، عنوان این کتاب:

You ‑ According to Them:کشف نقاط ضعفی که بر شهرت و حرفه ی شما تاثیر می گذارند.

مشهد سئو