آموزش اصول بازاریابی محصول

اگر محصولی مطابق با خواسته ها و نیازهای مشتریان شما نیست ، در نتیجه حتی هوشمندانه ترین تبلیغات و پست های وبلاگ نیز نمی توانند به شما کمک کنند.
بازاریابی محصول – مجموع تمام تلاش های لازم برای تحقیق ، ارسال پیام ، موقعیت ، تبلیغ و پشتیبانی از یک محصول – مربوط به اطمینان از ایجاد و راه اندازی کالای مهم است.
در این دوره ، برد باتسول، با بازگرداندن مبانی بازاریابی محصول ، توضیح می دهد که در واقع چه چیزی را شامل می شود و چگونه می تواند در آن برتر باشد.
در مورد مراحل مختلف چرخه عمر محصول – از زمان راه اندازی تا زوال – و اینکه در بازاریابی محصول در هر مرحله باید بر چه مواردی تمرکز کنید ، آشنا میشوید.
مراحل لازم برای دستیابی به تناسب بازار محصول را کاوش کنید ، بهترین شیوه های ارسال پیام را بررسی کنید ، ببینید چگونه از لین کانوس ( بوم ناب) برای مدیریت کارآمد بازاریابی محصول خود استفاده کنید و موارد دیگر.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد
مرحله ای را که بهتر است بیشترین هزینه را برای بازاریابی صرف کنید مشخص کنید.
سوالی را که باید مرتباً در مرحله توسعه در نظر داشته باشید به یاد بیاورید
بشناسید که چرا ممکن است استراتژی خوب برای شرکتی باشد که یک محصول جدید ی را دوباره تولید کند.
تشخیص دهید که رقبای درجه یک می توانند سهم بازار شما را به خطر بیندازند.
توضیح دهید که ارزش پیشنهادی محصول را در کجای سند هم ترازی گروه قرار دهید

برنامه درسی دوره

مقدمه :
درک آنچه مشتری می خواهد 00:01:27
بازاریابی محصول چیست 00:03:46
مدیر محصول در مقابل بازاریابی محصول 00:02:30
چرخه عمر محصول:
چرخه عمر محصول 00:03:25
چرخه عمر پذیرش فناوری 00:02:44
مرحله توسعه 00:04:01
مرحله ی مقدمه 00:03:59
مرحله ی رشد 00:04:26
مرحله بلوغ 00:04:13
مرحله کاهش 00:03:58
محصول مناسب بازار:
بازار مناسب است 00:03:58
ایجاد پیشنهاد باارزش 00:03:38
تعریف مشتری مورد هدف قرار گرفته 00:04:28
پیام رسانی 00:03:36
پرداختن به یرنامه بازار:
ایجاد یک بوم ناب 00:02:59
هم ترازی تیم 00:03:57
معیارهای بازاریابی محصول 00:02:53
نتیجه گیری :
مراحل بعد 00:03:54
هوش رقابتی 00:02:19

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : چرخه عمر پذیرش فناوری

همونجور که یه محصول در مسیر چرخه زندگی خودش پیش میره٬ مشتری های متفاوتی رو جذوب خودش میکنه. نوع مشتری هایی که یه محصول رو در مراحل اولیه میخرن با کسایی که محصول رو در مراحل دیگه میخرن متفاوته. این مدل چرخه عمر پذیرش فناوری نامیده میشه و سازگاری یا پذیرش یه محصول جدید رو که با رفتارهای جمعیتی٬ روانشناختی یا گروههای سازگارِ تعریف شده توصیف میکنه.این قسمت خیلی مهمه چون به شما اجازه میده با توجه به نیازهای مشتری هاتون عمل کنین کو در نهایت نتایج بازاریابیِ محصولِ بهتری رو برای شما به وجود میاره. بیاین با هم یه نگاهی بهش بندازیم. چرخه عمر پذیرش فناوری شبیه همون چرخه زندگی محصولمون به صورت منحنی زنگی شکله. این چرخه نوع گروههایی رو که از محصول شما در طول زمان استفاده میکنن در راستای چرخه زندگی محصول نشون میده. در مرحله معرفی شما نوجویان ها رو جذب میکنین که در مرحله بعدش پذیرندگان آغازین ٬ اکثریت پیشگام و اکثریت پیرو و بعد هم دیر پذیرانها قرار دارن. هر کدوم رو سریع براتون تعیف میکنم. نوجویانها اولین مشتری هایی هستن که یه محصول رو امتحان میکنن٬ اونا دوست دارن که ریسک کنن. پذیرندگان آغازین تمایل دارن که رهبرانی متفکر باشن اونا پول کافی دارن و معمولا افرادی با سطح تحصیلات بالا هستن. اکثریت پیشگام٬ از ریسک کردن متنفرن و معمولا حواسشون به خرج کردناشون هست و نظرات رهبران متفکر یا تاثیرگذاران رو دنبال میکنن و معمولا جوون تر هستن و البته بزرگترین گروه مصرف کننده هم هستن. اکثریت های ثانویه خیلی بدبین هستن و از ریسک کردن متنفرن. پول کمی دارن و سطح تحصیلاتشون پایین تره و دومین گروه بزرگ مصرف کننده ها هستن. و دیر پذیرانها آخرین گروهی هستن که با یه نوجویانی و محصول جدید سازگاری پیدا میکنن. دیر پذیرانها دوست ندارن به سنت ها پشت کنن و در بین قدیمی ترین سازگارها هستن٬ بیشتر با خانواده و دوستاشون در ارتباطن و اونان که این محصول رو بهشون پیشنهاد میدن. همونجوری که میبینین٬ کسایی که محصول شما رو مصرف میکنن از یه مرحله به مرحله دیگه تغییر میکنن. و همونجور که در مسیر چرخه زندگی محصول پیش میرین مشتری های متفاوتی رو جذب میکنین و به این معناست که لازمه که طوری عمل کنین که نیازهای این مشتری ها رو برآورده کنین. چرخه عمر پذیرش فناوری و چرخه زندگی محصول دوش به دوش هم عمل میکنن تا به شما کمک کنن بر روی تلاشها و فعالیت های بازاریابیتون تمرکز کنین.

عنوان: آموزش اصول بازاریابی محصول
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Brad Batesole
مدت زمان: 66 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brad Batesole درباره مدرس:

برد بتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. برد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشهد سئو