اولین مرحله از شبیه سازی دینامیک تخریب در برنامه هودینی، ایجاد زمین (Ground plane)، ایجاد اسیر (sphere)، معرفی نود های استاتیک و دینامیک، دادن شتاب به مدل جهت جا به جایی و حرکت آن، مشاهده نوع مدل جهت شرکت در شبیه سازی با استفاده از نود Rigid body solver، کاهش و یا افزایش اصطکاک مدل با استفاده از بخش Rotational stiffness در نود اسیر (Sphere) در برنامه هودینی (Houdini FX 16.5.268)
- 1. شبیه سازی تخریب ساختمان در نرم افزار هودینی Houdini
- شتاب به مدل جهت جا به جایی و حرکت در نرم افزار هودینی Houdini
- 3. اعمال حالت تخریب بر روی دیوار در نرم افزار هودینی Houdini
- 4. وارد کردن دیوار در بخش دینامیک در نرم افزار هودینی Houdini
- 5. ایجاد پایه برای دیوار در نرم افزار هودینی Houdini
- 6. شدت تخریب در نرم افزار هودینی Houdini
- 7. خروجی گرفتن از شبیه سازی دینامیک و تخریب در نرم افزار هودینی Houdini