39000 تومان – خرید

آموزش: آنچه که باید درباره چرخه ی دادن و گرفتن (فیدبک) بدانید

همه افراد حرفه ای همواره تلاش میکنند تا عملکردشان را در کاری را که انجام میدهند بهتر کنند.
فرقی هم ندارد که کجا کار میکنند، چه سمتی دارند .
تنها را پیشرفت ، دادن و گرفتن بازخورد است.گرفتن و دادن یازخورد یا فیدبک مهارتی که است که برای تک تک اعضای یک سازمان ضروری است.
با تماشای این دوره میتوانید هنر و مهارت دادن و گرفتن بازخرد و یا فیدبک را به بهترین
روش ممکن یاد بگیرید.فرقی هم ندارد که شخص مقابل شما همسن و سال شما باشد یا مدیر، همکار، اعضای تیم دوست و یا خانواده شما باشد.
چرا که اصول یکسانی در رابطه با هر یک از این افراد عملی است.
مربی شماف جما لی رابرتز در این دوره به شما آموزش میدهد که چگونه بازخورد های موثری
دریافت کنید، چگونه نظر دیگران را بپرسید و حتی چگونه از این نظرات به عنوان ابزاری
براای بهبود عملکردتان استفاده کنید.
با استفاده از این نکات میتوانید ک چرخه توسعه مداوم و یک ذهنیت رشد ایجاد کنید تا به پیشرفت حرفه و روابطتان کمک کنید.

موضوعات شمامل موارد زیر میشوند:
چگونه راحت تر نظر دیگران را بپرسیم؟
چگونه بر نقاط کورمان غلبه کنیم؟
چگونه ذهنیتی برای رشد و پیشرفت حرفه و روابطمان ایجاد کنیم؟
چگونه میتوانیم نظرات بی طرفانه، سازنده و موثرتری را ارائه بدهیم؟

برنامه درسی دوره

مقدمه:
هنر و علم بازخورد چیست؟00:01:43
تجربه شما از گرفتن و یا دادن بازخورد به شما چه میگوید؟:
چگونه دام های احتمالی را بشناسیم؟00:04:19
چگونه با استفاده از چرخه بازخورد، نقاط کورتان را آشکار سازید؟00:05:20
روانشناسی دیدگاه چیست؟00:05:12
چگونه به هنگام دریافت بازخورد احساس خوبی داشته باشیم؟:
چگونه با گرفتن بازخورد تکاملی ذهنیت رشدپذیری ایجاد کنیم؟00:04:43
چگونه از بازخوردهایی که دریافت میکنیم داستانی بنویسیم؟00:05:15
چرا باید از دریافت بازخورد دیگران سپاسگذار باشیم؟00:04:26
چگونه به روش موثر تری نظرمان را ارائه بدهیم؟:
روش پنج مرحله ای در ارائه بازخورد چیست؟00:04:57
چگونه هنگام نظر دادن مغرضانه رفتار نکنیم؟00:05:24
تشریفات را فراموش کنید و دوستانه رفتار کنید.00:04:12
نتیجه گیری:
چگونه سبک و نحوه ارائه خودمان را ارزیابی کنیم؟00:03:55
همواره درباره سبک و نحوه ارائه بازخوردتان تامل کنید.00:01:58
39000 تومان – خرید

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : هنر و علم بازخورد چیست؟

هرکسی می تواند هنر و توانایی استثنایی دادن و گرفتن فیدبَک یا همان بازخورد را بیاموزد. اما این مسئله به این معنی نیست که فرا کیری این هنرآسان است یا به طور طبیعی هر یک از ما میتوانیم آن را یاد بگیریم. غالباً ما فکر میکنیم که نظر دادن و یا نظر شنیدن از دیگران، با توجه به آنچه که اشتباه انجام می دهیم و یا انجام دادیم صورت میگیرد. اما نظرتان چیست اگر بتوانیم این طرز تفکر را تغییر بدیم و از بازخورد و یا نظر مثل یک ابزاری مثبت برای بهبود و افزایش عملکرد و ایجاد چرخه مداوم پیشرفت مان، استفاده کنیم؟ سلام من جما رابرتز مربی اجرایی و متخصص رهبریِ روانشناسی سازمانی هستم. اگر می خواهید عملکرد خود ، تیم یا سازمانتان را بهبود ببخشید، ایجاد یک چرخه بازخورد یا فیدبک بسیار مهم و حیاتی است. در این دوره با هم نحوه تاثیر گذاری چرخه بازخورد و یا فیدبک را بررسی میکنیم و این که چگونه میتواند به شما کمک کند تا بتوانید ازهوش بالقوه خودتان استفاده کنید، نقاط کور یا نقاط ضعف عملکردتان را آشکار سازید و ذهنیتی برای رشد و پیشرفت ایجاد کنید. همچنین ما بر روی پنج مرحله برای ارائه بازخورد استثنایی و روشهای عملی تمرکز میکنیم. تا بتوانید آنچه را که می آموزید بلافاصله عملی کنید. با من همراه بشید تا بیاموزید چگونه چرخه بازخورد و یا فیدبک خود را ایجاد کنید و خودتان شاهد تاثیر مثبت و چشم گیر آن بر روی زندگی شخصی و حرفه ای تان باشید. خوب بیایید شروع کنیم.

عنوان:آموزش: آنچه که باید درباره چرخه ی دادن و گرفتن (فیدبک) بدانید
بخش: توسعه فردی
مدرس: Gemma Leigh Roberts
مدت زمان:51 دقیقه
قیمت:39,000 تومان
39000 تومان – خرید
Gemma Leigh Roberts درباره مدرس:

جمالی رابرتز، یک روانشناس سازمانی، مربی اجرایی و روانشناس در زمینه عملکرد است. وی همچنین نویسنده و گوینده است. او بنیانگذار مربیگری، و روانشناسی کسب و کار  است که به سازمانها و افراد کمک می کند تا مقاومت و رهبری را ارتقا دهند. او همچنین موسس باشگاه مربیگری شغلی است که به افراد کمک می کند تا حرفه ی خود را تغییر دهند.

وی بیش از 10سال سابقه ی کار دارد، زمینه های تخصص وی شامل روانشناسی مربیگری، تغییر سازمانی، توسعه رهبری، توسعه سازمانی، مربیگری عملکرد، مربیگری توسعه شغلی و مدیریت استعداد است. جما، تجربه ی زیادی در زمینه کار با افراد و گروه ها درون سازمان ها دارد و با مشتری ها و مدیران زیادی همکاری می کند. جما، متخصص در ایجاد و ارائه راه حل های پایدار است که باعث افزایش عملکرد شغلی و ایجاد نتایج مثبت می شوند. جما، راه حل هایی را ارائه می دهد که عملکرد، انگیزه و تعامل کارمندان را بهبود می بخشند.

دانلود اپلیکیشن

تمام ویدئو ها ، رایگان و دسته بندی شده در گوشی شما ! دانلود مستقیم