مخفی کردن یک کاربرگ (Hide Sheet) در اکسل 2016 (Excel 2016)

مخفی و آشکار کردن یک کاربرگ در اکسل 2016

ما می توانید یک کاربرگ را پنهان نماییم به طوری که دیگر در کارپوشه دیده نمی شود. اگر نیاز به نشان دادن کارپوشه به دیگران داشته باشیم، اما کارپوشه شامل یک کاربرگ با اطلاعات حساس یا خصوصی است که نمی خواهیم دیگران را ببینند می توانیم از این ابزار استفاده نماییم. همچنین می توانیم یک کاربرگ را پنهان نماییم اگر شامل کار ناتمام است که برای مشاهده آماده نیست.

مخفی کردن یک کاربرگ (Hide Sheet) در اکسل 2016 (Excel 2016)

در این آموزش رایگان در نرم افزار اکسل 2016 پس از قرار گرفتن در کاربرگی که می خواهیم آن را مخفی نماییم، گزینه مخفی کردن کاربرگ (Hide Sheet) را از بین گزینه های مخفی کردن و آشکار کردن (Hide & Unhide) از ابزار قالب بندی (Format) که در گروه سلول ها (Cells) از سربرگ خانه (Home) قرار دارد انتخاب می نماییم تا اکسل کاربرگ را مخفی نماید.

در کاربرگی که می خواهیم آن را مخفی کنیم (کاربرگ Amoozesh365.ir) قرار می گیریم.

بر روی سربرگ خانه (Home) کلیک می نماییم.

بر روی ابزار قالب بندی (Format) کلیک می نماییم.

منوی مربوط به ابزار قالب بندی (Format) برای ما باز می شود.

نشانه گر ماوس را بر روی گزینه مخفی کردن و آشکار کردن (Hide & Unhide) قرار می دهیم.

زیر منوی گزینه مخفی کردن و آشکار کردن (Hide & Unhide) برای ما گشوده می شود.

بر روی گزینه مخفی کردن کاربرگ (Hide Sheet) کلیک می نماییم.

اکسل کاربرگ انتخاب شده (کاربرگ Amoozesh365.ir) را مخفی می نماید.

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با نرم افزار اکسل

آشنایی با نرم افزار اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
سطرها و ستون ها در اکسل

سطرها و ستون ها در اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
توابع اکسل

توابع اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی