• 1 - خوش آمدید
  • 2 - نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی
  • 3 - ارزیابی زنجیره ارزش
  • 4 - ارزیابی کمی و کیفی
  • 5 - ارزیابی محصولات و خدمات
  • 6 - ایجاد ارزیابی خودتان
  • 7 - مطلق، نسبت،روند و تفاوت
  • 8 - ابزارهای اندازه گیری
  • 9 - عملکرد تحقیق و توسعه
  • 10 - عملکرد توسعه محصول
  • 11 - ساخت و تحویل محصولتان
  • 12 - عملکرد خرید
  • 13 - عملکرد تدارکات ورودی
  • 14 - عملکرد عملیات ساخت
  • 15 - عملکرد تدارکات خروجی
  • 16 - عملکرد تحویل خدمات
  • 17 - عملکرد کیفیت
  • 18 - عملکرد بازاریابی
  • 19 - عملکرد فروش
  • 20 - عملکرد مدیریت حساب
  • 21 - عملکرد قیمت گذاری
  • 22 - عملکرد حمایت از مشتری
  • 23 - عملکرد سرویس و اصلاح
  • 24 - عملکرد مدیریت اجرایی
  • 25 - عملکرد برنامه ریزی استراتژیک
  • 26 - عملکرد امور مالی
  • 27 - عملکرد قانونی
  • 28 - عملکرد امکانات
  • 29 - عملکرد منابع انسانی
  • 30 - ایجاد گزارش و داشبورها
  • 31 - فرایند ارزیابی و تمرین ها
  • 32 - مراحل بعد
49000 تومان – خرید

آموزش اندازه گیری عملکرد تیم

تمرکز روی معیارها، راهی برای رسیدن به نتایج کسب وکار مطلوب است. اما تعیین این که کدام معیارها در واقع اهمیت دارند، دشوار است. در این دوره یاد میگیرید که چطور تیم ارزیابی عمل می کند، چرا سنجش عملکرد مفید است، چطور ارزیابی کنید و چطور آن را در عملکرد خاص در زنجیره ارزش اعمال کنید. مایک فیگلیولو، رویکردی برای تفکر در مورد اجرای ارزیابی دارد و انواع مختلف گزارش دهی را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، او نمونه هایی از معیارهای کلیدی را ارایه می دهد که می توانید برای ارزیابی عملکرد کسب وکار از جمله فروش، عملیات، امور مالی، و همه ی عملکردهای اصلی پشتیبانی استفاده کنید.
سرفصل ها شامل:
اهداف اصلی اندازه گیری را لیست کنید

برنامه درسی دوره

مقدمه:
خوش آمدید00:01:20
نحوه ی فکر کردن درباره ی ارزیابی00:01:17
درک ارزیابی:
ارزیابی زنجیره ارزش00:02:12
ارزیابی کمی و کیفی00:02:13
ارزیابی محصولات و خدمات00:02:02
ایجاد ارزیابی خودتان00:02:37
مطلق، نسبت،روند و تفاوت00:02:20
ابزارهای اندازه گیری00:03:25
تولید محصول خودتان:
عملکرد تحقیق و توسعه00:02:20
عملکرد توسعه محصول00:01:26
ساخت و تحویل محصولتان00:02:42
عملکرد خرید00:02:42
عملکرد تدارکات ورودی00:02:49
عملکرد عملیات ساخت00:01:16
عملکرد تدارکات خروجی00:04:19
عملکرد تحویل خدمات00:02:04
عملکرد کیفیت00:03:07
بازاریابی و فروش محصولتان:
عملکرد بازاریابی00:06:30
عملکرد فروش00:02:43
عملکرد مدیریت حساب00:03:07
عملکرد قیمت گذاری00:03:44
پشتیبانی و سرویس محصول شما:
عملکرد حمایت از مشتری00:02:43
عملکرد سرویس و اصلاح00:03:16
مدیریت تولید شرکت:
عملکرد مدیریت اجرایی00:02:37
عملکرد برنامه ریزی استراتژیک00:02:54
عملکرد امور مالی00:02:39
عملکرد قانونی00:02:35
عملکرد امکانات00:03:26
عملکرد منابع انسانی00:03:06
ارزیابی نتایج:
ایجاد گزارش و داشبورها00:02:36
فرایند ارزیابی و تمرین ها00:03:24
نتیجه گیری:
مراحل بعد00:01:21
49000 تومان – خرید

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : خوش آمدید

آیا با نگاه به معیارها و گزارشها، احساسِ سردرگمی می کنید؟ آیا مطمئن نیستین که کدوم معیارها بیشتر اهمیت دارن و چرا؟ آیا تا حالا تیمی رو بررسی کردین و متعجب بودین که کدوم معیارها مهمترن؟ من مایک فیگلیولو هستم، مدیرعاملِ ، و در طولِ سالها با معیارهای زیادی از درآمد گرفته thoughtLEADERS تا هزینه، و از برنامه های استراتژیک گرفته تا پروژه های تاکتیکیِ ، برخورد کردم. من با چالش های مشابهی مواجه شدم که ممکنه تجربه کرده باشین، نیاز به کاهشِ درهم ریختگی و تمرکز بر روی معیارهایی ست که نتایج کسب وکار رو ایجاد می کنن. در این دوره، ما میگیم که چطور به ارزیابی ها با استفاده از سنجشهای کمی و کیفی، انواعِ مختلفِ گزارش دهی و فرایندها و تمرینهای خوبِ ارزیابی فکر کنید. ما از رویکردهای ارزشی جهتِ کشفِ معیارها برای تمامِ اقداماتِ مختلف استفاده خواهیم کرد. این اقدامات، شاملِ فروش، عملکرد، منابع انسانی و غیره ست. چه یه کسب و کارِ محصول محور یا خدمات محور داشته باشین، ابزارها در این دوره موردِاستفاده تون قرار میگیرن. من برای به اشتراک گذاشتنِ این تکنیک ها هیجان زدم. امیدوارم که اونا بهتون کمک کنن که روی زمانهای محدود درباره ی معیارهایی که واقعا اهمیت دارن، تمرکز داشته باشین. بیاین به سراغ شون بریم.

عنوان:آموزش اندازه گیری عملکرد تیم
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Mike Figliuolo
مدت زمان:87 دقیقه
قیمت:49,000 تومان
49000 تومان – خرید
Mike Figliuolo درباره مدرس:

Mike Figliuolo: مايک فليلوو
Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: “رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند” (www.onepieceofpaper.com)، “سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند” (www.leadinsidethebox.com) و “قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن” (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

دانلود اپلیکیشن

تمام ویدئو ها ، رایگان و دسته بندی شده در گوشی شما ! دانلود مستقیم