آموزش اصول بازاریابی محصول

اگر محصولی مطابق با خواسته ها و نیازهای مشتریان شما نیست ، در نتیجه حتی هوشمندانه ترین تبلیغات و پست های وبلاگ نیز نمی توانند به شما کمک کنند.
بازاریابی محصول – مجموع تمام تلاش های لازم برای تحقیق ، ارسال پیام ، موقعیت ، تبلیغ و پشتیبانی از یک محصول – مربوط به اطمینان از ایجاد و راه اندازی کالای مهم است.
در این دوره ، برد باتسول، با بازگرداندن مبانی بازاریابی محصول ، توضیح می دهد که در واقع چه چیزی را شامل می شود و چگونه می تواند در آن برتر باشد.
در مورد مراحل مختلف چرخه عمر محصول – از زمان راه اندازی تا زوال – و اینکه در بازاریابی محصول در هر مرحله باید بر چه مواردی تمرکز کنید ، آشنا میشوید.
مراحل لازم برای دستیابی به تناسب بازار محصول را کاوش کنید ، بهترین شیوه های ارسال پیام را بررسی کنید ، ببینید چگونه از لین کانوس ( بوم ناب) برای مدیریت کارآمد بازاریابی محصول خود استفاده کنید و موارد دیگر.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد
مرحله ای را که بهتر است بیشترین هزینه را برای بازاریابی صرف کنید مشخص کنید.
سوالی را که باید مرتباً در مرحله توسعه در نظر داشته باشید به یاد بیاورید
بشناسید که چرا ممکن است استراتژی خوب برای شرکتی باشد که یک محصول جدید ی را دوباره تولید کند.
تشخیص دهید که رقبای درجه یک می توانند سهم بازار شما را به خطر بیندازند.
توضیح دهید که ارزش پیشنهادی محصول را در کجای سند هم ترازی گروه قرار دهید

برنامه درسی دوره

مقدمه :
درک آنچه مشتری می خواهد 00:01:27
بازاریابی محصول چیست 00:03:46
مدیر محصول در مقابل بازاریابی محصول 00:02:30
چرخه عمر محصول:
چرخه عمر محصول 00:03:25
چرخه عمر پذیرش فناوری 00:02:44
مرحله توسعه 00:04:01
مرحله ی مقدمه 00:03:59
مرحله ی رشد 00:04:26
مرحله بلوغ 00:04:13
مرحله کاهش 00:03:58
محصول مناسب بازار:
بازار مناسب است 00:03:58
ایجاد پیشنهاد باارزش 00:03:38
تعریف مشتری مورد هدف قرار گرفته 00:04:28
پیام رسانی 00:03:36
پرداختن به یرنامه بازار:
ایجاد یک بوم ناب 00:02:59
هم ترازی تیم 00:03:57
معیارهای بازاریابی محصول 00:02:53
نتیجه گیری :
مراحل بعد 00:03:54
هوش رقابتی 00:02:19

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : درک آنچه مشتری می خواهد

امروزه یکی از بزرگترین چالش های بازاریابی تمرکز بیش از اندازه بر ظاهر٬خرید تبلیغات٬طراحی ایمیل و ایجاد مطالب وبلاگ و چیزایی از این دسته ست. بعضی وقتا کاملا فراموش میکنیم که مهم ترین جنبه بازاریابی اینه که بفهمیم مشتری چی میخواد و اینکه چجوری محصولات رو با نیازهای مشتری تطبیق بدیم و این تطبیق محصول با نیازهای مشتری در حوزه بازاریابی محصول مدیریت می‌شه که یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی تو هر شرکت و موسسه ای هست. سلام. من Brad Batesole و مسئول ارشد بازایابی هستم و قبلا هم رئیس بخش محصولات بودم وپنج سال قبل رو هم هر از گاهی درگیر بازاریابی بودم. در این دوره آموزشی بهتون کمک میکنم تا متوجه بشین پایه و اساس بازاریابی محصول در واقعا چیه و کارکردش چجوریه و اینکه چجوری میتونه موثر و سودمند باشه. بازاریابی محصول اینه که چجوری میشه یه محصول جدید یا یه محصول موجود رو به مرحله رشد برسونین. حالا با هم یه محصول رو بررسی میکنیم و مشخص میکنیم که تو هر مرحله هدف بازاریابی چی باید باشه. و همچنین نشون میدیم که تناسبِ محصول- بازار و پیام- بازار چیه و اینکه چجوری باید این دو تا رو به دست بیاریم. حالا با تمام اطلاعات و دانشی که در این زمینه داریم یک lean canvas (یادداشت مترجم: توی منابع زبان فارسی «بوم ناب»!!! ترجمه شده ولی اگه مطمئن هستین مخاطبتون یک تا حدودی با این حوزه و این اصطلاحات آشنایی داره لازم با ترجمه نیست در غیر این صورت همون بوم ناب رو دوبله کنین) و یه مدل برای اینکه چجوری در بازایابی به نتیجه برسیم ایجاد میکنیم. خوب بیاین شروع کنیم.

عنوان: آموزش اصول بازاریابی محصول
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Brad Batesole
مدت زمان: 66 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brad Batesole درباره مدرس:

برد بتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. برد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشهد سئو