آموزش اصول بازاریابی محصول

اگر محصولی مطابق با خواسته ها و نیازهای مشتریان شما نیست ، در نتیجه حتی هوشمندانه ترین تبلیغات و پست های وبلاگ نیز نمی توانند به شما کمک کنند.
بازاریابی محصول – مجموع تمام تلاش های لازم برای تحقیق ، ارسال پیام ، موقعیت ، تبلیغ و پشتیبانی از یک محصول – مربوط به اطمینان از ایجاد و راه اندازی کالای مهم است.
در این دوره ، برد باتسول، با بازگرداندن مبانی بازاریابی محصول ، توضیح می دهد که در واقع چه چیزی را شامل می شود و چگونه می تواند در آن برتر باشد.
در مورد مراحل مختلف چرخه عمر محصول – از زمان راه اندازی تا زوال – و اینکه در بازاریابی محصول در هر مرحله باید بر چه مواردی تمرکز کنید ، آشنا میشوید.
مراحل لازم برای دستیابی به تناسب بازار محصول را کاوش کنید ، بهترین شیوه های ارسال پیام را بررسی کنید ، ببینید چگونه از لین کانوس ( بوم ناب) برای مدیریت کارآمد بازاریابی محصول خود استفاده کنید و موارد دیگر.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد
مرحله ای را که بهتر است بیشترین هزینه را برای بازاریابی صرف کنید مشخص کنید.
سوالی را که باید مرتباً در مرحله توسعه در نظر داشته باشید به یاد بیاورید
بشناسید که چرا ممکن است استراتژی خوب برای شرکتی باشد که یک محصول جدید ی را دوباره تولید کند.
تشخیص دهید که رقبای درجه یک می توانند سهم بازار شما را به خطر بیندازند.
توضیح دهید که ارزش پیشنهادی محصول را در کجای سند هم ترازی گروه قرار دهید

برنامه درسی دوره

مقدمه :
درک آنچه مشتری می خواهد 00:01:27
بازاریابی محصول چیست 00:03:46
مدیر محصول در مقابل بازاریابی محصول 00:02:30
چرخه عمر محصول:
چرخه عمر محصول 00:03:25
چرخه عمر پذیرش فناوری 00:02:44
مرحله توسعه 00:04:01
مرحله ی مقدمه 00:03:59
مرحله ی رشد 00:04:26
مرحله بلوغ 00:04:13
مرحله کاهش 00:03:58
محصول مناسب بازار:
بازار مناسب است 00:03:58
ایجاد پیشنهاد باارزش 00:03:38
تعریف مشتری مورد هدف قرار گرفته 00:04:28
پیام رسانی 00:03:36
پرداختن به یرنامه بازار:
ایجاد یک بوم ناب 00:02:59
هم ترازی تیم 00:03:57
معیارهای بازاریابی محصول 00:02:53
نتیجه گیری :
مراحل بعد 00:03:54
هوش رقابتی 00:02:19

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : مدیر محصول در مقابل بازاریابی محصول

حالا میخوایم در مورد نقش یه بازاریاب محصول و نقش مدیر محصول حرف بزنیم. ساده بگم که وظیفه یه مدیر محصول اینه که محصول رو تو قفسه بذاره و وظیفه مدیربازاریابی محصول اینه که محصول رو از توی قفسه برداره. مدیر محصول٬ یه محصول رو تولید میکنه و مدیر بازاریابی محصول رو به تمیز و مرتب بسته بندی میکنه و یه سری کمپینا راه میندازه که مشتری ها رو متقاعد کنه محصول رو بخرن. برخلاف نقش های متفاوت شون٬ مدیر محصول و مدیر بازاریابی چند تا نقطه اشتراک دارن. هر دو نفرشون تلاش زیادی رو صرف شناخت مشتری میکنن. با تیم های توی کل شرکت همکاری میکنن و با همم کار کنن تا به نتایج قابل قبولی برسن. مدیر بازاریابی محصول معمولا مسئولیتایی از قبیل تحقیق در مورد بازار و تقسیم بندی مشتری های مورد نظر و تعیین وضعیت٬ موقعیت و پیام رسانی و ویژگی های محصول٬ درک دقیق از فضای رقابتی٬ محافظت کردن از محصول و پیام رسانی متناسب با بازار و دریافت تقاضای محصول و تطبیق اون با نیازها رو بر عهده داره. مدیر محصول تلاش میکنه که صدای مشتری باشه و برای چیزی که اونا واقعا میخوان تلاش کنه. مدیران محصول تصمیم میگیرن که چی تولید کنن و پروسه تولید رو بررسی میکنن و سر از کار تکنولوژی و فناوری در میارن و میزان و اندازه رو مشخص میکنن. محصول درست رو ارسال میکنن و چیزایی رو که میخوان بسازن اولویت بندی میکنن. پس مدیر محصول و مدیر بازاریابی محصول باید پا به پای هم کار کنن اما انجام این کار همیشه آسون نیست. معمولا مدیرای محصول یه سری اصول متفاوت موفقیت به کار میبرن تا اولویت بندیهاشون رو مشخص کنن و ممکنه بر روی نظرات مثبت مصرف کننده ها تمرکز کنن در حالیکه مدیران بازاریابی ممکنه میزان موفقیت رو با فعالیت مصرف کننده ها و میزان آگاهی و شناختشون از برند مورد نظر اندازه بگیرن. برای اینکه مشکلی پیش نیاد٬ بشینین و هدف های مدیریت محصول رو مشخص کنین و هدف هاتون رو در راستای هدف اصلی شرکت مشخص کنین. از وقتی که دارین استفاده کنین ملاقات های کاری هفتگی برگزار کنین و توی صحبتا و ارتباطاتتون شفاف و واضح باشین.

عنوان: آموزش اصول بازاریابی محصول
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Brad Batesole
مدت زمان: 66 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brad Batesole درباره مدرس:

برد بتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. برد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشهد سئو