مخفی کردن چند کاربرگ (Hide Sheets) در اکسل 2016 (Excel 2016)

مخفی کردن چند کاربرگ (Hide Sheets) در اکسل 2016 (Excel 2016)

در این آموزش رایگان در نرم افزار اکسل 2016 پس از قرار گرفتن در یکی از کاربرگ هایی که می خواهیم آن را مخفی نماییم، ابتدا با کلید Ctrl از صفحه کلید تمامی کاربرگ هایی که می خواهیم آن ها را مخفی نماییم انتخاب می کنیم و سپس با گزینه مخفی کردن کاربرگ (Hide Sheet) از مجموعه گزینه های مخفی کردن و آشکار کردن (Hide & Unhide) از ابزار قالب بندی (Format) که در گروه Cells (سلول ها) از سربرگ خانه (Home) می توانیم چند کاربرگ را مخفی نماییم.

در یکی از کاربرگ هایی که می خواهیم آن را مخفی نماییم (کاربرگ Amoozesh365.ir) قرار می گیریم.

کلید Ctrl از صفحه کلید را پایین نگه می داریم.

بر روی کاربرگ های دیگری که می خواهیم آن را نیز مخفی نماییم (به طور مثال کاربرگ سایت آموزش 365) با کلیک چپ ماوس کلیک می نماییم تا انتخاب شوند.

بر روی سربرگ خانه (Home) کلیک می نماییم.

بر روی ابزار قالب بندی (Format) کلیک می نماییم.

منوی مربوط به ابزار قالب بندی (Format) برای ما باز می شود.

نشانه گر ماوس را بر روی گزینه مخفی کردن و آشکار کردن (Hide & Unhide) قرار می دهیم.

زیر منوی گزینه مخفی کردن و آشکار کردن (Hide & Unhide) برای ما گشوده می شود.

بر روی گزینه مخفی کردن کاربرگ (Hide Sheet) کلیک می نماییم.

اکسل کاربرگ های انتخاب شده (کاربرگ های سایت آموزش 365 و Amoozesh365.ir) را مخفی می نماید.

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با نرم افزار اکسل

آشنایی با نرم افزار اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
سطرها و ستون ها در اکسل

سطرها و ستون ها در اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
توابع اکسل

توابع اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی