• 1 - خوش آمدید
  • 2 - نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی
  • 3 - ارزیابی زنجیره ارزش
  • 4 - ارزیابی کمی و کیفی
  • 5 - ارزیابی محصولات و خدمات
  • 6 - ایجاد ارزیابی خودتان
  • 7 - مطلق، نسبت،روند و تفاوت
  • 8 - ابزارهای اندازه گیری
  • 9 - عملکرد تحقیق و توسعه
  • 10 - عملکرد توسعه محصول
  • 11 - ساخت و تحویل محصولتان
  • 12 - عملکرد خرید
  • 13 - عملکرد تدارکات ورودی
  • 14 - عملکرد عملیات ساخت
  • 15 - عملکرد تدارکات خروجی
  • 16 - عملکرد تحویل خدمات
  • 17 - عملکرد کیفیت
  • 18 - عملکرد بازاریابی
  • 19 - عملکرد فروش
  • 20 - عملکرد مدیریت حساب
  • 21 - عملکرد قیمت گذاری
  • 22 - عملکرد حمایت از مشتری
  • 23 - عملکرد سرویس و اصلاح
  • 24 - عملکرد مدیریت اجرایی
  • 25 - عملکرد برنامه ریزی استراتژیک
  • 26 - عملکرد امور مالی
  • 27 - عملکرد قانونی
  • 28 - عملکرد امکانات
  • 29 - عملکرد منابع انسانی
  • 30 - ایجاد گزارش و داشبورها
  • 31 - فرایند ارزیابی و تمرین ها
  • 32 - مراحل بعد

آموزش اندازه گیری عملکرد تیم

تمرکز روی معیارها، راهی برای رسیدن به نتایج کسب وکار مطلوب است. اما تعیین این که کدام معیارها در واقع اهمیت دارند، دشوار است. در این دوره یاد میگیرید که چطور تیم ارزیابی عمل می کند، چرا سنجش عملکرد مفید است، چطور ارزیابی کنید و چطور آن را در عملکرد خاص در زنجیره ارزش اعمال کنید. مایک فیگلیولو، رویکردی برای تفکر در مورد اجرای ارزیابی دارد و انواع مختلف گزارش دهی را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، او نمونه هایی از معیارهای کلیدی را ارایه می دهد که می توانید برای ارزیابی عملکرد کسب وکار از جمله فروش، عملیات، امور مالی، و همه ی عملکردهای اصلی پشتیبانی استفاده کنید.
سرفصل ها شامل:
اهداف اصلی اندازه گیری را لیست کنید

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوش آمدید 00:01:20
نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی 00:01:17
درک ارزیابی:
ارزیابی زنجیره ارزش 00:02:12
ارزیابی کمی و کیفی 00:02:13
ارزیابی محصولات و خدمات 00:02:02
ایجاد ارزیابی خودتان 00:02:37
مطلق، نسبت،روند و تفاوت 00:02:20
ابزارهای اندازه گیری 00:03:25
تولید محصول خودتان:
عملکرد تحقیق و توسعه 00:02:20
عملکرد توسعه محصول 00:01:26
ساخت و تحویل محصولتان 00:02:42
عملکرد خرید 00:02:42
عملکرد تدارکات ورودی 00:02:49
عملکرد عملیات ساخت 00:01:16
عملکرد تدارکات خروجی 00:04:19
عملکرد تحویل خدمات 00:02:04
عملکرد کیفیت 00:03:07
بازاریابی و فروش محصولتان:
عملکرد بازاریابی 00:06:30
عملکرد فروش 00:02:43
عملکرد مدیریت حساب 00:03:07
عملکرد قیمت گذاری 00:03:44
پشتیبانی و سرویس محصول شما:
عملکرد حمایت از مشتری 00:02:43
عملکرد سرویس و اصلاح 00:03:16
مدیریت تولید شرکت:
عملکرد مدیریت اجرایی 00:02:37
عملکرد برنامه ریزی استراتژیک 00:02:54
عملکرد امور مالی 00:02:39
عملکرد قانونی 00:02:35
عملکرد امکانات 00:03:26
عملکرد منابع انسانی 00:03:06
ارزیابی نتایج:
ایجاد گزارش و داشبورها 00:02:36
فرایند ارزیابی و تمرین ها 00:03:24
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:01:21

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : ارزیابی محصولات و خدمات

چه کسب وکار شما، محصول یا خدمات تون رو به فروش برسونه، شما هنوز هم می تونید محرک های عملکرد اصلی رو ارزیابی کنید. در حالی که ارزیابی محصولات آسون تره، با توجه به اینکه می تونید به طور فیزیکی موارد رو بشمارید، معیارهایی وجود داره که شرکت های خدماتی می تونن از اونا استفاده کنن. برای جمع آوری داده ها برای این اقداماتِ خدماتی تلاش بیشتری استفاده میشه. برای محصولات، روی حرکت آیتم ها از طریق زنجیره ارزش تمرکز کنید. از مواد خام گرفته تا حملِ محصول نهایی، اینا مراحلِ مجزا برای تبدیلِ مواد خام به محصولی در دستانِ مشتری هستن. رویکردِ زنجیره ی ارزشها یه راهِ ساده درباره ی فکرکردن به ارزیابی ست. برای خدمات، شما هنوز یه زنجیره ارزش دارید. این فقط مفهومی، خواهد بود. مثلا، من یه شرکتِ خدماتی تاسیس کردم. ما آموزشهایی دریافت کردیم. ورودی های ما، ایده ها و دارایی های عقلانی هستن. با ارزیابی اون، من حس می کنم که چقدر محصول باید بفروشیم. اولین گامِ ما ایجادِ یک دوره آموزشی ست.با ارزیابی اون، میفهمم که چقدر طول میکشه تا ایده رو به چیزی تبدیل کنیم که میتونیم به افراد ارائه بدیم. لُجستیک های خروجی مون، تحویلِ خدمات در کلاسِ درسه. این ارزیابی به من کمک می کنه تا درک کنم که ما چقدر برای مشتریانمون کار می کنیم. مراحلِ خدمات مون، روشهای مربیگریِ درحالِ پیشرفتیه که ما آموزش میدیم. این ارزیابی به من کمک کرد که بدونم چطور بعد از تدریس یک کلاس، کمک بیشتری به مشتریانم کنم. ما هنوز می تونیم هر یک از این مراحلِ زنجیره ارزش رو زمانی که اونا رو به طور واضح تعریف می کنیم، ارزیابی کنیم. اگر یک کسب وکار خدماتی دارید، تعریف کنید که در هر مرحله از زنجیره ارزش چه چیزی قرار داره، قبل از اینکه سنجش هایی رو تعریف کنید که ازشون استفاده خواهید کرد. زمانی که یک محصول یا یک سرویس دارید، بدونِ توجه به اینکه کدوم مورد رو میخواین ارزیابی کنید، این رویکردِ زنجیره ارزش در هر مرحله به شما کمک خواهد کرد تا معیارهای حیاتی کسب وکارتون رو درک کنید.

عنوان: آموزش اندازه گیری عملکرد تیم
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Mike Figliuolo
مدت زمان: 87 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Mike Figliuolo درباره مدرس:

Mike Figliuolo: مايک فليلوو
Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: “رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند” (www.onepieceofpaper.com)، “سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند” (www.leadinsidethebox.com) و “قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن” (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشهد سئو