• 1 - خوش آمدید
  • 2 - نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی
  • 3 - ارزیابی زنجیره ارزش
  • 4 - ارزیابی کمی و کیفی
  • 5 - ارزیابی محصولات و خدمات
  • 6 - ایجاد ارزیابی خودتان
  • 7 - مطلق، نسبت،روند و تفاوت
  • 8 - ابزارهای اندازه گیری
  • 9 - عملکرد تحقیق و توسعه
  • 10 - عملکرد توسعه محصول
  • 11 - ساخت و تحویل محصولتان
  • 12 - عملکرد خرید
  • 13 - عملکرد تدارکات ورودی
  • 14 - عملکرد عملیات ساخت
  • 15 - عملکرد تدارکات خروجی
  • 16 - عملکرد تحویل خدمات
  • 17 - عملکرد کیفیت
  • 18 - عملکرد بازاریابی
  • 19 - عملکرد فروش
  • 20 - عملکرد مدیریت حساب
  • 21 - عملکرد قیمت گذاری
  • 22 - عملکرد حمایت از مشتری
  • 23 - عملکرد سرویس و اصلاح
  • 24 - عملکرد مدیریت اجرایی
  • 25 - عملکرد برنامه ریزی استراتژیک
  • 26 - عملکرد امور مالی
  • 27 - عملکرد قانونی
  • 28 - عملکرد امکانات
  • 29 - عملکرد منابع انسانی
  • 30 - ایجاد گزارش و داشبورها
  • 31 - فرایند ارزیابی و تمرین ها
  • 32 - مراحل بعد

آموزش اندازه گیری عملکرد تیم

تمرکز روی معیارها، راهی برای رسیدن به نتایج کسب وکار مطلوب است. اما تعیین این که کدام معیارها در واقع اهمیت دارند، دشوار است. در این دوره یاد میگیرید که چطور تیم ارزیابی عمل می کند، چرا سنجش عملکرد مفید است، چطور ارزیابی کنید و چطور آن را در عملکرد خاص در زنجیره ارزش اعمال کنید. مایک فیگلیولو، رویکردی برای تفکر در مورد اجرای ارزیابی دارد و انواع مختلف گزارش دهی را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، او نمونه هایی از معیارهای کلیدی را ارایه می دهد که می توانید برای ارزیابی عملکرد کسب وکار از جمله فروش، عملیات، امور مالی، و همه ی عملکردهای اصلی پشتیبانی استفاده کنید.
سرفصل ها شامل:
اهداف اصلی اندازه گیری را لیست کنید

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوش آمدید 00:01:20
نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی 00:01:17
درک ارزیابی:
ارزیابی زنجیره ارزش 00:02:12
ارزیابی کمی و کیفی 00:02:13
ارزیابی محصولات و خدمات 00:02:02
ایجاد ارزیابی خودتان 00:02:37
مطلق، نسبت،روند و تفاوت 00:02:20
ابزارهای اندازه گیری 00:03:25
تولید محصول خودتان:
عملکرد تحقیق و توسعه 00:02:20
عملکرد توسعه محصول 00:01:26
ساخت و تحویل محصولتان 00:02:42
عملکرد خرید 00:02:42
عملکرد تدارکات ورودی 00:02:49
عملکرد عملیات ساخت 00:01:16
عملکرد تدارکات خروجی 00:04:19
عملکرد تحویل خدمات 00:02:04
عملکرد کیفیت 00:03:07
بازاریابی و فروش محصولتان:
عملکرد بازاریابی 00:06:30
عملکرد فروش 00:02:43
عملکرد مدیریت حساب 00:03:07
عملکرد قیمت گذاری 00:03:44
پشتیبانی و سرویس محصول شما:
عملکرد حمایت از مشتری 00:02:43
عملکرد سرویس و اصلاح 00:03:16
مدیریت تولید شرکت:
عملکرد مدیریت اجرایی 00:02:37
عملکرد برنامه ریزی استراتژیک 00:02:54
عملکرد امور مالی 00:02:39
عملکرد قانونی 00:02:35
عملکرد امکانات 00:03:26
عملکرد منابع انسانی 00:03:06
ارزیابی نتایج:
ایجاد گزارش و داشبورها 00:02:36
فرایند ارزیابی و تمرین ها 00:03:24
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:01:21

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی

اغلب گفته میشه که شما نمی تونید چیزی رو مدیریت کنید که نمیتونید ارزیابیش کنید. توانایی ارزیابی و نظارت بر معیارهای کلیدی، به شما تواناییِ تشخیص گرایش ها، اجتناب از ریسک، و ثبت فرصت ها رو میده. این دوره رویکردی برای انجامِ فعالیت های ارزیابی رو پوشش میده. همچنین نمونه هایی از معیارهای کلیدی مورد استفاده برای ارزیابی عملکرد کارکردی خاص مثل فروش، عملیات، و امور مالی رو پوشش میده. اینکه چه چیزی باعث ایجادِ عملکرد میشه رو درک کنید و مهم ترین معیارها رو در نظر بگیرید که به شما کمک می کنه تا روی چیزی که مهمتره تمرکز کنید. ارزیابی، یک ورودی مهم در فرآیندِ تنظیمِ هدفه. در دوره ی تنظیمِ هدفم، من ارتباطِ بینِ ارزیابی و تنظیمِ هدف رو پوشش دادم. من این دوره رو برای بررسی اصول کلی ایجاد کردم، و بعد هر فصل رو برای هر عملکردِ اصلی در زنجیره ارزش ایجاد کردم. اگر یک یا چند مورد از این عملکردها رو مدیریت کنید، می تونید مستقیم سراغِ اون فصل برین. هدفم اینه که بهتون کمک کنم درک کنید که ارزیابی چطور کار میکنه، چرا و چطور اون کار رو انجام بدین، و چطور اونو در توابع خاص زنجیره ارزش اِعمال کنید.

عنوان: آموزش اندازه گیری عملکرد تیم
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Mike Figliuolo
مدت زمان: 87 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Mike Figliuolo درباره مدرس:

Mike Figliuolo: مايک فليلوو
Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: “رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند” (www.onepieceofpaper.com)، “سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند” (www.leadinsidethebox.com) و “قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن” (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشهد سئو