چیدمان کادر های کارپوشه ها به صورت عمودی (Vertical) در اکسل 2016 (Excel 2016)

چیدمان کادر های کارپوشه ها به صورت عمودی (Vertical) در اکسل 2016 (Excel 2016)

در این آموزش رایگان در نرم افزار اکسل 2016 پس از باز کردن تمام کارپوشه هایی که می خواهیم آن ها را مشاهده نماییم، با ابزار ترتیب همه (Arrange All) از گروه پنجره (Window) از سربرگ نمایش (View) و سپس باز شدن کادر محاوره ای چیدمان کادر ها (Arrange Windows) و انتخاب گزینه عمودی (Vertical) می توانیم کارپوشه ها را به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار دهیم.

تمامی کارپوشه هایی که می خواهیم آن ها را مشاهده نماییم (کارپوشه های سایت آموزش 365 و Amoozesh365.ir) را باز می کنیم.

بر روی سربرگ نمایش (View) کلیک می نماییم.

بر روی ابزار ترتیب همه ( Arrange All ) کلیک می نماییم.

کادر محاوره ای چیدمان کادر ها (Arrange Windows) برای ما گشوده می شود.

گزینه عمودی (Vertical) را انتخاب می نماییم.(علامت به تغییر پیدا می نماید.)

کلید OK را می فشاریم.

اکسل کارپوشه ها را به فرم عمودی کنار هم قرار می دهد.

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با نرم افزار اکسل

آشنایی با نرم افزار اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
سطرها و ستون ها در اکسل

سطرها و ستون ها در اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
توابع اکسل

توابع اکسل

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی