• 1 - خوش آمدید
  • 2 - نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی
  • 3 - ارزیابی زنجیره ارزش
  • 4 - ارزیابی کمی و کیفی
  • 5 - ارزیابی محصولات و خدمات
  • 6 - ایجاد ارزیابی خودتان
  • 7 - مطلق، نسبت،روند و تفاوت
  • 8 - ابزارهای اندازه گیری
  • 9 - عملکرد تحقیق و توسعه
  • 10 - عملکرد توسعه محصول
  • 11 - ساخت و تحویل محصولتان
  • 12 - عملکرد خرید
  • 13 - عملکرد تدارکات ورودی
  • 14 - عملکرد عملیات ساخت
  • 15 - عملکرد تدارکات خروجی
  • 16 - عملکرد تحویل خدمات
  • 17 - عملکرد کیفیت
  • 18 - عملکرد بازاریابی
  • 19 - عملکرد فروش
  • 20 - عملکرد مدیریت حساب
  • 21 - عملکرد قیمت گذاری
  • 22 - عملکرد حمایت از مشتری
  • 23 - عملکرد سرویس و اصلاح
  • 24 - عملکرد مدیریت اجرایی
  • 25 - عملکرد برنامه ریزی استراتژیک
  • 26 - عملکرد امور مالی
  • 27 - عملکرد قانونی
  • 28 - عملکرد امکانات
  • 29 - عملکرد منابع انسانی
  • 30 - ایجاد گزارش و داشبورها
  • 31 - فرایند ارزیابی و تمرین ها
  • 32 - مراحل بعد

آموزش اندازه گیری عملکرد تیم

تمرکز روی معیارها، راهی برای رسیدن به نتایج کسب وکار مطلوب است. اما تعیین این که کدام معیارها در واقع اهمیت دارند، دشوار است. در این دوره یاد میگیرید که چطور تیم ارزیابی عمل می کند، چرا سنجش عملکرد مفید است، چطور ارزیابی کنید و چطور آن را در عملکرد خاص در زنجیره ارزش اعمال کنید. مایک فیگلیولو، رویکردی برای تفکر در مورد اجرای ارزیابی دارد و انواع مختلف گزارش دهی را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، او نمونه هایی از معیارهای کلیدی را ارایه می دهد که می توانید برای ارزیابی عملکرد کسب وکار از جمله فروش، عملیات، امور مالی، و همه ی عملکردهای اصلی پشتیبانی استفاده کنید.
سرفصل ها شامل:
اهداف اصلی اندازه گیری را لیست کنید

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوش آمدید 00:01:20
نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی 00:01:17
درک ارزیابی:
ارزیابی زنجیره ارزش 00:02:12
ارزیابی کمی و کیفی 00:02:13
ارزیابی محصولات و خدمات 00:02:02
ایجاد ارزیابی خودتان 00:02:37
مطلق، نسبت،روند و تفاوت 00:02:20
ابزارهای اندازه گیری 00:03:25
تولید محصول خودتان:
عملکرد تحقیق و توسعه 00:02:20
عملکرد توسعه محصول 00:01:26
ساخت و تحویل محصولتان 00:02:42
عملکرد خرید 00:02:42
عملکرد تدارکات ورودی 00:02:49
عملکرد عملیات ساخت 00:01:16
عملکرد تدارکات خروجی 00:04:19
عملکرد تحویل خدمات 00:02:04
عملکرد کیفیت 00:03:07
بازاریابی و فروش محصولتان:
عملکرد بازاریابی 00:06:30
عملکرد فروش 00:02:43
عملکرد مدیریت حساب 00:03:07
عملکرد قیمت گذاری 00:03:44
پشتیبانی و سرویس محصول شما:
عملکرد حمایت از مشتری 00:02:43
عملکرد سرویس و اصلاح 00:03:16
مدیریت تولید شرکت:
عملکرد مدیریت اجرایی 00:02:37
عملکرد برنامه ریزی استراتژیک 00:02:54
عملکرد امور مالی 00:02:39
عملکرد قانونی 00:02:35
عملکرد امکانات 00:03:26
عملکرد منابع انسانی 00:03:06
ارزیابی نتایج:
ایجاد گزارش و داشبورها 00:02:36
فرایند ارزیابی و تمرین ها 00:03:24
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:01:21

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : ارزیابی کمی و کیفی

برخی از معیارهای برای قرار دادن اعداد، درآمد، سطوح موجودی، و حفظ مشتری بسیار ساده هستن. بدونید که این اقداماتِ کمّی برای درکِ کسب و کارتون ضروریه. هم چنین شما باید جنبه های کّمی از کسب وکار تون رو برای تعامل با مشتری و رضایت مشتری ارزیابی کنید. صرف نظر از ارزیابی، شما باید به پنج سوال در مورد اون پاسخ بدین. هدف از ارزیابی چیه؟ اهمیت این معیار رو بدونید و اون چیزی رو که در کسب وکارتون براساس اعداد اندازه گیری می کنید، تغییر بدین. از کدوم منابعِ اطلاعاتی استفاده خواهید کرد؟ منابع مختلف اطلاعات میتونه نتایج متفاوتی ایجاد کنه. چطور معیار رو محاسبه می کنید؟ یک فرمول، به خصوص برای مقیاس های پیچیده تعریف کنید. چند وقت یک بار ارزیابی خواهید کرد؟ ارزیابی نیاز به تلاش داره. موثر باشید و تنها در حدِ نیاز ارزیابی کنید. در نهایت چه فردی این ارزیابی رو بررسی خواهد کرد؟ سهامدارانی که میخوان گزارشها رو دریافت کنن، مشخص کنید. برای مقیاس های کیفی، روش جمع آوری داده ها خیلی مهمه. هر جا که میشه از روشِ ساده و استاندارد استفاده کنید. ثبات در طولِ زمان اهمیت داره بنابراین شما می تونید داده های واقعی بدست بیارید. در مورد اقداماتی که در پیش رو دارید فکر کنید تا به طور مرتب اونا رو تغییر ندین و اطلاعاتی که در حال حاضر جمع آوری کردین رو نادیده بگیرید. شرکتم کلاسِ آموزشی برگزار کرد. ما14سوالِ کیفیِ مشابه از 13سالِ گذشته پرسیدیم. بدونِ توجه به کلاس، مربی آموزش میده، یا اینکه کدوم مشتری رو آموزش میدیم، اینا از 14سوالِ مشابه هستن. با استفاده از داده های روند، با مقایسه مربیان در طول زمان، می تونم به دوره ای نگاه کنم که فقط دیروز به اونا یاد داده بودم و می دیدم چطور در مقابل چیزی که در سال گذشته یا حتی دهه پیش تدریس کردم، قرار میگیره. چیزی که منو قادر به انجامِ این کار میکنه یه حسِ واقعی ست که این ثبات، داده هایی برای تجیزه و تحلیل به من میده. همینطور که در مورد معیارهای سازمان تون فکر می کنید، درباره هر دو نوع کمّی و کیفی فکر کنید و این پنج سوال رو در هر چیزی که میخواین ارزیابیش کنین، اعمال کنید.

عنوان: آموزش اندازه گیری عملکرد تیم
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Mike Figliuolo
مدت زمان: 87 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Mike Figliuolo درباره مدرس:

Mike Figliuolo: مايک فليلوو
Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: “رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند” (www.onepieceofpaper.com)، “سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند” (www.leadinsidethebox.com) و “قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن” (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشهد سئو