اگر محصولی مطابق با خواسته ها و نیازهای مشتریان شما نیست ، در نتیجه حتی هوشمندانه ترین تبلیغات و پست های وبلاگ نیز نمی توانند به شما کمک کنند.
بازاریابی محصول – مجموع تمام تلاش های لازم برای تحقیق ، ارسال پیام ، موقعیت ، تبلیغ و پشتیبانی از یک محصول – مربوط به اطمینان از ایجاد و راه اندازی کالای مهم است.
در این دوره ، برد باتسول، با بازگرداندن مبانی بازاریابی محصول ، توضیح می دهد که در واقع چه چیزی را شامل می شود و چگونه می تواند در آن برتر باشد.
در مورد مراحل مختلف چرخه عمر محصول – از زمان راه اندازی تا زوال – و اینکه در بازاریابی محصول در هر مرحله باید بر چه مواردی تمرکز کنید ، آشنا میشوید.
مراحل لازم برای دستیابی به تناسب بازار محصول را کاوش کنید ، بهترین شیوه های ارسال پیام را بررسی کنید ، ببینید چگونه از لین کانوس ( بوم ناب) برای مدیریت کارآمد بازاریابی محصول خود استفاده کنید و موارد دیگر.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد
مرحله ای را که بهتر است بیشترین هزینه را برای بازاریابی صرف کنید مشخص کنید.
سوالی را که باید مرتباً در مرحله توسعه در نظر داشته باشید به یاد بیاورید
بشناسید که چرا ممکن است استراتژی خوب برای شرکتی باشد که یک محصول جدید ی را دوباره تولید کند.
تشخیص دهید که رقبای درجه یک می توانند سهم بازار شما را به خطر بیندازند.
توضیح دهید که ارزش پیشنهادی محصول را در کجای سند هم ترازی گروه قرار دهید
برنامه درسی دوره
مقدمه : | |||
درک آنچه مشتری می خواهد | 00:01:27 | ||
بازاریابی محصول چیست | 00:03:46 | ||
مدیر محصول در مقابل بازاریابی محصول | 00:02:30 | ||
چرخه عمر محصول: | |||
چرخه عمر محصول | 00:03:25 | ||
چرخه عمر پذیرش فناوری | 00:02:44 | ||
مرحله توسعه | 00:04:01 | ||
مرحله ی مقدمه | 00:03:59 | ||
مرحله ی رشد | 00:04:26 | ||
مرحله بلوغ | 00:04:13 | ||
مرحله کاهش | 00:03:58 | ||
محصول مناسب بازار: | |||
بازار مناسب است | 00:03:58 | ||
ایجاد پیشنهاد باارزش | 00:03:38 | ||
تعریف مشتری مورد هدف قرار گرفته | 00:04:28 | ||
پیام رسانی | 00:03:36 | ||
پرداختن به یرنامه بازار: | |||
ایجاد یک بوم ناب | 00:02:59 | ||
هم ترازی تیم | 00:03:57 | ||
معیارهای بازاریابی محصول | 00:02:53 | ||
نتیجه گیری : | |||
مراحل بعد | 00:03:54 | ||
هوش رقابتی | 00:02:19 |