چهارمین مرحله از شبیه سازی دینامیک و تخریب در برنامه هودینی، ایجاد پایه برای دیوار با استفاده از Box، استفاده از Box ها به عنوان استاتیک آبجکت با استفاده از جلوه های ویژه گروه (Collisions) و نمونه (Static Object)، متصل کردن و (Conection) کردن دیوار با دو استادیک آبجکت ها با استفاده از جلوه های ویژه گروه Rigid bodies نمونه Glue adja cent در برنامه هودینی (Houdini FX 16.5.268)

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش مبانی هودینی

آموزش مبانی هودینی

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
آموزش متوسطه هودینی

آموزش متوسطه هودینی

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
آموزش مقدماتی هودینی

آموزش مقدماتی هودینی

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی