اضافه نمودن پاورقی (Add Footer) از پیش تعریف شده به کاربرگ در اکسل 2016 (Excel 2016)

اضافه نمودن پاورقی (Add Footer) از پیش تعریف شده به کاربرگ در اکسل 2016 (Excel 2016)

در این آموزش رایگان در نرم افزار اکسل 2016 پس از قرار گرفتن در کاربرگی که می خواهیم برای آن پاورقی از پیش تعریف شده مشخص نماییم، ابتدا با ابزار طرح بندی صفحه (Page Layout) از گروه نمایش های کارپوشه (Workbook Views) در سربرگ نمایش (View)حالت نمایش کاربرگ را تغییر می دهیم و سپس با انتخاب قسمت اضافه نمودن پاورقی (Add Footer) و استفاده از ابزار پاورقی (Footer) از گروه سر تیتر و پاورقی (Header & Footer) در سربرگ طرح (Design) می توانیم یک پاورقی از پیش تعریف شده برای کاربرگ قرار دهیم.

در کاربرگی که می خواهیم یک پاورقی برای آن تعیین نماییم (کاربرگ Amoozesh365.ir) قرار می گیریم.

بر روی سربرگ نمایش (View) کلیک می نماییم.

بر روی ابزار طرح بندی صفحه (Page Layout) کلیک می نماییم.

اکسل کاربرگ را در حالت طرح بندی صفحه (Page Layout) قرار می دهد.

به پایین صفحه کاربرگ می رویم و با کلیک چپ ماوس بر روی قسمت اضافه نمودن پاورقی (Add Footer) کلیک می نماییم.

اکسل ناحیه پاورقی را برای نوشتن متن آماده می نماید.

اکسل سربرگ ابزار های سرتیتر و پاورقی (Header & Footer Tools) را نشان می دهد.

بر روی سربرگ طرح (Design) کلیک می نماییم.

بر روی ابزار پاورقی (Footer) کلیک می نماییم.

منوی مربوط به ابزار پاورقی (Footer) برای ما نمایان می گردد.

یک پاورقی از پیش تعریف شده را انتخاب می نماییم.

اکسل پاورقی از پیش تعریف شده را برای کاربرگ ما در نظر می گیرد که فقط در حالت طرح بندی صفحه (Page Layout) قابل مشاهده است.

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با نرم افزار اکسل

آشنایی با نرم افزار اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
سطرها و ستون ها در اکسل

سطرها و ستون ها در اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
توابع اکسل

توابع اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی